Heiluttaako miehesi munaansa ja luulee sen olevan viettelevää?

  • Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
heiluttelee meilläkin :D koittaa hauskuuttaa,ja joskus ehkä yrittää sillä lailla kiihottaa,mutta se toimii kyllä hyvin vähäisesti... :b meilläkin tullaan tökkimään munalla poskeen tai minne nyt ikinä.se on kai semmoinen "hienovarainen" vinkki että pantaisko.ja meillä myös on tuo että menee makaamaan alasti tai muuten vaan sängylle.mut se ei makaa kädet selän takana vaan venyttelee munaansa haukotellen eteenpäin kohti reisiä ja sitten antaa sen läsähtää "houkuttelevasti" vatsaansa vasten.
 
Lallalaa
:D Luojan kiitos, luulin olevani ainoa joka joutuu näkemään tuollaista. X)
Saunan/suihkun jälkeen äijä vaappuu pili paljaana ja alkaa tehdä helikopteria. Tekis mieli sanoa että hyi vit**, vaan eipä viitsi pilata toiselta sitä pientä iloa. Alaston mies saatikka muna ei herätä minussa yhtään mitään, kyllä se jostain muusta lähtee. :p
 
Heiluttelee, mutta yleensä se aikaan minussa vaan hysteerisen naurukohtauksen:D Meidän miehen viettely on napata minun ranteesta kiinni ja työntää se housujensa etumuksesta sisään, eikä sekään kyllä saa minussa älytöntä eroottista latausta aikaan:)
Tosta heiluttelusta tuli mieleen, kun kerran yllätin sen suihkun jälkeen tanssimassa munasilleen Shakiran tahtiin. Pisti liikkeissään oikein parastaan. Mieheni ei ikinä tanssii, on vannoutunut hevimies ja painaa noin 100 kg. Muodostakaapa siitä kuva verkkokalvoillenne...:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: nöppönen ja Lex
Heiluttaa kyllä.

Joko yhtäkkiä vetäisee meisselinsä esille ja alkaa pyörittää tai sitten alasti ollessaan kädet niskan takana alkaa veivaamaan itseään kuin pyörittäisi hulahula-vannetta ja katselee kun oma pippeli pyörii.
Monesti jätän miehen yksin itsensä kanssa kun tuntuu tuo itse olevan enemmän kiihkoissaan pyörivästään pippelistään kuin minä.

On sillä tietty muitakin "takuuvarmoja" lämmittelyjä esim. yksi päivä se huusi vessasta että tule äkkiä katsomaan ja luulin tietty että jokin on hätänä. No siellä se seisoi pippeli kädessä ja tokaisi että "kato kuinka kiiltävä se on, oon koko päivän ihaillut kuinka se kiiltää". Jep jep.

Verbaalisestikin mies on tod. lahjakas, sellaisia puheita saa välillä kuulla jotta olenkin ehdottanut miehelle että kauppaa ne Petri Nygårdille.

Onhan hällä tietty mitä esitellä ja vaikka en itse aina innostuisikaan niin onneksi mies tulee itse aina iloiseksi ihaillessaan itseään alasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
"vesimeloni"
Heiluttaa kyllä.

Joko yhtäkkiä vetäisee meisselinsä esille ja alkaa pyörittää tai sitten alasti ollessaan kädet niskan takana alkaa veivaamaan itseään kuin pyörittäisi hulahula-vannetta ja katselee kun oma pippeli pyörii.
Monesti jätän miehen yksin itsensä kanssa kun tuntuu tuo itse olevan enemmän kiihkoissaan pyörivästään pippelistään kuin minä.
Sain suorastaan hysteerisen naurukohtauksen. :D Mieskin jo katseli, että mikäs noin hauskaa oli ja luin sille tuon lainaamani kohdan ääneen... Mies vaan totesi, että no siinäs näet, että en mä ole ainoa vehkeenheiluttaja... :D
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
hhhhhhhdddddd
Miksi te odotatte ja valitatte niiden miesten vonkauksista? Minä satsasin satkun ja ostin tämän: http://www.seksikutsut.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=700416 Ollaan tykätty molemmat. Miehen pitää kerjätä saadakseen tätä.

Miksi te naiset vingutte siitä miten teidän miehet vihjailee haluavansa seksiä? Muutaman vuoden kuluttua mies kyllästyy yrittämiseen, seksielämänne kuolee, ja lopulta eroatte. Naisetkin voi ehdotella ja piristää seksielämää, eikä vain odotella miesten "lapsellisia" ehdotuksia.

N. puolet eroaa nykyään koska seksielämä ei enää suju (ja sen takia ajaudutaan usein pettämiseen). Lopuista puolet hyväksyy kuolleen seksielämän ja jatkavat yhdessä. Loput neljäsosa elävät onnellisena yhdessä koska osaavat keksiä jatkuvasti uusia virikkeitä seksielämäänsä, kuten minä.

Miehen anus on ihan yhtä herkkä kuin naisenkin, ja sieltä voi saada orgasmin. Mies harvemmin uskaltaa ehdottaa sitä peläten leimatuvansa homoksi. Ei se ole homoa nauttia anusorgasmista!
 
Hiihooo
Mun exä tuli pamauttelemaan puolikovalla kullilla mua poskelle ja päähän... se oli raivostuttavaa.

Nyt jälkeenpäin naurattaa ;)

Nyk. mies on sellanen pimeessä peitto päällä - tyyppi. Tylsää.
 
"kikka"
mun mies saattaa jokus vetää housut edestä alas ja paljastaa näin löysän munansa. Yleensä repeen totaalisesti ja nauraahan tuo itsekin. Mitähän miehet tykkäis jos naisetkin toimis noin??? En hirveesti huomaa ton 8v pojan ja oman mieheni välillä mitään muutosta. Kummallakin käsi toisinaan housuissa ja yhtä ihmeellinen se pippeli on näköjään noin aikuisiälläkin!
 
Ilkeä vaimo
Saman tein. Meillä miehen ei tarvitse ihan kerjätä. Jotain vastapalvelusta aina silti haluan. Nautin siitä luultavasti vielä enemmän kuin mieheni. Onneksi mieheni ei tiedä sitä. Taidan olla vähän ilkeä?
 
Ei muutu
Jepu, valitettavasti. Todella tuore suhde vieläpä (yli 30-kymppisiä kumpikin), vasta 9vk oltu yhdessä. Oli varmaan toinen tai kolmas päivä yhdessä ja mies jo vetäisi munan housuistaan ”haukkaamaan happea” ja ”katsomaan sinua”. Seksiä on joka päivä, ja olen sanonut että jos haluttamisen takia tekee, niin mielummin vaikka alkaisia hieroa hartioitani tai muuta, ettei se löysän munan esiin vetäminen juuri saa ajatuksi seksiin. Tuntuu kyllä tekevän tuota räpläämistään ja esittelyään ihan omaksi ilokseen enemmänkin. Ärsyttävää. Piereskeli ja kaivoi myös nenäänsä heti alusta. Olen ajatellut jättää hänet ja etsiä aikuisen miehen.
 
vierailija
Täytyy sanoa että vuosikymmenestä riippumatta, on ajankohtaista.
Itse Rakastan tuota mitä mies esittelee, sama se oliko juhlakunnossa tai ei, lähden kyllä leikkiin mukaan. Suhteessa naurua riittää, ja jopa se lepotilassa oleva elin on kaunis. Saatan miestä pyytää alastonmalliksi, joskus piirtelyn kohteena on vain tasan se 😁❤
 

Yhteistyössä