Kiva että meitä on täällä jo näin monta! <3
Itse ostin samalla kun ostin uudet 2kpl raskaustesteja myös Minisun Mama tabletteja. Itseä nauratti, että juu, olen jo kaksi plussaa tehnyt enkä silti usko!
Tänään kolmas vahva plussa, joten hissukseen alan uskoa ja toivoa, että kaikki on sittenkin mahdollista.
Eilen soittelin neuvolaan aikaa, mutta eka neuvola onkin vasta 7+ viikolla, joten kolme pitkää viikkoa vielä.
Yksityisesti meinasin kyllä käydä ultrassa, kuten olen aiemmissakin käynyt, nyt en vaan enää muista, oliko se 6 vai 7+ viikolla kun kannatti mennä, että sydän siellä jo näky...
Hinta on kai noin 100e tuntumassa (pk seudulla ainakin) mutta muistan ikuisesti lääkärin sanat yksi kerta kun kävin:
kun näin varhaisilla viikoilla näkyy, että siellä ollaan oikeassa paikassa ja sydän lyö, on se että kaikki menee hyvin loppuunasti yli 90% varmaa.
(toivottavasti muistan prosentit oikein
)
Etta siihen nähden pieni summa siitä, ettei tarvitse jännittää vielä 7-8viikkoa nähdäkseen onko kaikki ok.
Oireita ei juuri ole. Rinnat on kuin tennispallot ja alavatsassa juilii, enkä ole nukkunut juuri 4 yöhön mutta muuten kaikki on ok.
Ai niin ja janottaa kokoajan ja yölläkin käyn vessassa. :/
No kaikki tama on pientä! <3
Voikaa hyvin!