Heinähippuset 2006

On kyllä mennyt meidän pino hiljaiseksi eikä taida kerhon puolellakaan olla sen kummoisempaa... Vaikka kiireitähän tässä piisaa varmasti itse kullakin, kun on työt alkaneet jo monella. Tästä piipahtelusta palstalla on kuitenkin tullut tapa,joten mä taidan täällä roikkua vielä ens vuonnakin :D :LOL: Mutta ihanaa kun ens viikko on vain 3-päiväinen tuon itsenäisyyspäivän takia, saa hiukan huilia!
 
Täällä roikun minäkin (myös ensi vuonna!)
Ja ei tästä kauan oo kun mä kirjotin viimeks...
Toinen vl. peräkkäin ihan kotona, kun pojilla on tänään menoo ja huomen aamulla sählyturnaus. Mies meni mökille laittaa vaatekaapin hyllyjä, siin on ollut peiliovet ja taustalevyy ei laiteteta olleskaan...kunhan on hyllyt, ei tartte vaatteita pitää kassissa tai pikku koreissa lattialla vaan...
Viikon päästä sit taas mennään kaikki viisi (+koira) sinne. 6-7.12 reissataan eteläsuomessa päin, pe otin vapaaks koulusta ja sit pe-su möksällä, kun palataan. Ja joulu myös :)

Täällä kotona oon siivoillut ma-to, eilen oli mun äiti täällä, kävin yhel ystäväll pitkästä aikaa ja nyt vietellään viikonloppuu. Mun äiti tulee yöks ja hattii hippusta aamulla, mies on siel möksäl yötä. Ja sit ois joulukadun avajaiset huomenna, jos sinne suuntais?

On ollut ihanaa seurailla tytön kävelyn kehittymistä, nyt jo kävelee ulkonakin :heart: Muuten on yöllä levotonta ja äree päivälläkin...

 
Niin se taitaa olla että kiireitä piisaa ja tuo työ nielee osan päivästä, mutta sen verran "koukkuun" oon minäkin jäänyt että käyn kuitenkin kuulumisia lukemassa ja kirjottelemassa jatkossakin.

Hellyttävä hetki aamulla kun pikkuneiti ekan kerran joulukalenterin luukkua räpelsi auki ja kyllä se suklaa äkkiä sujahti suuhun!

Käytiin aamupäivällä joulumyyjäisissä ja nyt lähetin isännän ruokakauppaan ja jäin itse valvomaan neidin päiväunia.
Taatelikakkuja pitäisi ruveta paistamaan ja täällä vaan istuskelen koneella ;)

Laitoin viikko sitten ekan kerran pieneksi jääneitä vaatteita hutonettiin myyntiin.. Olen monta kertaa sitä suunnitellut mutta on vaan aina jäänyt.
Hyvin on kauppa käynyt joten taidan jatkossakin käyttää huutonettiä! Oletteko muut ostaneet tai myyneet siellä?

Edelleen ollaan terveitä oltu vaikka tuntuu että lähipiirissä riehuu jatkuvasti mahatautia ja flunssaa, nyt varmaan täytyy puuta koputtaa tai ollaan kaikki jouluna kipeinä :kieh:

Joulu vietetään minun vanhempieni luona ja sinne tulee myös sisarusteni perheet. Oikein kunnon sukujoulu..! Lapsia paikalla on sitten yhteensä 8 ja ikähaarukka 1-16v
Ollaan etukäteen sovittu mitä herkkuja kukakin tuo niin ei jää kaikki isän ja äidin tehtäväksi..

Yhtään ainutta joululahjaa en ole vielä ostanut vaan tavoilleni uskollisena jätän sen aina viime tippaan.. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, kaikki on siis valmiiksi mietitty ja pitäisi vaan hakea kaupoista.
Hauskaa pikkujoulua kaikille hippusille


:xmas:
 
Moikka,

täällä ollaan ja odotetaan malttamattomina,että sais huomisen työpäivän pulkkaan ja pääsisi vähän hengähtämään oman perheen kesken. Isukkikin pitää perjantain vapaata,joten päästään joululahjaostoksille kun pojat on koulussa. Pitänee vaan jotenkin saada piiloteltua tarkkasilmäiseltä 5-vuotiaalta neidolta ostokset... :D
 
pulunen, mä olen käyttäny huutonettiä jo kohta 5v ja jääny ihan koukkuun. Oon myyny hirveesti vaatteita,huonekaluja ja sisustustuotteita siellä,ostanu olen myös itteni vararikkoon, etenkin alussa :ashamed: Nyt olen keskittyny myyntipuoleen selkeesti enemmän. Se on tosi kiva foorumi,suosittelen :heart:
 
Mä oon myynyt vain kerran kirpparilla vaatteita ja hyvin menivät, oon miettinyt juuri huutonettii (mut en saa vaan aikaseksi) Meillä on nuo kaikki poikien ulkopuvut käyttämättä, tytöllä en pidä ja tytöltä jää koko ajan vaatetta pieneks ja monet kengät ehti olla vaan "koristeena" jalassa =)

 
Meillä Ella on vatsataudissa. Sai sen todennäköisesti eilen kerhosta. Pikkuinen oksensi koko illan ja aamulla oli kuumetta. Yö meni kuitenkin hyvin eikä ainakaan nyt aamulla ole vielä oksentanu. Tämä on Ellan ensimmäinen vatsatauti. Reppana oli kyllä illalla niin onneton ja halaili vaan mua.

Soitin neuvolaankin kun tänään piti olla sen influenssa rokotteen tehoste,mut sovittiin sit sen kanssa että siirretään rokote ensi viikkoon. Ella saa sen sit mun neuvolan jälkeen torstaina.

Eipä tässä varmaan muuta. Hyvä huomista itsenäisyyspäivää kaikille!


 
Eipä ole tullut täälläkään visiteerattua piiiiitkään aikaan :ashamed: On persusta, alaselkää, kylkiä ja lonkkia särkenyt sen verran, että ei kauan pysty tässä tietsikkatuolissa köllöttää. Vauva antaa myös sellaisia moksauksia alakertaan, että meinaa pissit päästä housuun.

Täällä on kuitenkin kaikki ennallaan. Veljekset terveitä ja keskenään nahistelevat suurimman osan päivästä. Osaa ne onneksi joskus kiltistikin olla ja leikkiä.
Joelilta on nyt vähän enemmän alkanut sanoja tulla, mutta vissiin aika paljon vaikuttaa tää, kun Joel kuulee suomea, ranskaa, englantia ja vielä hyvällä tuurilla miehen afrikkalaista kotikieltä. Nyt tulee suomen- ja englanninkielisiä sanoja. Esikoinen ei pahemmin englantia puhu (osaa ääntää kyllä hyvin, jos ensin sanoo hänelle, miten jokin asia lausutaan), mutta ymmärtää englantia kyllä tosi hyvin.

krisu81: Espooseen muutin 2003 miehen perässä. Melkein joka toinen viikko käy lasten kanssa sillä suunnalla mun vanhempia ja isovanhempia moikkaamassa.

Jeps, mutta nyt lapset iltapuurolle ja seiskalta petiin. Sitten mä kaadun soffalle kärvistelemään glögimuki kourassa :wave:
 
Voi hitsi, esikoisella on flunssa :snotty: Viime yönä sain klo 4 aamulla kunnolla unen päästä kiinni ja 6.25 kuopus herätti. Ihme kyllä ei ole väsyttänyt. Oltiin aamulla tuolla kirpeässä pakkassäässä leikkimässä, joten ehkä se auttoi asiaa :)

Nyt on hetki aikaa istahtaa koneelle, kun veljekset katsovat Postimies Patea :) Äsken rakensivat majaa makkariin, just sain siivottua edelliset alta :headwall: Huoh...

Mies on jossain koulun/työpaikan joulujuhlissa ja palannee vasta varmaan yöllä. Toivottavasti yöllä saan nukuttua, meinaan viime yönäkin särki vasenta jalkaa...tai jomotti oikeastaan, kun joka yö nukkuu sen päällä. Ei ole tyynyistä apua :/

No joo..ajattelin vaan jotain riipustaa tänne, ettei ihan alas tiputa :saint:
 
Aloitin tänään joulusiivouksen joka jatkuu vielä huomisen päivän.. Aamulla heti ajan miehen ja mukulat pihalle niin saan rauhassa riehua huushollin joulukuntoon :kieh:
Kuulostaa kamalalta mutta tämä on meillä jo muodostunut perinteeksi. Pari päivää äiti riehuu apinanraivolla ja sitten laskeutuu meille joulurauha..

Lahjat on nyt ostettu ja sunnuntaina on koko perheen piparitalkoot.

 
Meillä muksut paistaa isänsä kanssa pipareita juuri ja mun pitäs vielä toinen loota tehdä porkkanalaatikkoa. Kävin tänään lahjaostoksilla, vielä muutama jäi puuttumaan,pitää hoitaa ens viikolla. Koti on koristeltu jo aikaa sitten, tosin meillä pääosassa on kynttilät. Hippunen tulee saamaan joulupukilta Lego Duplo-maatilan, pienten ritarilinnan,autoja ja vaatteita. :xmas: Mukavaa joulun aikaa, tahtoo jäädä palstailu ihan kokonaan :ashamed:
 
Minä ja pojat lähdetään huomenna jo kotipuoleen joulun viettoon. Mies on joulun kotimaassaan, lähtee 25.12. Ei muuten lähtisi, mutta siellä on karateseminaari, johon on vähän puolipakko osallistua, kun kuuluu maajoukkueeseen :/ Mies tulee kyllä viikonlopulla vanhemmilleni, jotta nähdään iskä, ennenkuin matkaa sinne lämpimään.

Toivottelen kaikille ihanaa joulua ja rauhallista vuoden vaihdetta!

Mä palailen tänne palstalle varmaan vasta sitten, kun nyytti on kainalossa. Niin kauan pitäisi vanhemmilla olla, että vauva syntyy (la siis 28.12). En uskalla täällä kotona kahden pienen kanssa olla, jos synnytys käynnistyy, kun mieskin on poissa, enkä saisi poikia täten mihinkään hoitoon.
 
Estulle paljon onnea tulevaan, ihanaa ois tuntea se pieni nyytti taas sylissään... ehkä, joskus,kai. :heart:

Mä en malttais enää töihin lähteäkään, mut 4 päivää olis vielä ja sit perjantaina on poikien joulukirkko aamulla. Saan koko pesueen hoitoon perjantaiksi,joten pyhitän sen siivoilulle. Tuskin maltan odottaa, että ihan rauhassa saa siivota :whistle: En muista millo viimeksi...
 
Estulle paljon onnea meiltäkin.
Ja muille tsemppiä joulusiivoukseen, kaksi päivää riehuin tätä huushollia puhtaaksi ja nyt kun on siivottu ja laitettu koti joulukuntoon. Tietysti ensi viikonloppuna täytyy vielä tehdä sellainen pikasiivous ja tuodaan kuusi sisälle.
Sain järjestettyä perjantain vapaaksi ja muutenkaan koululaisten loma aikaan ei tarvii kuin kahtena korkeintaan kolmena päivänä töissä käydä..


 
Estulle myös onnea uuden tulokkaan saamiseen! Ja hyvää joulunodotusta koko perheelle!

Meidän taapero taitaa olla meidän iltatähti, jouluna tulee 1½v ikää :heart:

Huomenna yritän siivota, viikon oon shoppaillut/sisustellut äidille uutta kotia! Tänään jouluostoksilla, mutta ostin vaan äidille asioita (jotka maksoikin samantien, oli meidän vanhimman ja nuorimman kanssa meidän kotona, keskimmäinen oli mukanamme... ) Emme lahjoja ostele,vähät rahat menee ihan normaaleihin ruokaan jne...

Menemme jouluksi mökillemme, tulis nyt ees lunta vähäsen maahan, niin ois valoisampaa!

Hyvää joulunodotusta kaikille hippusille ja heidän perheille!
 
Heippa hippuset!!!

Ollaan palattu mökkijoulusta kotio. Keli on kurjaa,vettä, tuulta -ei lunta.
Aattona meidän pojat ehti luistella jäällä ja me kävellä/pulkkailla. sit alkoi ilma muuttua... Ja muhun iski flunssa (tytöllä oli jo) etten oo ulos nokkaani paljon pistänyt. Pojilla on yskää, toisella tuntuu olevan koko ajan monta kuukautta jo :headwall:

Meille taitaa olla tulossa elämään vähän muutosta vuoden alussa, mutta siitä sitten enemmän. Toivotan jo hyvää uutta vuotta 2008 kaikille hippusien perheille!
 
Heipähei,
arkeen pian taas palataan, työt jo alkoikin viime torstaina taas, mutta hyvää on tehnyt tämä pieni huilitauko. pINO tuntuu aika hiljaiselta nykyään, onko kaikki vielä joulun vietossa???

oikein hyvää tulevaa uutta vuotta hippusille ja vanhemmille :xmas:
 

Yhteistyössä