Uskomatonta, jonnekin tästä oli päästävä kertomaan!
Täällä on plussattu jo pari päivää sitten ja la olisi 5.7.
Täällä on plussattu jo pari päivää sitten ja la olisi 5.7.
Täällä plussa tuli reilu viikko sitten ja la ihan heinäkuun alussa. Pitkä ja epäsäännöllinen kierto joten saa nähdä mihin la sitten loppujen lopuksi asettuu. Ensimmäinen raskaus 1v 2kk yrittämisen jälkeen joten todella innoissaan ollaan! Nyt 5+4 menossa.
Mitä oireita teillä on? Itsellä nännien arkuus, rintojen turvotus, kohdun kramppailut, turvotus/närästys etenkin iltaisin, ilmavaivat, koko ajan kylmä ja kova jano. Pahoinvointia ei ole ollut lainkaan.
Ei olla kerrottu vielä kenellekään koska pelottaa kovasti tuulimunaraskaus/keskenmenon mahdollisuus. Ihan kamalaa tämä pelko koko ajan mutta yritän vain olla ajattelematta asiaa. Varhaisultra varattu 12.11. joten siihen ei onneksi kauaa enää ja eka neuvolakin olisi jo 20.11.. Jännää
Apua tää oli aivan kuin omasta kynästä Mä niin tiedän ton tunteen, tämä epätietoisuus on ihan kamalaa. Sitä oikein toivoisi että tulisi edes sitä pahoinvointia että vois olla varma että siellä kohdussa todella joku on. Testailin ekan plussan jälkeen viikon verran huvikseen ja viiva tummui päivä päivältä kunnes viimeisin oli saman värinen kuin kontrolliviiva joten siitä ainakin tuli rauhallisempi olo. Nyt täytyy vain yrittää ajatella jotain muuta ja toivottavasti varhaisultrasta saisi vähän mielenrauhaa.Täällä tehty positiivinen testi viikko sitten perjantaina, tai hyvin hailakka viiva tuli silloin. Viime viikonloppuna ja alkuviikosta testasin useamman kerran uudelleen ja viiva oli tummunut ja digi sanoi 2-3. Huomenna testaan aamusta taas digin ja että tuleeko 3+. LA heinäkuun alussa, about 3.7.
Ensimmäinen raskaus kyseessä ja en meinaa vieläkään uskoa tätä. Emme ole miehen kanssa kertoneet vielä kenellekään, sillä kummankin vanhemmat ja kaverit asuvat kauempana, joten saadaan helposti vielä salattua asia. Jotenkin on olo etten uskaltaisi kertoa kellekään ennen varhaisultra 15.11., koska jos onkin tuulimuna/kohdun ulkopuolinen tai jotain muuta.. Toisaalta jos tulisi keskenmeno tms niin varmasti haluaisin kertoa esim lähimmille ystäville senkin, niin miksen toisaalta voisi kertoa tätäkin jo? Olen helposti ahdistuva ihminen ja tässä olenkin pyöritellyt jo vaikka mitä skenaarioita päässäni ja ultra tuntuu olevan ikuisuuden päässä!! Miten kukaan kestää näitä ekoja viikkoja??
Oireitakin kaipaisin enemmän! Nännit hieman hellät, palelee ja hengästyttää ihan vaan puhuminenkin. Välillä (erityisesti öisin) tulee menkkamaisia kipuja kohtuun ja nehän ne säikyttää.. Tänään olin havaitsevinani pari kertaa pientä äklötyksen tunnetta mutta vielä odottelen suurempia pahoinvoinnin tunteita.
Aika matelee ja sattuipa tämäkin nyt tähän vuoden pimeimpään ja ankeimpaan aikaan kun ei ole edes mitään tekemistä tai menoja, jotta saisi ajan kulumaan nopeammin..
Täälläkin jännitys tiivistyy, vielä pitäisi jaksaa viikko ultraan, silloin on mun laskujen mukaan 6+4 eli toivottavasti näkyisi elon merkkejä silloin. Tsemppiä sinun ultraan, toivotaan että kaikki on hyvin siellä.Hätähousu taas aikaisti varhaisultra ensi viikon tiistaille!!! Kääk, alle VIIKKO! Nyt vain aloin pelätä ettei mitään vielä näy silloin pitäisi olla 6+2.. En kuitenkaan vielä peru 15.11. aikaa, sillä jos ensi viikolla ei näy/kuulu, niin seuraavan viikon maanantaina sitten menen uudelleen. On tämäkin säätöä, joudun ensi viikolla menemään eri paikkakunnallekin siihen ultraan ja töihin pitäisi keksiä joku selitys virkavapaalle. Ehkä ihan vaan lääkärikäynti riittää.. Se menee sitten palkattomana (olen opettaja), mutta en vielä halua sanoa kenellekään mitään.. Ja viikonloppuna jännät paikat kun kaverin polttarit on toisella puolen Suomea, pitää katsoa jäänkö heti kiinni kun en juo vai keksinkö jonkun tekosyyn.
Kuinka muilla menee, onko oireita ilmestynyt? Itse edelleen melko oireeton ja siksi jännittääkin kahta kauheammin onko kaikki ok..