Sintu74: Minä sain eilen dpo13 pregcheckiin todella vahvan plussan, mutta aikaisemmat olin testannut davideilla joten en tiedä miten aikaisin se olisi näyttänyt haamua tms. Mutta mitä olen tuolla kuumeilu puolella ymmärtänyt, niin se on hyvä testi
Toivottavasti huomenna jo haamu kurkistelisi sinun testissäsi :heart:
Brita: Onnea plussasta :heart: Minä voisin olla myös vapaaehtoinen pinon väsääjä
Tuolla vauvakuume puolella kerran tuulut sellanen väsättyä ja suht helppo homma se oli
Nimeä en kyllä keksi, olen niin kauhean mielikuvitukseton :ashamed:
Lavelyn: Minulla tuli myös eilen joku ihan hassu herkistyminen, kun esikoiseni kysyi mikä sota on , ja mainitsin esimerkiksi sitten suomen ja venäjän välisen sodan ja herkistyin kyyneliin :O En minä oikeasti ihan noin isänmaallinen ole että aiemmin olisi tarvinut itkua tihrustaa asiasta
Daniella: Onnittelut tätäkin kautta
Tein tänään hetken mielijohteesta toisen digin (joka oli tarkoitus tehdä viikonloppuna vasta) ja tulokseksi tuli raskaana 2-3
Tänään siis dpo 14, eli huomisesta periaatteessa vasta olisi pitänyt vaihtua tuohon, että hyvin sitä hormonia näyttää tosiaan olevan
eipä nuo nyt varmaan niin päivän tarkkoja tietysti voi ollakaan, mutta hyvä näin. Onkohan minulle tulossa kaksoset