Hei unien tietäjät, näin viime yönä kamalaa unta ja niin todentuntuista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uneton"

Vieras
Synnytin kuolleen lapsen, ja kätilö sanoi että kannattaa ottaa syliin koska saisin katua sitä myöhemmin jos en ota. ja ihan pian veisivät pois. Ensin mieheni piti vauvaa ja sitten minä, molemmat itkimme vuolaasti.
Pidin häntä sylissäni ja vauva liikkui, näin ihan selvästi ne liikkeet. Sanoin kätilölle ettei hän ole kuollut mutta kätilö vakuutteli että kyllä on jne..
vauva vain liikehti sylissäni. Olin niin varma ettei ole kuollut.
En muista mitä sitten tapahtui mutta lopussa olin jossain kaupassa jonne jätin vauvan koska mun oli mentävä vakuuttamaan sitä kätilöä tai jotain että vauva elää. Ja kun tulin takaisin vauvaa ei löytynytkään.

Ihan ihme uni :) Ensinnäkin olen yh, mun lapset ovat jo kouluikäisiä :) Mutta toi uni jäi mieleeni oli niin todentuntuinen.

[QUOTE="dream";22683355]vauva on joku työsi, projektisi, josta sisimpäsi käskee pitämään huolta vaikka joku muu sanoo että projekti on ohi tai ei tärkeä..[/QUOTE]

voipi olla kyllä totta, sillä olen aloittanut "henkisen kehityksen" tien. Olen mm. ilmoittautunut reiki-kursseille ja opiskellut jo erästä reikimuotoa.

[QUOTE="Uneton";22683578]voipi olla kyllä totta, sillä olen aloittanut "henkisen kehityksen" tien. Olen mm. ilmoittautunut reiki-kursseille ja opiskellut jo erästä reikimuotoa.[/QUOTE]
Kerro meille isäsuhteestasi. Halailitteko paljon kun olit pieni?

Kerro meille isäsuhteestasi. Halailitteko paljon kun olit pieni?

Pakko kyllä nyt vastata että kyllä, isä kertoo myös näin mun ollessa aikuinen että rakastaa mua, samoin sisaruksilleni. Oliko sulla sitten jotain ikäviä kokemuksia lapsena? Eikö sua rakastettu?
Mun rakkain muistoni on se, kun maalla pakattiin äidin kanssa isälle eväät ja kahvia termariin ja mä vein ne pellolle tai metsään. Yhdessä juotiin kahvit ja syötiin leivät. isä kertoi miten maata viljellään ja eläimiä hoidetaan.

Harmi jos sulla on ikäviä kokemuksia, mulla vain mahtavia :)

[QUOTE="Uneton";22683628]Pakko kyllä nyt vastata että kyllä, isä kertoo myös näin mun ollessa aikuinen että rakastaa mua, samoin sisaruksilleni. Oliko sulla sitten jotain ikäviä kokemuksia lapsena? Eikö sua rakastettu?
Mun rakkain muistoni on se, kun maalla pakattiin äidin kanssa isälle eväät ja kahvia termariin ja mä vein ne pellolle tai metsään. Yhdessä juotiin kahvit ja syötiin leivät. isä kertoi miten maata viljellään ja eläimiä hoidetaan.

Harmi jos sulla on ikäviä kokemuksia, mulla vain mahtavia :)[/QUOTE]
Kuulostaa unesi perusteella siltä, että sinulla on piileviä seksuaalisia taipumuksia isääsi kohtaan. Sinuna yrittäisin käsitellä näitä tunteita.

Tai sitten voidaan keksiä lisää tuulesta temmattuja selityksiä unille.

Kuulostaa unesi perusteella siltä, että sinulla on piileviä seksuaalisia taipumuksia isääsi kohtaan. Sinuna yrittäisin käsitellä näitä tunteita.

Tai sitten voidaan keksiä lisää tuulesta temmattuja selityksiä unille.

Kyllä nyt kuulostaa siltä, että sulla on pahoja patoutumia. Ehkä huono äiti-suhde? Haluat nuolla äitisi pillua?

Joo, kyllä mäkin osaan... pälli.

[QUOTE="Uneton";22683707]Kyllä nyt kuulostaa siltä, että sulla on pahoja patoutumia. Ehkä huono äiti-suhde? Haluat nuolla äitisi pillua?

Joo, kyllä mäkin osaan... pälli.[/QUOTE]
Ei siitä pitäisi ottaa noin itseensä, jos kaikki selitykset eivät olekaan tasoa "voitat lotossa ja elämäsi on ihanaa". Vai mikä oli ketjun tarkoitus, kerrot unen ja odotat että kaikki sanovat sinulle kuinka hienoa elämästäsi tulee? Siinä tapauksessa ymmärrän ärsyyntyneisyytesi, onhan se kurja jos joku ei vastaakaan odotettua halinalle-tavaraa.

Ei siitä pitäisi ottaa noin itseensä, jos kaikki selitykset eivät olekaan tasoa "voitat lotossa ja elämäsi on ihanaa". Vai mikä oli ketjun tarkoitus, kerrot unen ja odotat että kaikki sanovat sinulle kuinka hienoa elämästäsi tulee? Siinä tapauksessa ymmärrän ärsyyntyneisyytesi, onhan se kurja jos joku ei vastaakaan odotettua halinalle-tavaraa.

Sulla taitaa olla vakavia ongelmia kun et ymmärtänyt lukemaasi. Ja ensinnäkin, en ole perehtynyt unien tulkintaan , horoskooppeihin jne. Kunhan kysyin.
Yhdestä asiasta olen varma, en ole yhtä sairas kuin sä. Kannattaa varmaan kysyä pääsisitkö osastolle hieman lepäämään?
Jos elämä on noin rankkaa ja tosissaan ottamista.

Yhteistyössä