Hei taas pitkästä aikaa! Oon ollut tulla kerhon puolella pääasiassa, ihan on jäänyt täällä käynnit..
Äeppämeillä on hyvin saman ikäisiä lapsia, meillä on kanssa 1. ja 3. luokkalaiset. Ekalla on tyttö ja poika kolmosella.
Lisäksi on vitosluokkalaisen, 4v ja tämä hippunen.
Meillä on syksy mennyt vähän kiireisenä.. Marialla, 7v, aloitettiin koivun siedätyshoito ja nyt ollaan viikottain käyty piikillä.
Santerilla, 9v, todettiin epilepsia :/ . Sai kesällä kaksi kohtausta nukkuessaan ja oltiin tietty Ruotsissa, kun eka tuli. Siellä oltiin sitten sairaalassa pari yötä.
Epilepsia diagnoosi varmistui tässä syyskuulla, kun kaikki kokeet on tehty. Sähkökäyrässä näkyi niitä sähköpurkauksia/piikkejä.
Lääkitys aloitetaan ens kuulla, kun sydän saadaan ensin tutkittua. Siinä kun löytyi joku johtumishaaran katkos ja se pitää tarkemmin tutkia. Ilmeisesti ei ole mitään sen ihmeellisempää, mutta epsilepsialääkityksen takia pitää selvittää.
Flunssaa on nyt ollut lievää ja nyt lisäksi mulla on joku mahajuttu :headwall: Ripulilla oon ollut 2 viikkoa, mutta kun täällä ei pääse lääkäriin. Sain sen onneksi langanpäähän tänään ja laitatti mut labraan kokeisiin saman tien ja antoi jonkun kuurin mahaa rauhoittamaan.
Jos ei ens viikkoon ole helpottanut, tutkitaan paremmin.
Severi on tosi vilkas ja vikkelä kaveri. Kiipeilee ihan joka paikkaan, heittelee tavaroita (ja jos ne hajoaa, sitä parempi..) vessanpönttö täyttyy leluista (parempi aina vilkaista ennen kuin vetää), sälekaihtimet saa kyytiä jne jne.
Meillä seuraava neuvola on 1½v .
Eipä muuta tällä kertaa
:wave: