Hei yöllä palstailevat!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
eipä ole töissä öisin muutakaan tekemistä!!

Mikä työpaikka? Mäkin haluan!

Mulle kans!

lastenkoti! täytyy vaan valvoa, että lapset nukkuvat hyvin ja rauhallisesti! toisinaan käydä rauhoittelemassa jos pahaa unta näkevät!
toki välillä on paperitöitäkin, mutta ei nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja FFF:
Ei voi ymmärtää että jotkut palstailevat täällä 247 :O
Se on kyllä aika kummallista. Mä käyn kyllä yleensä klo 02-03 koiran kanssa lenkillä, mutta en arvaa alkaa tanssimaan ripaskaa säkkipillin säestyksellä vielä klo 04. Asun nimittäin rivitalossa. Eikä naapurit ehkä tykkäisi. Mieluummin nytkin tekisin remonttia, mutta pakosta joutuu ajattelemaan seinän takana asuvaa lapsiperhettäkin. Mitä vaihtoehtoja oikeasti jää?

Keittiönoita:
Mitä vaihtoehtoja oikeasti jää?

Sit sie voit lukee kirjaa, tai sit sie voit täyttää ristisanoi, sit sie voit leipoo tai tehdä jalkahoidon... Katella telkkuu hiljasella tai kuulokkeilla kuunnella levyi tai ratioo...

Eli todellinen syy on se ettet raaski olla erossa meistä palstasiskoista ja -veljistä :heart:

Nukuin vahingossa työpäivän jälkeen 4 tunnin päikkärit eikä mies raaskinut herättää.. äsken heräsin ja nyt olenkin sitten pirteä.. :D Tosin tuntuu että alkaa taas väsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Keittiönoita:

Sit sie voit lukee kirjaa, tai sit sie voit täyttää ristisanoi, sit sie voit leipoo tai tehdä jalkahoidon... Katella telkkuu hiljasella tai kuulokkeilla kuunnella levyi tai ratioo...

Eli todellinen syy on se ettet raaski olla erossa meistä palstasiskoista ja -veljistä :heart:
Et muuten arvaakaan, miten monena yönä viime aikoina olen leiponut makeita leivonnaisia. JA SE ON TEIDÄN PASTASISKOJEN SYY!!!!! :snotty:

Oikeassa kyllä olet ja onhan mulla ollut tässä iltoja, etten ole ollut palstalla lainkaan. Unta en silti ole saanut.

tänään oon palstaillut 3 eri kertaan. Välillä käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa.
Mutta päivällä, ja nyt yöllä paikalla. Siitä voi kyllä ajatella että onko tuo aina täällä 24/7.

Yötyö tämän minullekin aiheuttaa. Unenpuutteet ja sen seuraukset ovat kyllä joskus ihan kauheita, kun ap kyseli näistä. Mutta voi mennä hyvin pitkiäkin aikoja. Itse nukun tarpeeksi, ihan 7-9 t kevyesti.

Yötyötä en suosittele kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Keittiönoita:

Et muuten arvaakaan, miten monena yönä viime aikoina olen leiponut makeita leivonnaisia. JA SE ON TEIDÄN PASTASISKOJEN SYY!!!!! :snotty:

Oikeassa kyllä olet ja onhan mulla ollut tässä iltoja, etten ole ollut palstalla lainkaan. Unta en silti ole saanut.

Mut nehän palaa ne kalorit kun lenkität sit sitä sessee :heart:
Mä voisin antaa osan unenlahjoistani sulle, mua nukuttas aina turhanki hyvin, illan torkku jne. Vaikeuttaa koko lailla tätä yötyötä :|

Mut nehän palaa ne kalorit kun lenkität sit sitä sessee :heart:
Mä voisin antaa osan unenlahjoistani sulle, mua nukuttas aina turhanki hyvin, illan torkku jne. Vaikeuttaa koko lailla tätä yötyötä :|
Sesse tossa jo katselee, että eiks mamma lähdettäis yöjuoksulle :D Kuopus on perinyt mun vähäunisuuteni. On lyönyt meidän perheen ennätyksen ja valvonut yhteen menoon 80 tuntia. Sitten 8 tunnin yöuni ja taas ylös. Ehkä tossa pojassa tosiaan ON sotilasainesta :D

Yhteistyössä