Hei te pitkäripsiset naiset! Mitä ripsaria käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä suosittelet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä suosittelet

Vieras
Minkä olette havainneet hyväksi pitkille ripsille? Itselläni on luonnostaan pitkät ripset ja tuntuu, että melkein jokainen ripsari saa ripset vain sojottamaan sinne sun tänne. Kaipailisin sellasta tuuheaa lopputulosta :)

kestovärjään ja taivutan päivittäin.juurikin tuosta samaisesta syystä kuin ap.n ongelma.
Eli kunnollista en ole löytänyt ja juurikin sojottavat oudon näköisenä joka suuntaan.

[QUOTE="vieras";23273202]kestovärjään ja taivutan päivittäin.juurikin tuosta samaisesta syystä kuin ap.n ongelma.
Eli kunnollista en ole löytänyt ja juurikin sojottavat oudon näköisenä joka suuntaan.[/QUOTE]

eli siis en värjää päivittäin,taivutan kylläkin:D

Alkuperäinen kirjoittaja mitä suosittelet;23273167:
Minkä olette havainneet hyväksi pitkille ripsille? Itselläni on luonnostaan pitkät ripset ja tuntuu, että melkein jokainen ripsari saa ripset vain sojottamaan sinne sun tänne. Kaipailisin sellasta tuuheaa lopputulosta :)

Mulla ei ripset älyttömän pitkät, mutta ainoa hyvin toimiva tuote on mielestäni Lorealin double extension. Ainoa ripsari, joka jättää ripsiin väriä heti ekalla vedolla. Muita kokeilemiani saa laittaa monta kerrosta ennen ku näkyy ja sitten ripset on ihan limpissä. Sain ilmaiseksi jonkun Lumenen uutuuseen ja ihan roskaa. Pitää ostaa Lorealia taas.

Mulla on luonnostaan tosi pitkät ja taipuisat ripset, sellaiset, joita moni erehtyy luulemaan tekoripsiksi. Max Factorin ripsivärit ovat olleet parhaita, ainaki mun ripsille!

Diorilla on tosi hyviä, esim. Diorshow Iconic, mutta nyt kokeilin juuri Diorshow Extasea, aivan törkeen ihana! Tulee tuuheat eikä jää kokkareita, oon jopa voinut jättää ripsikammalla selvittelyn kokonaan pois. Käytän tosi harvoin meikkiä, lähinnä juhliin, siks on kiva että voi luottaa etukäteen et lopputuloksesta tulee aina hyvä.

mä ostan mitä sattuu. mulla on luonnostaan niin pitkät ripset että ihan mitä vaan. en huomaa eroja muuten paitsi suttaantumisessa, siihen mä kiinnitän huomion, en käytä vedenkestäviä. alaripsiä en voi meikata ollenkaan, näyttäisi ihan naurettavalta. Yläripsiin kun vedä värin, on istuttava minuutti sen jälkeen sohvalla katsomatta telkkaria jos en halua ripsaria luomistani ja kulmakarvoistani pestä. taivuttaa ei tarvitse, aivan liian kaarevat jo luonnostaan. tuuhennusta niihin joskus kaipaan mutta melkein kaikki tän päivän meikkimerkit tekee jo sen.

Yhteistyössä