Heinäkuisia 2012?

Otinkin varaslähtöä testaamisessa. Tänään siis menossa pp9 ja dpo12... ainakaan Pregcheckin testiin ei tullu vielä haamuakaan.
Testaan vielä 3 päivää peräkkäin samaisella testillä.

Ketään muita jotka jo haamuilleet/ plussanneet samalla testillä... mikä pp tai dpo?
Vai onko kyseinen testi ihan "susi"? :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei! :wave:

Ehkäpä minäkin uskaltaudun tänne odottajien puolelle... :)

Eräpäivä olisi 4.7.2012, viikkoja tällä hetkellä kasassa hurjat 4+1. :D Kaikkea voi matkan varrella tapahtua, mutta pyrin ajattelemaan positiivisesti enkä murehtimaan asioita joihin en itse voi vaikuttaa. Esikoista odottelen, miehelle tämä on toinen muksu.

Epäuskoisena ja onnellisena päivä kerrallaan eteenpäin... :)

Brita
 
Huh, täälläkin on taas tänään pissitty tikkuun ja olihan se viiva vahvistunut :) Aamulle kuitenkin vielä uusi testi odottamassa :D Mulle on ilmestynyt yksi oire; itkuherkkyys. Jos kaveri pysyy mukana niin varmasti vaan pahenee. Esikosta vollasin ties mistä asioista alkuraskaudessa. Tänään kyyneleet nostatti uutisissa ollut juttu Washingtonin koulusta, jossa kokeiltiin suomalaista ruokaa, ja sitten siinä oli haastateltu yhtä pientä söpöä poikaa, joka sanoi, että lohi oli tosi hyvää, ja että ei tiedä miten me sen valmistamme, mutta haluaisi joskus oppia.

Moonchaser Juu, ei mikään hirmu iso ikäero näytä tulevan:D Isännän kanssa laskelmoitiin, että parempi aloittaa jo nyt, kun esikoista tekemällä tehtiin puoli vuotta. Kumpikaan ei ajatellut, että yk 1 voisi tuottaa tulosta :) Pää onkin vähän pyörällä, kun kaikki on tapahtunut niin nopeasti.

Onnea plussista huisp, Cristall, Lily08, puppa, -Daniella ja Brita!:flower:

Vanilla Whip: mä en oo koskaan saanut r-testiin mitään ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Ekan haamun tein molemmissa raskauksissa dpo14. Ilmeisesti mulla hcg nousee rauhallisesti.
 
Sintu Hahaa! Poltteleeko testit taskussa? ;) Ei vaan ihan vitsinä - ymmärrän täysin malttamattomuutesi.:)

Onko se kuinka herkkä testi? Ootko testannu aamulla?

Itse testasin Clearblue plussalla ja toinen testi taisi olla "Erittäin herkkä raskaustestipuikko" (tai jotakin sinne päin). Haamulainen tuli iltapissasta tiistai-iltana, mutta jo ke-aamuna vahvempi (CB molemmissa) - tänä aamuna piti sitten vielä testata kerran tuolla eri testillä. :)

Toivottelen viivan vahvistumisia! d:)b

Brita
 
Kaikki ihanaiset! :)

Tehdäänkö sellainen "virallinen" pino vaikka marraskuun alusta niin menisi sitten sujuvasti kuukausi kerrallaan? Kuka haluaisi tehdä listan? Minäkin toki voin, mutta olen aika noviisi täällä kaksplussalla tän tekniikan kanssa. :ashamed: Mikä nimi meidän pinolle olisi kiva?

Brita
 
Sintu Hahaa! Poltteleeko testit taskussa? ;) Ei vaan ihan vitsinä - ymmärrän täysin malttamattomuutesi.:)

Onko se kuinka herkkä testi? Ootko testannu aamulla?

Itse testasin Clearblue plussalla ja toinen testi taisi olla "Erittäin herkkä raskaustestipuikko" (tai jotakin sinne päin). Haamulainen tuli iltapissasta tiistai-iltana, mutta jo ke-aamuna vahvempi (CB molemmissa) - tänä aamuna piti sitten vielä testata kerran tuolla eri testillä. :)

Toivottelen viivan vahvistumisia! d:)b

Brita
Ite Pregcheck testipaketissa ei kerrota testin herkkyyttä, mutta netistä löysin tietoa jonka mukaan sen herkkyys ois 25.

Aamupissasta oon tehny.
 
nostalgisin fiiliksin tulin toivottelemaan onnea kaikille heinäkuun odottajille !! =) itsellä oli heinäkuussa 2010 laskettu mut synty elokuun puolella =) toista ootellaan maaliskuulle !

onnea vielä kerran kaikille ! :heart:

sunniee ja vv 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: Brita
Sintu74: Minä sain eilen dpo13 pregcheckiin todella vahvan plussan, mutta aikaisemmat olin testannut davideilla joten en tiedä miten aikaisin se olisi näyttänyt haamua tms. Mutta mitä olen tuolla kuumeilu puolella ymmärtänyt, niin se on hyvä testi :) Toivottavasti huomenna jo haamu kurkistelisi sinun testissäsi :heart:

Brita: Onnea plussasta :heart: Minä voisin olla myös vapaaehtoinen pinon väsääjä :) Tuolla vauvakuume puolella kerran tuulut sellanen väsättyä ja suht helppo homma se oli :) Nimeä en kyllä keksi, olen niin kauhean mielikuvitukseton :ashamed:

Lavelyn: Minulla tuli myös eilen joku ihan hassu herkistyminen, kun esikoiseni kysyi mikä sota on , ja mainitsin esimerkiksi sitten suomen ja venäjän välisen sodan ja herkistyin kyyneliin :O En minä oikeasti ihan noin isänmaallinen ole että aiemmin olisi tarvinut itkua tihrustaa asiasta :LOL:

Daniella: Onnittelut tätäkin kautta :)

Tein tänään hetken mielijohteesta toisen digin (joka oli tarkoitus tehdä viikonloppuna vasta) ja tulokseksi tuli raskaana 2-3 :) Tänään siis dpo 14, eli huomisesta periaatteessa vasta olisi pitänyt vaihtua tuohon, että hyvin sitä hormonia näyttää tosiaan olevan :D eipä nuo nyt varmaan niin päivän tarkkoja tietysti voi ollakaan, mutta hyvä näin. Onkohan minulle tulossa kaksoset :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Moonchaser Odota vaan itsenäisyyspäivää, jos noin isänmaallisuus herkistää... ;) Itse oon aina ollu tosi herkkä liikuttumaan - katsotaan nyt sitten kuinka paljon nenäliinoja kuluu heinäkuuhun mennessä. :LOL:

Sintu CB:n testi tais olla herkkyydeltään 25, tosta toisesta en ole ihan varma. Toisilla hormonitaso voi myös nousta hitaammin, yksilöitähän me ollaan joka suhteessa. d:)b

Brita
 
puppa, -Daniella ja Brita onnea plussista teillekin! :flower:

Vanilla Whip: Minä sain viivanpaikan/haamujen haamun dpo 9 ja 10. Tulkitsin ne negaksi, mutta kyllä niissä tosiaan jotain näkyi. Testit ei edes ollut niitä ihan herkimpiä mahdollisia. Sitten dpo 13 tuli tosi vahva viiva. Mutta tosi yksilöllistähän tuo hcg nousu on, joten toivottavasti sulla näkyy plussa vielä. :)

Lavelyn: Olen muuten minäkin itkuherkempi (nyt vasta tajusin :D). Varsinkin jos nään yhtään mitään hellyyttävää tai tosi iloista tmv. niin itkut tirautan. Mutta siis en itke herkemmin negatiivisista asioista. Hassua. :D

Brita: Joo kyllähän meidän pitää ehdottomasti saada virallinen pino marraskuun alusta. :) Tuota nimeä olen minäkin miettinyt, mutta tosi vaikea keksiä mikä rimmaisi heinäkuun kanssa. :D Ja kukahan tosiaan osaisi/haluaisi tehdä listan? Minä en kyllä osaa myöskään...
 
Brita: Heh :D Tuli kyllä tosiaan aika puskista se herkistyminen tosiaan. En siis oikeasti ole kyllä keskiverto suomalaista isänmaallisempi :D Itsekin menin ihan hämilleen. En ole normaalisti myöskään yhtään itkeskelevää sorttia, en suorastaan osaa itkeä, mutta kyllä kuopuksen raskaudessa muistan myös miten itkeskelin välillä mm. esikoiseni lastenelokuville, bussipysäkeiden mainoksille yms. Kaikkea ne hormoonit teettää :LOL:
 
Itkuherkkyydestä: Mä ainakin olin yhtä vuoristorataa viime raskaudessa. Ihan yhtäkkiä saatoin alkaa vollottaan jostain ihan turhasta. Mies oli ihan ymmällään vähän väliä eikä tienny miten pitäs suhtautua. Se onki taas alkanu muistelemaan miten hämmentävää aikaa viime raskaus hälle oli. Miesparka! ;) Tuumasi että voitaspa siirtyä siihen hetkeen kun vauva on maailmassa. :D Itse en muistele viime raskautta samalla tavalla vaan muistan sen onnellisena aikana. Hormoonit hyrränny siihen malliin ettei enää muista tuommosia mielialanvaihteluita laisinkaan.

Testailuista: Ite testasin Davidin testeillä kp24 jotain väriä puikkoon mutta tuomitsimme sen kuitenkin negaksi aikamme tihrustettuamme. Seuraava samanmerkkinen testi kp 28 (eilen) näytti plussaa. Tosin viiva oli vielä hitusen hailakkaampi kuin kontrolli. Vois vielä huomenna varmistella ku yks testi kaapissa vielä on. Dpoista en osaa omalla kohdalla sanoa kun ovulaation ajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa

Pinoa kannatan mutta luulen että omat taidot ei semmoseen riitä. (siis päivittelyyn)
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin kannatan Hellemasuja!! :) Kuulostaa todennäköisesti hyvin kuvaavalta; kesällä on taas kuitenkin sietämättömän kuuma :D

Mulla on aika epävarma olo tästä raskaudesta. Esikoinen sai alkunsa Lugesteron-tuetusta kierrosta, kun mulla on/oli lyhyt luteaalivaihe. Synnytyksen jälkeenkin ovat olleet lyhyitä, ja senkin takia ajattelen, että on ihme, että oon edes raskaana. Tosin en kyllä tiedä, että jospa vaikka tässä kierrossa olisikin ollut pidempi. Nyt siis pelottaa olla ilman luge-tukea, jos vaikka keltarauhanen onkin jäänyt liian heikoksi tukeakseen ja jatkaakseen raskautta. No, näillä mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää. Mä oon tällanen suht epävarma ja pelokas odottaja :D Koittakaa kestää:)

Lavelyn 4+3
 
Täältä tulee myös ääni hellemasuille! :)

Täällä flunssa jatkuu entistäkin pahempana, hieman ahdistaa suorastaan tää olotila jo. Tänään alkoi viellä rankan flunssan päälle silmätulehdus. :( Toivottavasti tää loppuu joskus, huomenna kyllä terveyskeskukseen kysymään mitä apua tähän vois saada. Olisi kiva saada tää flunssa pois niin vois sitten kuulostella olotilaa noin muuten :D
Ihanaa että tänne on saapunut jo nyt kivasti heinäkuun porukkaa, ja toivotaan että viellä jännäilijätkin saisi plussaa kehiin ja pääsisi mukaan :)

Ja joku (anteeksi en nyt muista nimimerkkiä) puhui siitä testien suurkulutuksesta niin KYLLÄ, vielläkin tekis mieli testata vähän väliä mutta luulen etten enää raaski :D Mutta onhan sitä varmaan kymmenkunta eri testejä jo tullut tehtyäkin että ehkä se riittää tältäerää :D

Cristall 4+2
 
Huomenia! :)

Olisiko pinomme nimi sitten Heinäkuun Hellemasut 2012? :attn:

Mitä kaikkia tietoja siihen listaan me halutaan laittaa?

Nimimerkki, ikä, laskettuaika, synnäri (?), monesko muksu (?) Jotain muuta vielä?

Moonchaser Jos haluat listan askarrella pystyyn, niin saat ihan vapaat kädet. Mulla on varattu viikonloppu, niin ehtisin tekemään listaa vasta sunnuntai-iltana. Eli jos haluat aloittaa aiemmin... :)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja onnittelut plussanneille! :)


Brita
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Santtu81 ja Sintu74
Joo Heinäkuun Hellemasut 2012 on kyllä tosi kiva nimi. :) Ja listaan tosiaan nuo kaikki mitä Brita luettelikin. Ja myöhemmin voisi tosiaan sitten lisätä sen tyttö-/poikalupauksen tai -olon halutessaan.

Pitäsiköhän itsekin jo varailla neuvolaa... Saisipahan ainakin mieleisen ajan. Toisaalta ei ole kyllä kovin kiva perua sitä, jos jotain vielä sattuu. No on kait se ruettava soittamaan. :D
 
Hellemasut kuulostaa kivalta. Ei oo mikään liian imelä nimi. :)

Itse en vielä uskalla varailla neuvola-aikaa. Viimeksi sen heti alussa varasin ja sitten oli myöhemmin ikävä soitella ja perua se aika.. Ja aika olis ollu vasta jonnekki viikolle 9+ joten ehtiipä tuon myöhemminkin.

Oireita on ilmaantunu. Eilen illalla maha oli aika turvonnut. Aamulla kuitenkin turvotus oli hävinnyt. Lisäksi olen ollut jo viikon ajan tosi väsynyt. Eilenkin menin jo kymmeneltä nukkumaan vaikka tänään on vapaapäivä. Ja taas väsyttäisi..
 
Onnea kaikille plussista!
Moonchaser: Samoin sulle! Kiva kun on tuttu kolmosista näin samoilla päivillä:)

Mä en kyllä viitsi vielä neuvolaan soitella.. Aika ehkä menee nopeemmin ku ei vielä enempää mieti asiaa.. Joo kyllä helpommin sanottu kuin tehty;) kuopuksestakin otin neuvolaan yhteyttä rv 8 sillon kyllä neuvolan täti sanoi että on ruuhka aika, mutta silti sain ajan seuraavalle viikolle.

Selvästi kyllä pientä pahoivointia ja ällötystä on pitkin päivää.. Kummassakaan aiemmassa raskaudessa ei pahoinvointi ole ollut pahaa, pientä kuvotusta. Toivon että tämä on samanlainen.. Töisä kuitenkin pitäisi pystyä käymään:)
 

Yhteistyössä