Heiluttaako miehesi munaansa ja luulee sen olevan viettelevää?

  • Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti
"hulabaloo"
No ei onneksi heiluttele. :D Ja mitä nää puheet täällä oikein on, että "silloin kerran kuussa kun miehen tekee mieli"?? Kyllä minä alkaisin olemaan jo aika huolestunut, jos ei miehen tekisi joka päivä seksiä mieli. Ja sama toisinpäin.
 
"vieras"
Illan paras ketju! Aioin ensin vastata ei, kun ei tuo nyt valtoimenaan sitä heiluttele. Joskus vetäisee vähän näytille- tyylin miten olis yms, onneks aika harvoin, joskus naurattaa, joskus ärsyttää mutta ei kiihoita...
 
[QUOTE="Mies";25976954]Kyllä mulla lähtee helikopteri pyörimään välittömästi kun talon kynnykseltä sisään astun! ;)[/QUOTE]peesi

mikään ei piristä rankan työpäivän jälkeen niin kuin heittää vaatteet pois ja laittaa kunnolla kierroksia kopteriin heti kotiovella
 
luolamiehiä
Joo, kyllä ja mä oon tota toimintaa 15 vuotta jo katellu. :D Ja aina se tuntuu yhtä huvittavalta ja pimeeltä: istun työpöytäni ääressä keskittyneenä johonkin, ja kun käännän päätä sivulle, niin ukko seisoo alastomana vieressä helikopteritellen. Tai sitten se illalla suihkussa käytyään (lapset nukkumassa) tulee olohuoneeseen alasti, pullistelee olemattomia lihaksiaan ja lopulta katsoo minua ja sen jälkeen vehjettään. :LOL:
 
dede
mun exä teki tota helikopteria musta se oli hauskaa:D joskus jopa sanoin sille et tee se helikoteri.Heilutteli muutenkin ja sekin läpsi sillä joskus veltolla mua ties minne välillä reiteen välillä naamaan:D Ja tökki suupieleen jos halus suihinottoa. Ja voi miten mä kaipaan kaikkea tota...
 
Eikä :D Onks tää näin yleistä!!!! :D

Meillä kans ja melkein päivittäistä ja joskus monta kertaa päivässä. Loukkaantuu, jos en huomioi. Ja jos se on seisokissa, niin voi vaikka törkätä mua korvaan sillä, kun istun vaikka tietsikan äärellä. Mikäköhän juttu siinä on, mä en ole koskaan saanut kunnon vastausta. Vai onko se vaan joku jätkien juttu, jossa ei myöskään ole päätä eikä häntää?

Jos tää oikeasti on näin yleistä, niin vähänkö mulla on hauskaa jossain tylsissä palavereissa, jos sinne tulee jotain solmioherroja selittelemään ja mä vaan mietin, että niin ne nuokin tekee helikopteria eukolleen iltaisin.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
"jep"
Huomaa ettei joillakin ole huumoria. Mies kun hulluttelee ja pystyy tekemään itseään likoon helikopterilla tai jollain muulla niin mitä nämä vitun prinsessat tekee..

Eli kummassa se vika loppujen lopuksi on..
 
"vieras"
[QUOTE="jep";25978470]Huomaa ettei joillakin ole huumoria. Mies kun hulluttelee ja pystyy tekemään itseään likoon helikopterilla tai jollain muulla niin mitä nämä vitun prinsessat tekee..

Eli kummassa se vika loppujen lopuksi on..[/QUOTE]

Jos vitsinä tekee niin siitä vaan, pitää sitten vaan muistaa että itse kerjäsi vehkeeseensä kohdistuvat räkänaurut eikä vetää pakasteherneitä nenäänsä. Jos taas yrittää päästä pukille heiluttelemalla helikopterina tai tökkimällä korvaan niin pieleen menee, siinä ei ole mitään eroottista ainakaan mun mielestäni.

Kummassahan se vika tosiaan on...
 
[QUOTE="Pölö";25976271]Meillä on ihan samanlainen tapaus täällä. On muutenkin salamariisuutuja jos huomaa mahdollisuuden touhuiluun tulleen.. Hellyyttäväähän se inakin on ;)[/QUOTE]

Tää on ihan käsittämätöntä. Mulla oli yks eksä, se riisu niin nopeesti et mä vakavasti epäilin että on oppinut teleporttaamaan kaikista ryysyistä kerralla ulos. Vaatekerta vaan pudota töpsähtää kenkien päälle eteisessä, ja mies ja helikopteri on jo makkarissa :D
 
"jep"
[QUOTE="vieras";25978510]Jos vitsinä tekee niin siitä vaan, pitää sitten vaan muistaa että itse kerjäsi vehkeeseensä kohdistuvat räkänaurut eikä vetää pakasteherneitä nenäänsä. Jos taas yrittää päästä pukille heiluttelemalla helikopterina tai tökkimällä korvaan niin pieleen menee, siinä ei ole mitään eroottista ainakaan mun mielestäni.

Kummassahan se vika tosiaan on...[/QUOTE]

niinpä.. miksi asioiden pitää olla niin tosikkomaista..

Helikopteria on tullut tehtyä vitsinä ja vitsille saa nauraa. Samoin "läiskyttämiset", "tramboliini" tai "piiska".
 
hmhmuU!
Huhhuh mitä miehiä täällä ja siellä Vauva-sivun keskustelussa. :D Mulla mies yleensä houkuttelee seksiin niin, että voi tulla hellästi suukottelemaan, vaikka niskan alueelta, ja sitten sellaista vihjailevaa hellää hyväilyä kropalla kohti "oikeita paikkoja" ja en mä sillon osaa sanoa ei. Vaikka onhan tuollakin niitä vähän tökerömpiä ehdotuksia, "miten ois?" ja "ei se vauva vielä pariin tuntiin herää, tässähän ehtis vielä" :D
 
Lex
[QUOTE="hulabaloo";25977568]No ei onneksi heiluttele. :D Ja mitä nää puheet täällä oikein on, että "silloin kerran kuussa kun miehen tekee mieli"?? Kyllä minä alkaisin olemaan jo aika huolestunut, jos ei miehen tekisi joka päivä seksiä mieli. Ja sama toisinpäin.[/QUOTE]

No minkäs teet? Vai pitäiskö kuolla tähän huoleen pois kuleksimasta? ;)
 
Mun sekoboltsi ukkeli heilutteli porukoittensa nähden :x ja sanoi: kato kulli. Ei jumalauta.. Sitten näitä muita "ihania" juttuja: yhtäkkiä ilman mitään asiaan liittyvää, imetkö munaa, tai kohta mä panen sua (ja ikinä ei kumminkaan pane) vttu että etoo.. Ja tyyppi on vielä rankasti ylipainoinen.
 
Mun sekoboltsi äijä heilutteli porukoittensa nähden :x ja sanoi: kato kulli. Ei jumalauta..
Sitten näitä muita "ihania" juttuja: yhtäkkiä ilman mitään asiaan liittyvää, imetkö munaa, tai kohta mä panen sua (ja ikinä ei kumminkaan pane) vttu että etoo.. Ja tyyppi on vielä rankasti ylipainoinen.
 

Yhteistyössä