Heinäkuisia 2012?

Heipat :wave:

Löytyykö muita vielä joilla la menisi heinäkuulle? Laskureiden mukaan itsellä olisi oviksen ajankohdasta laskettuna 7.7.2012 :) Eipä tämä vielä mitenkään varmaa ole kun haamua r-testit näyttävät (näyttäneet jo lauantaista). Digiin tuli raskaana 1-2 tänään :) Katsellaan nyt rauhassa, kiva olisi päästä höpisemään ja jännäilemään muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :)

Tänään minulla olisi siis kp 28/30 tai rv 3+3 :LOL: Oviksen ajankohdasta laskettuna tuo rv:kin, siksi niin pienet :D
 
Santtu: Voi toivotaan, se olisi kyllä mahtavaa! Kolmatta kaipaavissa on kyllä plussatuulet käynyt kovana tässä kuussa, saataisiinpa teidät kaikki pian tänne. Pidän peukut pystyssä sinulle (ja itselleni että pysyn täällä) :)

mymosa&tiuhti: Kiitos :heart: Toivottavasti saataisiin pikaisesti tänne paljon väkeä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81 ja tiuhti_
Uskaltaisinkohan mäki jo tänne??? :D tuo la nettilaskureiden mukaan 30.6 tai 1.7. mutta kokemuksesta tiedän että jos kaikki hyvin menee, niin heinäkuun vauva tästä syntyisi... (molemmat edelliset käynnistetty 42+)
 
Samoissa mennään Moonchaserin kanssa.. Eli varovaisin mielin tänne uskallaudun, meni syteen tai saveen. Viikkoja siis myöskin oviksesta laskettuna 3+3 ja tänään (dpo10) tehty selkeästi positiivinen testi. Meillä yksi lapsi 7/10 ja toinen heinävauva olisi tulossa, laskureiden mukaan 7.7.
 
Voi jee, löytyihän teitä muitakin :) Jokos teiltä löytyy oireita? Minua häiritsee kovasti tämä oireettomuus, edellisessä kun oli tässä vaiheessa jo ties minkälaisia oireita. Palellut olen (mutta sitä olen tehnyt yli kuukauden), nännit ovat arat ja kurkussa tuntuu palan tunne (jos se nyt mikään oire onkaan :LOL: ). Missä väsymys?! Normaalisti kukaan haluaisi olla väsynyt mutta nyt kaipaan sitä raskaus väsymystä. Minulla on tosiaan päinvastoin, käyn niin ylikierroksilla etten pysty nukkumaan.

Jehny: Onnittelut plussasta :heart: Toivottavasti saadaan lisää kolmosten kaipaajia vielä tänne :)

Tilke: Onnittelut plussasta :heart: Millä testillä teit kun sait jo selvän plussan dpo10? Olen niin hermostunut noihin davidin testeihin kun tuntuu ettei viiva tummu mihinkään.

Sintu74: Toivotaan parasta! Pidän peukut pystyssä d=)b
 
Moonchaser: Eipä täälläkään mitäänkummempia oireita. Tuo palelu kans, mutta oon aina ollu ihan tajuton vilukissa! Ehkä rintsikoitten kupit hitusen ahistaa. Mutta tuo alamaha ja selkä! Ne kipeyty jo n.viikko oviksesta, siitä lähtien tuntunu et menkat alkaa ihan koska vaan, ihmetytti kumminkin tavallista kovempi kipu.. Tai maanantaina kahvakuula ja zumba tuntien jälkeen oli pakko ottaa särkylääke, ei olisi muuten tullu nukkumisesta ainakaa mitää... Eilen just miehelle sanoin, et "tuun varmaan katumaan näitä sanoja, mutta alkaispa jo pahoinvointi" sillon ainaki tietäis olevansa raskaana.. :LOL:
 
Moonchaser: Tein ihan perus Cittarin Pregcheckillä :). Ei se viiva nyt niin vahva ole, mutta näkee kyllä vähän matkan päästäkin. Toivottavasti se siitä vielä vahvistuisi. Esikoisesta taisi olla aika lailla samanlainen viiva myös dpo10. Toivotaan, että enteilis hyvää.. Mulla yksi km takana ennen poikaa.

Ei mullakaan ihmeempiä oireita ole. Lievää huonoa oloa oli eilen, mutta se voi johtua myös Lugesteroneista, jotka mulla on ekaa kiertoa käytössä lyhyeen luteaaliaikaan. Mulla on kyllä useammin ja kovempi nälkä kuin yleensä :). Rinnoissa ei tunnu mitään eikä juuri mahassakaan. Illalla vähän tuikki kohdunsuulle? Kovasti täälläkin toivotaan oireita, mutta viikkoja (oikeastaan päiviä) on vielä niin vähän, että ei varmasti kannata vielä huolestua.
 
Täällä on heinävauva tulossa! La 4.7 :) Tätä on odotettu jo vuosi (yk 11 tärppäsi), eilen sain tietää.

Mahaa kourii jatkuvasti, välillä kramppaa kunnolla. Ja väsymys on ÄLYTÖN! Jatkuva janontunne vaivaa myös, viime yö meni valvoessa mahan ja janon vuoksi. Muita oireita ei juurikaan ole.

Huolettaa, että pysyykö kyytiläinen matkassa... Ja ärsyttää/harmittaa/surettaa, kun mies ei oikein suhtaudu mitenkään (vaikka on kovasti vauvaa toivonut), se kai haluaa odottaa jouluun jolloin km vaara pienenee. Se sanoo vaan että älä nyt liikaa innostu. :(
 
Jenhy:Minullakin on hirveä "oire toivelista", mitä toivoisin nyt pikaisesti ja jos hyvin käy, niin kiroaa ja katuu parin viikon päästä:LOL:

Manda: Onnea tuhannesti :flower: Varmasti miehesi yrittää vaan suojella itseänsä ja sinua. Minäkin hoen koko ajan miehelleni että älä innostu liikaa ja pelottelen kemiallisella yms juuri siksi etten haluaisi hänen pahoittavan mieltänsä jos tämä on kemiallinen, mitä nyt suuresti epäilen :(

Tilke: Toivottavasti vahvistuu! :)

Minulla viiva yhä siis maanantain vahvuinen. Alkaa pelko nousta persukseen etenkin kun eilen illalla jomotti ensimmäistä kertaa tässä kierrossa samalla tavalla mitä aikaisemmin oviksesta menkkoihin:( Tämä on todella stressaavaa, enkä viime yönäkään saanut nukutuksi. Olen henkisesti jo varautunut menkkoihin, joiden pitäisi alkaa huomenna.
 
Uskaltaisinkohan miekin jo tänne :)
Maanantaina tuli testiin kaksi viivaa aika yllättäen. Pikkukakkosta odoteltaisiin, esikoinen on syntynyt 11/10. LA olis laskurin mukaan ovulaatiosta laskettuna 2.7.
(menkoista 29.6), mutta mulla oli myöhäinen ovis). Mullakaan ei ole mitään oireita!!! Masua välillä nippailee, mutta that's it. Hyvin vaikea ajatella olevansa muka raskaana :D
 
täällä kanssa varovaisesti kolmatta odotellessa!
LA olis luultavammin 6.7
tytöt 10/09,11/10 ja km 5/11.
niin etä hissukseen odotellaan viikkoja lisää että voisi kunnolla iloita raskaudesta.
ei täälläkään muuta oireita vielä kun alavatsassa jonkinlaista painetta.

huisp ja pikku ylläri 3+?
 
sokruli ja kish: Kiitos =) Tarrasukkia tässä totisesti tarvitaan jotta saataisiin kaikki pidettyä pienet kyydissä :heart:

Lavelyn: Onnea plussasta! Teillekin tulee pienellä ikäerolla :heart: Meillä pienempi 9/10.

huisp: Onnea plussasta! Minulle myös kolmas tulossa, toivottavasti =)


Jee, sain tänään pregcheckillä todella tumman plussan :heart: Kiroan aikaisemmin käyttämäni davidit alimpaan h.... :vampire: Jospa sitä nyt pikkuhiljaa alkaisi uskomaan tätä todeksi! Tänään aamulla minulla oli ihmeen huono olo. Niinkun aikasemmin mainitsin tuosta palan tunteesta kurkussa, niin tuntui että jouduin nielemään sitä koko ajan ja siitä tuli sellainen oksetus olo. Ihme jos näin aikasin alkaisi jo pahoinvointi. Tulisi nyt ensin mielummin vaikka se väsymys :D
 
Heippa kaikille :) !!
Täällä olis nyt näillänäkymin LA heinäkuussa, omien laskujen mukaan se olisi 3.7.2012 :) Ja monta testiä tullut jo tehtyä ja jo viimeviikolla sain hailakoita plussia loppuviikosta testiin, tänään tein pakkomielteestä viellä yhden digitestin johon piirtyi "raskaana 2-3". Eli uskottava jo on.
Esikoinen nyt reilu 2v eli kolmen vuoden ikäero tulisi sisaruksille :)
Oireista en osaa kyllä mitään viellä sanoa, kun oon ollut armottoman kauheassa flunssassa reilu viikon, joten mahdolliset oireet voi mennä niin raskauden kuin flunssankin piikkiin.
 
Aamulla testattu Clearbluen testillä selkeä plussakuvio. Vaaka ja pystyviiva olivat ihan samanlaiset. Harmittaa, kun kaikki itsellä olevat testit on eri merkkisiä, ettei voi tehdä vertailua viivan vahvenemisesta.. Mutta ainakin raskaana olen :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Cristall: Onnea plussasta :heart: Hyvä etten ole ainoa testien suurkuluttaja :LOL:

Miten se onkaan ollut niin vaikea uskoa että raskaana ollaan. Edellisissä riittänyt juuri se 1-2 testiä :D Kai sitä tulee pelokkaammaksi kun tulee tietoisemmaksi kaikesta mitä voisi käydä tms.. Tämä aamu alkoi taas ällötyksellä :x Mutta meni onneksi taas ohi. Ei vaan aamulla tekisi mitään mieli syödä. Päivällä ja illalla tuntuu että voisin syödä vaikka kokonaisen hevosen, jos siinä on paljon suolaa :LOL: Tekee hirveästi mieli kaikkea suolaista.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille! :wave: Ja onnittelut plussauksesta! :)

Uskaltaisinkohan minäkin jo mukaan tänne... Eli eilen sain selvän plussan testiin. :) Toinen lapsukainen olisi tulossa, esikoinen on syntynyt 08/08 eli 4 vuotta tulisi lapsille ikäeroa, jos kaikki vain menee hyvin. Laskettu aika olisi laskureiden mukaan varmaankin 5.7.2012 eli tänään on raskausviikkoja tasan 4. Oireita ei minullakaan kamalasti ole patsi alavatsajuilintaa on melko paljon. Ja lisäksi hyvä iho, josta tajusinkin testin tehdä. :D Naama nimittäin kukkii aina ennen menkkoja. Esikoisen raskausaika oli tosi helppo, toivottavasti nyt olisi sama homma. :)
 
Täälläkin varovaisesti ilmoittautuu uusi odottaja heinäkuisiin. Laskettu aika laskureiden mukaan 5.7 kuten Lily08llakin eli nyt olis viikkoja tasan 4. Yksi keskenmeno viikolla 5+ takana (9/11) joten varovaisia ollaan vielä. Pikkukakkosta odotellaan. Esikoinen on reilu 2v.
Oireina on rintojen arkuutta sekä kummallisia tuntemuksia mahassa.
 
Täällä toivotaan kovasti, että pääsisi liittymään tähän heinäkuisten porukkaan :)

Kysymys teille jo plussanneille, joilla asia tuoreessa muistissa; mikä dpo-päivä plussasitte? Itselläni nyt dpo11 eikä vieläkään mitään...
 
Lily08 ja puppa: Onnittelut teillekin plussista :heart:

Vanilla Whip: Toivotaan parasta! =) Minä sain roskishaamun/selvän viivanpaikan dpo8 ja selvän haamun jo dpo9. Mutta sehän riippuu paljon testistä millä testaat ja miten nopeasti sinulla hcg nousee, miten aikaisin plussa tulee. Kuopuksen raskaudessa testiin ei tullut mitään vielä kp28, seuraavan tein kp33, joka sitten oli selvä plussa. Dpo:ta en tiedä tuossa raskaudessa, mutta vertailun vuoksi, nyt haamu tuli kp25 :) Eri testit oli käytössä myös, nyt oli davidin kasettitesti ja kuopuksesta muistaakseni sofi one step (tai joku sellainen) liuskatesti.
 

Yhteistyössä