Niin se taitaa olla että kiireitä piisaa ja tuo työ nielee osan päivästä, mutta sen verran "koukkuun" oon minäkin jäänyt että käyn kuitenkin kuulumisia lukemassa ja kirjottelemassa jatkossakin.
Hellyttävä hetki aamulla kun pikkuneiti ekan kerran joulukalenterin luukkua räpelsi auki ja kyllä se suklaa äkkiä sujahti suuhun!
Käytiin aamupäivällä joulumyyjäisissä ja nyt lähetin isännän ruokakauppaan ja jäin itse valvomaan neidin päiväunia.
Taatelikakkuja pitäisi ruveta paistamaan ja täällä vaan istuskelen koneella
Laitoin viikko sitten ekan kerran pieneksi jääneitä vaatteita hutonettiin myyntiin.. Olen monta kertaa sitä suunnitellut mutta on vaan aina jäänyt.
Hyvin on kauppa käynyt joten taidan jatkossakin käyttää huutonettiä! Oletteko muut ostaneet tai myyneet siellä?
Edelleen ollaan terveitä oltu vaikka tuntuu että lähipiirissä riehuu jatkuvasti mahatautia ja flunssaa, nyt varmaan täytyy puuta koputtaa tai ollaan kaikki jouluna kipeinä :kieh:
Joulu vietetään minun vanhempieni luona ja sinne tulee myös sisarusteni perheet. Oikein kunnon sukujoulu..! Lapsia paikalla on sitten yhteensä 8 ja ikähaarukka 1-16v
Ollaan etukäteen sovittu mitä herkkuja kukakin tuo niin ei jää kaikki isän ja äidin tehtäväksi..
Yhtään ainutta joululahjaa en ole vielä ostanut vaan tavoilleni uskollisena jätän sen aina viime tippaan.. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, kaikki on siis valmiiksi mietitty ja pitäisi vaan hakea kaupoista.
Hauskaa pikkujoulua kaikille hippusille
:xmas: