Minäkin rekisteröidyin tänne nyt, kaipaa kovasti vertaistukea mutta vielä ei uskalla kertoa läheisille eikä liittyä mihinkään facebookin ryhmiin.
Tässä vielä itse ihmettelee onko sitä tosiaan raskaana. Miehen kanssa ollaan haaveiltu jo useamman vuoden mutta minä en ole kokenut olevani valmis. Keväällä sitten päätettiin että kunhan saadaan häät järjestettyä pois alta niin vauva saisi tulla. Skeptisenä olin tietysti varautunut siihen että saamme toivoa useamman vuoden ennenkuin mitään tapahtuu, joten oli yllätys että tein positiivisen testin tällä viikolla ja emme oikeastaan ehtineet vielä edes aloittaa.
Toivottavasti tämä pieni kestää menossa mukana. <3
Jännä juttu että vaikka en ole koskaan ollut raskaana aiemmin niin mä vaan tiesin että oon, toki kuukautisetkin oli myöhässä jo mutta siitä huolimatta. Tein ekat testit viime viikon lauantaina ja ne oli ilmeisesti liian aikasin tehdyt kun niissä ei mitään näkynyt. En kuitenkaan pettynyt kun tiesin että ne ei pitäny paikkaansa.
Maanantaina tein sit uuden testin ja siihen tuli mun mielestä selvä plussa. Mies sai kuitenkin mut epäröimään kun se ei muka nähny mitään plussaa siinä. Eilen tein sit clearbluen digitaalisen testin ja se näytti raskaana 1-2 joten kai se on uskottava. Milloinhan sitä uskaltaisi soittaa neuvolaan.. Jos oottais vielä hetken ja tekis vielä yhden varmistuksen varmistustestin..
Mukavaa kun täällä on jo useampi keskustelija mukana!
17.7.2018/helskatti/1.lapsi/?