Hei yöllä palstailevat!

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Missä välissä kerkeette nukkua :o
Mä olen nyt kolmena yönä roikkunut palstalla kun kärsin uniongelmista. Ja yö unet on jääneet 5 tuntiin. Olen huomannut paikalla olevan nikkejä jotka täällä roikkuu päivisinkin. Eli oletteko jotain zombieta vai vedätekö piriä?

Jospa he ovat lomailevia ihmisiä ? Tai yötyöläisiä :D Tai heillä on epäsäännölliset työajat. Itse kukun täällä vielä tähän aikaan viikonlopun kunniaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mut miten sitä pystyy elämään jos aivot surisee unen puutteesta?
Mun aivoni ovat jo tottuneet. Kerran kuussa vedän 9 tunnin tirsat ja sillä kuitattu. Jotkut vaan on yöeläimiä. Maapallon toisella puolella ollessani nukuin ja heräsin ihan oikeaan aikaan. Mutta nyt olen pampulan tällä puolella enkä sopeudu tähän aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mut miten sitä pystyy elämään jos aivot surisee unen puutteesta?
Mun aivoni ovat jo tottuneet. Kerran kuussa vedän 9 tunnin tirsat ja sillä kuitattu. Jotkut vaan on yöeläimiä. Maapallon toisella puolella ollessani nukuin ja heräsin ihan oikeaan aikaan. Mutta nyt olen pampulan tällä puolella enkä sopeudu tähän aikaan.

Mä olen itsekin yöeläin, mutta vastapainoksi mun täytyis saada nukkua sitten päivällä. En vaan pärjää lyhyillä unilla :|

Mä olen itsekin yöeläin, mutta vastapainoksi mun täytyis saada nukkua sitten päivällä. En vaan pärjää lyhyillä unilla :|
Niin munkin täytysi. Tämä yhteiskunta vaan ei pyöri niin, että päivisin nukutaan. Joten on mentävä virran mukana tai pudottava pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin munkin täytysi. Tämä yhteiskunta vaan ei pyöri niin, että päivisin nukutaan. Joten on mentävä virran mukana tai pudottava pois.

Niin tai nukuttava öisin ;)

Yhteistyössä