Heikko olo raskaus aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Viikonloppuna oli tosi heikko olo, ei paljoa jaksanut olla pystyssä ja pari kertaa tuntui että taju lähtee. Mistä voi johtua? Mitään vastaavaa ei ole ollut aikaisemmissa raskauksissa.
Viikkoja nyt 24+2

Mua pyörrytti kummankin raskaudessa aamuisin. Ei siihen auttanut kuin sohvalla makaaminen, veden juominen ja syöminen. Mitä rasvaisempaa ruokaa, sen parempi olo oli.

mulla on alhainen verenpaine (silloin auttaa se 3 lasillista vettä kun pyörryttää) ja jotenkin verensokerit oli "paastoarvoilla" 2 tuntia syömisen jälkeen, siksi piti mussuttaa koko ajan jotain.

verenpaineet on ollut ihan ok. Viime neuvolasta kyllä jo toista viikkoa ja seuraavan kerran näytille marraskuun alussa.
Kun tuo heikkous tulee niin niskaan tulee inhottavan kylmä olo ja tulee kylmähiki, maate pakko käydä ettei nutjahda lattialle.

Onko sulla isommat hoidossa vai kotona?
Mulla oli vilkas puolitoistavuotias vahdittavana vaikka olin lähes tajuton... ei ollut kovin hyvä fiilis siitäkään. Sai siten katsoa aamupäivät telkaa ja iltpäivällä mä olinkin jo hyvässä kunnossa.

Mulla oli kolmosta odottaessa tuota. Saattoi tosi herkästi tulla huono olo ja etenkin jos seisoi pidempään ja oli ollut taukoa syödessä. Tuli heikko olo, teki pahaa jne. Kahdessa ekassa raskaudessa ei sellaista ollut.

Yhteistyössä