Voi ei Terveyskeskuksen kautta kokeilisin aikaa seuraavaksi. Viimeksi piti sitä kautta käydä hakemassa lähete naistenpolille kun oli kovat vuodot.Voihan jumankekka neuvolan toimintaa Se voi olla normaalia: no ei ole. Meillä ei nyt ole lääkäri aikoja. Voit tehdä uuden testin 4 viikon päästä ja jos näyttää edelleen raskaana niin uudestaan yhteyttä tai vuoto pitkittyy 2-3 viikkoa niin yhteyttä. Öö, joo, en mä nyt herranen aika ala tätä hommaa kuukautta odottaa ja kattelee. Jestas, mitä palvelua.
... ja sen lisään tähän omaani, että usein tosiaan mikään jääkaapissa ollut ruoka ei todellakaan maistu seuraavana päivänäMulla käynnistyi tänään rv 11 ja oireita on ollut monenlaista, mut mulla kesti se pahin pahoinvointi noin kolme viikkoa ja helpotti onneksi viime viikon aikana jo hieman ja sitten huomattavasti lisää tällä viikolla... Mutta oli tosiaan sellanen jatkuva "darra" kolme viikkoa koko päivän ajan ja välillä yrjötti, mitään ei oikein pystynyt tekemään. Nyt oireina satunnaisemmin joku kuiva yökkäys ja edelleen tosi herkät rinnat, jotka mulla ollu aivan alusta asti. Myös yöheräily on uus kiva juttu nyt...
Mulla on 10+3 ja mäkään en oo saanut kuulumaan..Tänään 10+5 ja en saa vieläkään dopplerilla mitään kuuluviin
”Kiva” kuulla et muutkaan ei oo kuullu vaikka varmasti on normaalia mut ois kiva jo kuulla, viimestään ennen joulua mulla varmaan vaikuttaa kun kohtu on taaksepäin kallellaan vaikka laiha oonkin.Mulla on 10+3 ja mäkään en oo saanut kuulumaan..
Oireista sen verran, että rinnat on todella kipeät. Pahoinvointi on väistynyt, paitsi edellispäivän ruokia edes katsoessa alkaa yököttää koronasta selvittiin, vaikka ei mikään helppo tauti kyllä ollut. Mua huolettaa ne mun kilpirauhasarvot, kun vasta joulun jälkeen on kontrolli ja ne arvot oli kuitenkin TSH yli 4 ja pitäis olla alle 2,5. Mulle on myös tullut pahoja vajaatoiminnan oireita, kuten ripulia. Täytyy yrittää kysellä neuvolasta, että mitä pitäisi niiden kanssa tehdä. Oon vielä lukenut, että korkeat TSH arvot voi vaikuttaa sikiön aivojen kehitykseen ym. ja että olis tosi tärkeetä, että ekalla kolmanneksella olis arvot kunnossa...
Huomenna seulontalabrat!
On kyllä niin ihana ajankohta jäädä äitiyslomalle! Tytöt kun ovat syntyneet joulukuun lopussa ja tammikuun alussa, niin kesävauva tuntuu ihanalta ajatukselta!Joko ootte laskeneet koska vois jäädä raskausvapaalle? Itse tänään mielenkiinnosta sen kävin katsomassa, töissä tuli puhetta kesälomista ja itse siinä tyytyväisenä osallistuin keskusteluun kun tiedän että tänä kesänä ei tarvi tapella parhaista kuukausista, vaan kesäkuun alussa voi jäädä vapaalle Mietin että siinä olisi ollut sopiva sauma myös työkavereille tästä kertoa, mutta odotellaan kuitenkin vielä hetki. Todennäköisesti vasta vuodenvaihteen jälkeen kerrotaan perheen/läheisten ystävien ulkopuolelle.