heinäkuiset 2005

Heissulivei kaikille :) Tänään kotiuduttiin pienen vaaleanpunaisen nyytin kanssa kotiin, vihdoin ja viimein. Neidillä oli vähän vaikea elämänalku :x Keskiviikko-torstain välisenä yönä tyttö tosiaan syntyi 3tunnissa josta tunti vielä pois, se kun kului supistuksia uudelleen odoteltaessa, ne loppui spinaalin takia :whistle: Oli muuten jo synnytyksessä ongelmia, tytöllä oli 2x napanuora kaulanympärillä ja sydänäänet laski, alimmillaan 68 ja mies kertoi jälkeenpäin että oli jo oltu puhelin kädessä soittamassa että täältä tulee äiti hätäsektioon, neitin sain kuitenkin ponnistettua minuutissa ulos, joten hätä oli sillä kertaa ohi. Tosin kätilö ei meinannut saada avattua sitä napanuoraa että se oli niin tiukalla :eek:

Lauantaiaamuun asti oltiin tytön kanssa vierihoidossa, jo torstai-iltana miehen kanssa keskusteltiin että tytön silmät on keltaiset ja koko tyttö kellertää, kerroinkin siitä perjantaiaamuna hoitajille, mutta jostain syystä bilirubiiniarvot mitattiin vasta lauantaiaamuna. Ja niinhän siinä kävi että arvot huiteli 360 ja verenvaihdon raja on 400 :x Joten tyttö kaappiin valojen alle nakupelleksi ja rytmi oli se, että 4h välein sain tytön 15minuutiksi syliin jona aikana yritin imetellä väsynyttä ja "räsynukkemaista" tyttöä ja äkkiä takaisin valoon ja lämpöön tyttö. Niin ja yöllä osastolle ei saanut mennä ollenkaan, joten päivän aikana ei montaa minuuttia tyttöä saanut sylitellä :/ :'(

Sunnuntaina arvot oli sen verran laskenu, 287, että hoitorytmi oli 30minuuttia valoa ja 1.5h vapaata hoitoa, syömisen piti silti tapahtua 4h välein ja tietty määrä maitoa piti saada menemään. Lauantaina heti parin tunnin teho-osastolla olon jälkeen tytölle laitettiin nenämahaletku, kun ei jaksanut syödä. Sunnuntai-iltana saatiin jo toinen sinivalolamppu sammuttaa ja maanantaina sinivalo saatiin lopettaa kokonaan, su-ma välisenä yönä tyttö repäisi itse nenämahaletkunsa pois ja alkoi syömään, maanantaina oli kuitenkin vielä sen verran väsynyt että oli pelko letkusta mutta sitkeä sissi näytti kyntensä :D Tänään siis kotiuduttiin suoraan tehoyksiköstä, itse olin tytön kanssa siis koko ajan sairaalassa, että eivät alkaneet mua kotiuttaa ennen tytön pois pääsyä. Onneksi oli osasto hiljainen että sain olla.

Itse voin hyvin, oma olo on tosin jääny vähä toispuoleiseksi armottoman murheen ja huolen alla, rintatulehduksenkin sain jo ja antibiootit siihen, mutta eikö se tästä pikkuhiljaa vauvantuoksua nuuhkiessa ja arkea opetellessa. Lapset protestoi äidin melkein viikon poissaoloa mutta vauva on saanut kauniin vastaanoton, jopa tältä heinäkuiselta :heart: Josta muuten kasvoi 3h iso tyttö :x :eek:

Terkuin Kirsikka ja pieni tytöntylleröinen, ikää 5vrk :heart:
 
Mapuli
Voi että paljon on kerinnyt tapahtua. Mutta onneksi kuitenkin alkukankeuden jälkeen kaikki hyvin!! Onnea tosi paljon ja voimia uuteen elämänvaiheeseen. :heart:
Hassua että olisi tosi outoa että meillä olisi nyt vastasyntynyt vauva kun pidän tota meijän heinistä ihan vauvana vielä. On varmaan teilläkin outoa.
Mutta joka tapauksessa ONNEA! ;)
 
Kirsikalle iso :hug: onnittelujen kera. Hurja alku teillä :/

Meille satoi ensilumi eilen, nyt jäljellä loskaa.
Joulukuun alussa lähdemme pohjoiseen lomailemaan joksikin aikaa, sitä kyllä kaivataankin. (lomaa siis)
Reetuskalle on alkanut jokin esiuhma, kaikkeen sanoo ei ja nyökyttelee perään, perusnainen, sanoo isi
;)

Oma olo on surkia, viimeviikolla karsea flunssa ja eilen aloitettiin juurihoito hampaalle. Onneksi sattui niin mukava ja ymmärtäväinen hammaslääkäri, ei jäänyt traumoja.

Täytyy mennä tuota eskarilaista avustamaan, istuu sängynlaidalla ja tuijottaa kaukaisuuteen....

voimia ja vointeja kaikille :wave:

-Annastiina69-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 23:02 äipäke83 kirjoitti:
Täällä 9.7.05 syntynyt Ronja tyttönen Kuopiosta. tytölle tulee ikää kohta 1v4kk. Ronja sai pikku veljen 15.9.06. :heart:
Onnea koko perheelle!

Aika ihmeellistä käytöstä tässä palstalla!! Huomaa että on sisäpiiri menoa, kun toisia onnitellaan ja silti halutaan kysellä kuulumisia muitten muksuista (saman ikäisistä), kaksnaamasuutta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 02:00 rusina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2006 klo 23:02 äipäke83 kirjoitti:
Täällä 9.7.05 syntynyt Ronja tyttönen Kuopiosta. tytölle tulee ikää kohta 1v4kk. Ronja sai pikku veljen 15.9.06. :heart:
Onnea koko perheelle!

Aika ihmeellistä käytöstä tässä palstalla!! Huomaa että on sisäpiiri menoa, kun toisia onnitellaan ja silti halutaan kysellä kuulumisia muitten muksuista (saman ikäisistä), kaksnaamasuutta..
Onnea myös täältä koko perheelle! :flower: :D
Mitäs on Ronja tykännyt pikku veljestään?


rusinalle:Ei se täällä mitään sisäpiiri menoa oo...aina ei vaan muista tai ehdi kaikille vastata...näin se menee,ainakin mulla,valitettavasti :ashamed: :ashamed:
 
onnea äipäke83 ja koko perhe. =)

Ja kommentoijalle, että tämä sivu on tällä hetkellä sellanen, että harvemmin käydään jo kertoos kuulumisia, kun on muutakin puuhaa, eikä joka päivä ole välttämättä kerrottavaakaan. Että näin.

Tänne ei kuulu muutakuin pakkasta ja lunta. Toissapäivänä alkoi vuorokauden kestävä lumisade ja sitä tulikin sitte 20-25cm. Eilinen meni kolatessa :)

Heinis ei piitännu mitään lumesta, ihan kuin ei olis ollu mitään erikoista. Ainostaan kolaamattomissa paikoissa pisti meteliksi, kun oli reiteen asti lunta, ei päässy eteen, ei taakse.

Vanhempi muksu pisti meteliksi samantien, kun tuli vähän lunta puusta naamalle ja muutenkin. Hän ei tykänny lainkaan. Varmaan alkukankeutta. Luultavasti pian hänkin jo riemuitsee. Tosin kyllä hän tänään joi pyysi ulos ja ollaan täs menoskin kun pyykkikone sammuu ja saan ne ripustettua.

Ja onnea vielä Kirsikalle kotiutuksesta. Kaikkea tekin koitte, mutta nyt vahvana ktona ilmeisesti? Koitahan parantua tulehduksestasi ja tuoksutella vauvaa. Ajatella, pian hänkin on jo iso tyttö. Itse miettiny paljon tota heinistä, kun on jo niin iso tyttö, vaikka vauvahan tuo, mutta kuitenkin. Aika kuluu niiiiin nopeasti. Huokailee...

Poikaa ollaan taas huomenna menos näyttään th:lle, kun ei lääkäriin päästy tuyon atopiansa takia. Nyt pyllyyn on tullu sellasia "paiseita", joista poika eilen sanoi et on jo kipeät. Sellasia punasia aristavai, arpisen olosia täpliä. Ja site kun hänellä menee korvat jatkuvasti lukkoon ja käskee sitte äitin ottaa lukon auki. Noh, parempi mennä näytille, kun äitin avain on hukkunu :LOL:

Amelma
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 09:30 Amelma kirjoitti:
Ja onnea vielä Kirsikalle kotiutuksesta. Kaikkea tekin koitte, mutta nyt vahvana ktona ilmeisesti? Koitahan parantua tulehduksestasi ja tuoksutella vauvaa. Ajatella, pian hänkin on jo iso tyttö. Itse miettiny paljon tota heinistä, kun on jo niin iso tyttö, vaikka vauvahan tuo, mutta kuitenkin. Aika kuluu niiiiin nopeasti. Huokailee...

Amelma

Voi älkää nyt edes alkako muistutella mua että tämä pieni typy kasvaa koko ajan :D :LOL: *ei halua muistaa sitä tosiasiaa* Kotona ollaan vahvasti joo, että ellei ne hemoglobiinit ala vielä takuta (eli anemiaa pukkaa) niin täällä pysytään :D Ihana tuo Tessa, kun se niin hoitelis vauvaa, kovasti aijailee ja silittelee, kovakouraista tietenkin tuppaa olemaan mutta ei pahantahtoisesti. On ne vaan niin ihania :heart:
 
Heippa kaikille! :wave:

Vähän kuulumisia meiltäkin...
Ilona painoikin eilen neuvolassa jo tasan 4kg! (Ikää siis tänään 3 viikkoa ja 5 päivää, ja syntymäpaino oli 2925g.) Ihan hyvin tulee maitoa, ja nyt on viikon verran tullut jo niin, että on alkanut se, aikaisemmista imetyksistä tuttu, tissillä yskiminen ja "taistelu", kun maitoa suihkuaa liian kovaa. No, onneksi ei kestä suihkuaminen kovin kauaa, mutta ärsyttävästi aina katkaisee kummiskin rauhallisen imuhetken.

Meillä isot veikat (6,7 ja 8v.) ovat kovasti lässyttämässä siskolle ja työntävät naamansa kiinni pikku nenään. Jopa nuorin, Roope, on jo vähitellen ihastunut pikkusiskoon. Ekoina päivinä oli hieman välinpitämätön, ja sanoi kaverilleen siskoa niin rumaksikin. :( Eilen sitten jo paijasi oikein kunnolla illalla ennen nukkumaan menoa, mutta kun innostuin ottamaan tilanteesta valokuvan, niin Roope käänsi päänsä pois, ja pyysi viemään Ilonan jo pois. Eli aavistus mustasukkaisuutta ilmassa. Varmaan osaksi siksi, että Ilona on kovasti Roopen näköinen, ja on vienyt perheen nuorimman aseman.

Talvi tuli tosiaan yllättäen! Meillä eivät lapsetkaan päässeet kouluun keskiviikkona, eikä mies töihin, kun aura-auto pääsi meidän tielle vasta iltapäivällä. Hirvittelin tuossa ajatuksella, että olisi synnytys osunut tuollaiseen ajankohtaan. En usko, että ambulanssikaan olisi meille päässyt hakemaan. Muutama tukkirekka oli päässyt kulkemaan vielä aamuyöstä, mutta päivällä ei mennyt yhtään autoa talon ohi ennen aurauskalustoa.

Niin jäi Daalioiden mukulat maahan lumen alle... Saa kyllä tulla aika lailla vettä, että nämä kinokset sulaa.

Ilona on ollut kyllä ihana. :heart: Vähän mahavaivoja, mutta ei mitään koliikki-itkua ainakaan vielä. Kuivatut kukat kiinnostavat, kun niitä roikkuu meillä värikkäinä kimppuina katon rajassa. Ne pistävät Ilonan ihan hymyilemään. :) Ja ikkunasta on kiinnostavaa katsella ulos. En sitten tiedä, kuinka tarkasti noin pieni vielä asioita näkee.

Itse jatkan kestovaippojen ompelua aina, kun jossain välissä ehdin. Aika vähän niitä välejä on ollut. Ei joka päivä ollenkaan. Mutta on tuota S-kokoa nyt ihan hyvin, että riittää juuri, ja kertiksiäkin menee yks tai kaks vuorokaudessa.

Mukavia talven alkuja kaikille!
T: Kolmen Äippä ja Ilona "nisäkäs", 3viikkoa5päivää
 
Onnea vaan kaikille uusille vauvoille! :flower:

Ja terveiset Kyprokselta. Meidän poika kävi ensimmäistä kertaa etelässä ja matka meni oikein hyvin. Mennessä poika nukkui lentokoneessa 1,5 tuntia ja paluumatkalla 2 h 20 min. Eli viihdyttämistä ei onneksi hirveästi tarvinnut loppuajaksi keksiä kun lento kokonaisuudessaan kesti n. 4 tuntia mennen tullen.

Poika söi etelässä samoja ruokia kuin mekin. Eikä kukaan meistä onneksi sairastunut vatsatautiin. Olin kyllä varannut hänelle muutamia ruokapurkkeja mukaan täältä Suomesta, mutta - aivan kuten etukäteen jo arvelinkin - ei hän niitä suostunut syömään, jos näki, että muut söivät jotain muuta ruokaa... :whistle: Lisäksi ostin pari paikallista ruokapurkkiakin, mutta eivätpä ne oikein meidän poitsulle maistuneet.

Säät eivät oikein suosineet Kyproksella. Kerran kuitenkin päästiin rannalle ja käytiin meressä kastautumassa. Merivesi oli vain liian kylmää meidän poitsun mielestä, joten uintiharjoitukset jäivät vähiin... :eek:

Voitte varmaan arvata mikä oli pojan reaktio reilun viikon etelän reissun jälkeen kun eilen aloin pukea häntä toppavaatteisiin ulkoilua varten... :( Ulkona hän ei sitten suostunut leikkimään olleenkaan, seisoskeli vain leikkipuiston laidalla tumput suorina ja kitisi kamalaa Michelin-ukkomaista oloaan... :LOL: Voi raasua! Hän kun ehti jo tottua taas shortsikeleihin ja nyt sitten pitäisi pystyä taas muka liikkumaan täysin topattuna... :whistle: No, ehkäpä tämä taas tästä pikkuhiljaa... =)
 
Tervehdys!!! :wave:
Jokos sitä ollaan isänpäivää valmistelemassa, kun on niin hiljaista täällä. Itse teen kakun asemasta kääretortun lauantai-iltana valmiiksi ja ruoan teen itse. Ulkona on mahtava ilma, aurinko paistaa ja lunta maassa.

Poika on pysynyt terveenä. Vauhti vaan kasvaa kokoajan. Nyt on oppinut juokseen, ja tietty pää kolisee milloin mihinkin. Äidin hermoja poika koettelee monella tavalla, pukeminen on maailman kauhein asia ja sisälle tulo, unohtamatta sitä että sisällä koskee kaikkeen mihin ei saa.
:headwall:
Yöt on taas ollut tosi levottomia ja päiväunet aivan liian lyhyitä (vajaa tunti). En tiedä mistä taas johtuu, vai oisko jo taas hampaita. Ukon kans ollaan sanottu usein kitinään syyksi hampaat, joita pojalla on 6 kpl. Eli jos jokainen kitinä tois hampaita ei ne enää mahtuis pojan suuhun. :LOL:
Mä oon täs suunnitellu oman yrityksen perustamista. Alkuun pano vaan hirvittää, täytyy vuoden ajan miettiä ajatusta. Osa-aikainen työ ei houkuttele enään, kun käteen jäävä osuus on melkein sama kuin mitä nyt kotiin saa. Taitaa tulla kolmenkympin-villitys meikäläiselle, kun yritystä on laittamassa.
Jaahas, pyykkikone on tehnyt työnsä. Menempä siis laittaa pyykit kuivuun...
=)
 
Onpas täällä tosiaan hiljaista!

Meidän poika on keksinyt nyt uuden lempparijekun: kun olen vessassa, hän tyrkkää vessan oven kiinni ja sammuttaa oven ulkopuolelta vessan valon. :LOL: Siellä minä sitten pimeässä istun pöntöllä... :headwall:
 
Onpas meistä tullu laiskoja, kun sai monen sivun takaa etsiä tätä avausta :eek: :ashamed: :/ :D Tässä synttärienlaiton lomasta huikkailen :wave: Kakkonen täyttää tänään 3v, illalla tulee vieraita, kummit ja isovanhemmat vaan tällä kertaa. Muut saapi muistaa tahtoessaan poikaa sitten ensi sunnuntaina kun on pikkusen ristiäiset :heart:

Meillä on aika härdelliä ollu tämä viikko :x 3xsilmätulehdus ja 3xkorvatulehdus, yhtäaikaa kaikilla siis nämä :headwall: :x Vauva on säästynyt, ainakin vielä, toivottavasti säästyykin, olis aika inhottavaa sairastaa eka korvatulehdus 3vkoisena :eek: :x Kaiken kruunaa vielä 2 yhtäaikaa puhkeamassa olevaa kulmahammasta Tessalle, joten arvata saattaa minkälaiset tunnelmat täällä on?

Meillä on innostuttu syömään itse :D Melkeinpä tuppaa olemaan niin ettei neiti suostu lusikkaa suuhunsa ottamaan ellei saa lusikkaa omaan käteen ja neiti on siisti syömään :eek: Tietää kyllä just mitä sillä lusikalla tehdään ja oikein innostuneesti lippaa, taitaapi ajatella meidän neiti notta mä oon isoo ny :LOL: :D Pullosta luulin jo että alkaa itsekseen vieroittautua, mutta taitaapi olla korvien syy ettei maistu, tutti sen sijaan kyllä kelpaa vähä liiankin kanssa. Nooh, onneksi vauva ei kelpuuta tuttia, niin tuskin tuo tutin pois nakkaaminen tulevaisuudessa ongelma on.

Pienimmästä neitistä, iltakitinät jäi pois kun tajuttiin antaa neitille lisämaitoa( :/ ) ja lopetettiin heti alkuunsa Miehen veljenvaimon maito tuolle neitille. Miehen veljen perheeseen siis syntyi 10pv meidän neitin jälkeen poika ja äitiliinillä meinaa olla liikatuotantoa, että se mitä ei mene Seinäjoelle maitokeskukseen, oltas me saatu. Jostain syystä se maito ei sovi tuolle, kuten ei aikoinaan sopinu esikoisellekaan. Liekö syynä sitten gluteenittomat ruuat vaiko kahvi, en tiedä. Yöt nukkuu hyvin, viime yönäkin nukkua possotettiin 6h putkeen ja heräs vain kerran yöllä :D Mikä on tietysti hyvä asia, kun 3 muuta hoitaa valvotuspuolen tällä hetkellä :whistle:

Terkuin Kirsikka kera pikkupiiperön ikää 3vkoa+ kolome muuta :heart:
 
Kirsikka, nostan sulle hattua! Kyllä sulla on jaksamista pesueesi kanssa! :)

Meidän poika ilmaisi tänään ensimmäisen kerran tulevasta kakkahädästä. Hän sanoi aamupalan jälkeen "ka" ja taputti vatsaansa. Yleensä masua on taputettu vasta kakkaamisen jälkeen, joten siitä sitten kiireen vilkkaan mentiin potalle. Valitettavasti äiti ei malttanut tällä kertaa istuttaa pojua niin kauan potalla, että kakka sinne olisi saatu vaan se putkahti jonkin ajan päästä vaippaan. Mutta oli tosi hyvä huomata, että nyt poika ainakin osaa ilmaista kakkahätänsä. Vielä kun se oppisi ilmaisemaan milloin pissakin on tulossa... :whistle: Olen lisäksi pannut merkille, että parina yönä pissaa ei ole tullut vaippaan ollenkaan (ennen nukkumaan menoa käytiin pissalla potalla ja heti heräämisen jälkeen)! Ehkä sekin on hyvä merkki aikanaan yökuivaksi opettelua varten?

Pistetäänpäs tähän viestiin vielä hieman pojan nykyistä sanavarastoa: kaukosäädin on "ka" (samoin tosin kamera, kakka ja moni muukin ka-alkuinen sana), pakettiauto on "pa" (samoin mm. paistinlasta), lamppu on "amp", kiitti on "tiitti!" ja heippa on "paappa!". Lisäksi osataan tietysti sanoa miten auto, lehmä, koira, kissa, lammas tai possu sanoo... :LOL: Ne ne vasta hauskoja onkin! =) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 22:35 Jeanie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 21:33 minä kirjoitti:
te muutama henkilö voisitte perustaa kerhon, koska teillä on vain aikaa toisillenne!!
:eek: Mitenköhän mä en nyt oikein ymmärtänyt :eek: :/
Vai oonkohan jollain tavalla tyhmä :whistle: :ashamed: :D

Älä muuta :LOL: Ja kyllänsä harvoon nykyään tuntuu kaikki kirjoottelevan, että juu, todella ollaan oikein omistuneita toisillemme :LOL: :LOL:
 
moikka täältäkin :wave:

täällä on menee hienosti.viime viikonloppuna Riannalle vaihdettiin sänky jatkettavaan ja Nea sai sen parven.hienosti on pikkuinen nukkunut sängyssä,ja jää jopa sinne kun on nukkumaanmeno aika :heart: reipas neiti.tarhassa sujuu hyvin,viihtyy mainiosti.tutitkin heitettiin orava vauvoille,tai eihän niitä syötykään kun sänkyyn mentäessä,eikä minkäännäköistä itkua tullut :)
syöminen sujuu itsekseen ja juokin tavallisesta mukista itse.pulloista onkin luovuttu jo 9kk ikäisenä.

kohta onkin päikkäreiden aika.Nea lähtee isänsä ja kummisetänsä kanssa elokuviin.me jäämme Riannan kanssa kotiin ja sitten lähdetään kauppoihin,jos vaikka löytyisi jotain kivaa ;)

mulla olis 3.päivä pikkujoulut,pitäis sinne housut löytää :x kyllä sekin on rasittavaa touhua :)
laivalle ollaan lähdössä miejhen kanssa 9.päivä,kaveri pariskunta lähtee mukaan.pitkään aikaan ei olla oltu missään keskenämme :heart:

mutta nyt syömään :wave:
 
Pitääkin muuten kysellä, löytyykö meiltä ainut "vauva"-heinäkuinen, jolla on vielä pullo ja tutti käytössä? Mä en ole niitä tähän hätään ottanut pois, kun neiti kärsii taas korvistaan, niin on jotain "äänenvaimenninta" ja viitsi kipeältä lapselta mennä ottamaan viimeistäkin lohduketta pois ja onhan tuo pikkusiskokin vielä aika tuore tapaus kuitenkin, vaikkei Tessa vauvaa noteeraakkaan (tai siis pidä pahana).

Mites yöt? Meillä on ollu aikas levottomia, voi olla tuosta korvatulehduksesta johtuvaa tai sitten halipulaa, mitä lie, mutta aikamoista kiekumista on yöt ollut heinäkuisella. Päiväunia on onneksi alettu nukkua vähä pidemmästi taas, kiitos antibioottien, mitä 45minuuttia, tyttökin jaksaa olla paremmalla tuulella, etenkin iltaisin. Pottatouhuja pitäs alotella, kun neiti ryykää vessaan vähä väliä ja lyö kankkunsa potalle :D

Terkkuja lähettelee Kirsikka *romanttinen näky tukka ruottin antennilla, metriset silmäpussit ja yöpaita mairos* :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 08:06 Kirsikka kirjoitti:
Pitääkin muuten kysellä, löytyykö meiltä ainut "vauva"-heinäkuinen, jolla on vielä pullo ja tutti käytössä? Mä en ole niitä tähän hätään ottanut pois, kun neiti kärsii taas korvistaan, niin on jotain "äänenvaimenninta" ja viitsi kipeältä lapselta mennä ottamaan viimeistäkin lohduketta pois ja onhan tuo pikkusiskokin vielä aika tuore tapaus kuitenkin, vaikkei Tessa vauvaa noteeraakkaan (tai siis pidä pahana).

Mites yöt? Meillä on ollu aikas levottomia, voi olla tuosta korvatulehduksesta johtuvaa tai sitten halipulaa, mitä lie, mutta aikamoista kiekumista on yöt ollut heinäkuisella. Päiväunia on onneksi alettu nukkua vähä pidemmästi taas, kiitos antibioottien, mitä 45minuuttia, tyttökin jaksaa olla paremmalla tuulella, etenkin iltaisin. Pottatouhuja pitäs alotella, kun neiti ryykää vessaan vähä väliä ja lyö kankkunsa potalle :D

Terkkuja lähettelee Kirsikka *romanttinen näky tukka ruottin antennilla, metriset silmäpussit ja yöpaita mairos* :D
vastaanpa et meillä on vielä tutti käytössä tosin poiuka oppi sen syömisen vasta 1 vuotiaana kun imetys loppui =)
 
Meidän pojalta otin tutin pois viimeisimmän nuhan aikana eli n. pari kolme kuukautta sitten. Mutta tuttipullosta juodaan vielä kolmesti päivässä. Ajattelin, että luovumme siitä sitten uuden vuoden jälkeen kun palataan joulureissusta. Hammashoitolassakin suositeltiin aikanaan, että viimeistään 1,5-vuotiaana pitäisi molemmista, sekä tutista että pullosta, päästä eroon. :whistle: Yritetään...

Meidän poika kävi tänään ekan kerran parturissa. Tulipas siisti mies (ja 22 euron lovi kukkaroon) :whistle:! Olikin jo sellainen liehuletti takana, että hiukset aina menivät bodyn olkaneppareitten väliin. Saas nähdä huomaako iskä mitään eroa pojassa kun tulee töistä kotiin... :LOL: Niin, hienosti muuten meni parturireissu. Parturointi kesti tasan 2,5 Marie-keksin ajan (ai, mitä lahjontaa???)... ;)

Tuleeko heinäkuisille muuten aattona joulupukki kylään? Sitä olen tässä itse pähkäillyt, että pitäiskö vaiko ei...? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 15:23 Kauris 71 kirjoitti:
Tuleeko heinäkuisille muuten aattona joulupukki kylään? Sitä olen tässä itse pähkäillyt, että pitäiskö vaiko ei...? :)

Eiköhän meille tule niinku muinakin vuosina, niin kovasti nuo lapset sitä odottaa :) :xmas:
 
meinasin eilen saada melkein sydänkohtauksen ja jätti varmasti muutaman lyönnin väliin :eek: :eek:
Nea lähti isänsä kanssa elokuviin.me jäätiin Riannan kanssa kotiin.laitoin neidin päiväunille.ja oven kiinni.no,sitten kävin varmaan sata kertaa laittamassa tytön takas sänkyyn,kun aina tuli pois.sit kuulin kun rupes huutamaan ihan kamalasti,menin huoneeseen ja tämä neiti on siellä Nean parvisängyn ylimmällä rappusella,jalka jumissa :x se on aika korkea sänky,ja mitä vaan ois voinu käydä,jos sieltä olis pudonnu :'( :'( onneksi se jalka oli siellä jumissa,koska neiti ei pitäny mistään kiinni,ja alas olisi tullu :eek:
ja lähti muuten portaat :$ en ymmärrä miten se sinne on osannu kiivetä.huh huh.onneksi selvittiin säikähdyksellä :\|

illalla en meinannu saada unta kun ajattelin koko ajan et mitä ois voinu sattua :'( :'(
 

Yhteistyössä