Hei vain ihanat immeiset! Mitä tänään suunnitelmissa :) :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä otan kohta pyykit haltuun ja sit ruokin lapset.
Mun äiti tulee käymään ja sitä ennen pitää ihan vähän siivoilla yleisesti.
Charlotte Russe pitäs kääntää ympäri. Seki tais mennä pilalle kun ei ollu tarpeeksi sokeria :( No me syyään se sit perheen kesken vaan :D

Kalat pitäs tänään laittaa suolaan ja laatikot tehdä :) Enpä mä muuta sitten keksi :D Kai sitä pitää mennä pulkkamäkkeen lasten kanssa :D Ainaki mä viihdyn jos lapset ei :laugh:
 
Tänää ohjelmassa neuvola ja sieltä suoraan hammaslääkäriin poistamaan kipeä ja tuskaa aiheuttava lohjennu hammas. pelottaa niin paljon sinne meno ettei meinaa mikään onnistua. loppupäivä meneekin sängyssä kun 2 yötä valvonut kipujen vuoksi. tällänen päivä siis tänää.
 
Joulun ruokaostokset ois tarkoitus tehdä, vessat siivota ja pölyt pyyhkiä. Ehkä leivon jo yhden kakun, huomenna sitten vielä kaksi muuta (toinen menee anoppilaan). Niin ja pyykit pitäis viikata vielä kaappiin. Ei hirveesti enää hommia :)
 
Sauna pitäisi pesasta ja pyykkiä koneessa pyöräyttää, jos oikein reipas ois niin vaihtais puhtaat petivaatteet. Puolen päivän aikoihin käydään morjestamassa ultrassa masuasukkia ja sitten ystävän kanssa shoppaileen, illalla ukon kanssa kauppaan ja tehdään sellainen yleispätevä siivous... ai niin joulukuusi tais olla listalla myös...
 
Lapsi heräs just ja annoin aamupalan naaman eteen. Taloa rupesin jo tunti sitten lämmittämään.
Hepat pitäis kohta viedä ulos.
Itse voin pahoin (alkuraskaus) ja täten hoidan vaan kaikki pakolliset, eli hoidan lapseni ja siinä sivussa itseni ruokinnan jne.

Jouluvalmisteluita ei täällä tänä vuonna tehdä ollenkaan.
 
Pitäis leipoa yhtä sun toista, vieraita on aattoaamuksi kahville kutsuttu mut tarjottavat puuttuu..mut miul on nuha, meinasin että pitääkö nenä teipata vaikka kiinni siksi aikaa että saa leivottua rauhassa :(
Ja jos jää aikaa ja jaksaa niin siivoilua ois...
 
Ajattelin tuon lapsen käydä nakkaamassa puuhapirttiin ja tulla sitten kotiin siivoamaan oikein urakalla, lapsen päikkäriaikaan jos sitten loput lahjat paketoisi ja jossain vaiheessa pitäisi laatikoiden tekoa aloittaa jajaja.. Postissa pitäisi käydä ja kuusi hakea, mies taas varmaan iltamyöhään töissä.
 
Ulkoilua lasten kanssa, piparitaikinan tekoa, kuusi tuodaan illalla sisälle sulamaan, taidan käydä illalla myös jumpassa, siinäpä se. Miehellä viimeinen työpäivä, joten huomenna otetaan vasta kunnon siivousspurtti ja käydään myös joulun ruokaostokset tekemässä. Ja tosiaan, vaikka mitä pitää huomenna leipoakin...
 
Meillä on jo astari pyörimässä, kai sitä jostain sais kaavittua kasaan koneellisen pyykkiä, pakata pitäs kun huomenna lähdetään anoppilaan joulunviettoon (eka reissu vauvan kanssa, kääks) ja loput joululahjat pitäs pakata, neuvolassa olis vuorossa miljuuna rokotusta, postissa pitäs poiketa hakee paketti, mummu ja pappa tulee illalla kylään ja me päästään miehen kaa ihan rauhassa kahdestaan saunaan... sit jos vielä aikaa jää niin voisin tehdä hieman käsitöitä...

jos vaikka alkas purkaa tätä sumaa pukeutumalla... :D
 
Hidas aamu ja tehopäivä.. Koululainen tulee kohta kotiin ja syödään joululoman kunniaksi suklaakakkua. Sitten itse suihkuun, työhaastatteluun, ruokaa ostamaan ja laittamaan, vähän siivoilua ja illan päätteeksi ystäväperhe tulee kyläilemään. =)
 
Siivousta, tosin enää jäljellä vain alakerta jossa imurointi ja lattioiden pesu. Kuusi laitetaan paikalleen ja varmaan jo kynttilät siihen, huomenna loput koristeet. Toivon että illalla saa vaan oleskella, ja nauttia siististä jouluisesta kodista.
 
Kaupasta pitää hakea vielä folioa ja leivinpaperia (mutta tuo hoituu lähikaupassakin, huh, kaikki muu on jo ostettu), graavataan lohi, teen rosollin, pesen koneellisen pyykkiä ja vaikka joulusiivous tehtiin sunnuntaina, niin raapaisen imurilla vielä yhden rinksan.
Super hyvällä mallilla on kyllä kaikki.
Töissä olen neljään asti, täällä nautin hyvän jouluaterian:)
 

Yhteistyössä