Heinäkuisia 2012?

Sintu: Mä testasin Pregcheckillä dpo10 selkeän plussan. Mutta hormonitasohan eri ihmisillä nousee eri tahtia, toivottavasti plussan saat!

Mä tunnustaudun ihan himotestaajaksi :snotty:.. Musta on vaan niin ihanaa saada aina vaan vahvempia plussia. Siihen ei vaan kyllästy. En kyllä silloin ole testannut juurikaan, jos en ole ollut raskaana. Silloin on aina riittänyt testi/kierto. Nyt on vielä kolme Pregcheckiä varastossa ja ne aion käyttää tässä ens ja seuraavalla viikolla ja sitten riittää. Meinasin ostaa viikkonäytöllisen, mutta tulinkin siihen tulokseen, että ei se mitää pelasta. Saattaa vaan aiheuttaa enemmän huolta. Jos km tulee, niin tulee se ilman digiäkin..

Heinäkuun Hellemasut on tosi ihana nimi meidän ketjulle. Mulle voi siis laittaa Tilke, 31, 7.7.2012, NKL, 2.
Tosin saattaa olla, että vaihtuu toi synnäri, toivottavasti naikkarin remontti alkais vasta syksyllä. Eiköhän ne neuvolassa osaa jotain asiaan sanoa.

Neuvolaa en ole vielä varannu. Ekassa raskaudessa mä olin aika aikaisin neuvolassa ja sitten meni kesken. Nyt haluan käydä varhaisultrassa ja varmistautua, että elämää on. En turhaa halua mennä. Varhaisultran kyllä netin kautta jo ehdin varaamaan :D. Meillä on lomareissu tulossa ensi viikolla, joten varailen neuvolan sitten sen jälkeen..

Ei edelleenkään mitään oireita, testit onneks vahvistuu.. Mutta eihän mulla esikoisestakaan ollu. Olis ees vähän paha olo!!!!
 
Brita: Ok, yritän saada jotain aikaiseski :) Laitan nuo luettelemasi tiedot ja santun laittaman tyttö/poikaolon. Katselen vähän mallia noista muitten kuukausien pinoista. Ja laitan sen heinäkuun hellemasut nimeksi :)

Neuvolaa en minäkään vielä varaa viikkoon-pariin. Tuo varhaisultra on meilläkin mietinnässä. Ehkä rv7 voisi olla siihen hyvä ajankohta, niin pitäisi sykkeenkin jo näkyä :) Toisessa raskaudessa kävin ja olihan se helpotus ja hintansa väärti :heart:

Minulla on vielä yksi digi käytössä, johon pitäisi ens viikon viikonloppuna saada raskaana +3. Sitten saa testailut riittää täälläkin vihdoin :LOL:
 
Neuvolasta Juu, ei täälläkään ihan heti soitella neuvolaan. Esikosta soitin vasta 8. viikolla ja sain heti seuraavalle viikolle ajan. En tiedä nyt, jaksanko tällä kertaa odottaa ihan noin pitkään :)

Varhaisultra: Tällä kertaa olis kyllä kiva mennä. Esikosta en mennyt, ja eka ultra oli vasta viikolla 14., koska ei seulottu. Se oli tuskaa se odottaminen! Missä vaiheessa sinne olis parasta mennä? 7-8 viikoillako?

Lavelyn 4+4
 
Jännitystä on kyllä ilmassa, viime menkat alkanu 26.9 ja outo paine alamahassa viikon verran.. Tänään otettu veritesti anto luvuksi 17, mutta testi tänäänki vielä kotona tehdessä nega... Unet aika vähissä kun miettii vaan koko ajan mitä mun sisällä tapahtuu vai tapahtuuko mitään..
 

Yhteistyössä