22.7. / eevas / esikoinen / OYS
Varovaisesti minäkin ilmoittaudun mukaan, täälläkin @Emmeli94 aika epäuskoinen olo, että olisin raskaana, mutta niinhän nuo testit väittää Torstaina tein ekan positiivisen testin ja sen jälkeen oon testejä melkoisen läjän tehtaillut.
Minä olen jo pitkään lasta kuumeillut, mutta minun ja miehen molempien työkuvioiden vuoksi ollaan varsinaista yrityksen aloitusta lykkäilty jo vuosi. Käytössä oli ehkäisynä keskeytys ja "riskit" oli tiedossa ja nyt meille sitten ilmeisesti tulee kesällä vauva
. Varmaan siksi niin epäuskoinen olo ja vaikeaa sisäistää tämä, kun tuli yllätyksenä.
Raskaudesta tietää nyt jo kolme ihmistä minun ja miehen lisäksi.. Perheelle varmaan pakko kertoa jouluna, jos sinne asti päästään. Työpaikan pikkujoulut aion jättää kokonaan välistä ja syykin on jo keksittynä
Saas nähdä kauanko tää pysyy salassa..
Mulla ei ole kamalasti oireita, vatsassa vähän jotain tuntemusta ja alavatsa on aika turvoksissa niinkuin yleensä on ollut menkkojen aikaan. Rinnat on ihan hirveän kipeät, kahvista tulee paha olo ja sokerisia / makeita ruokia ei tee oikein mieli. Varhaistahan tää vielä on..
Kiva päästä tänne purkaan vähän tuntoja, mulla ei ole kaverit samasssa elämäntilanteessa ollenkaan ja mies on reissutyössä, eli aika yksin olen tämän kanssa. Facebook -ryhmä kiinnostaa minuakin, mutta jos ensin yrittäisin vähän saada luottamusta, että tuolla on joku kyytiläinen oikeasti messissä.