M
Muisku
Vieras
Kun me nyt mietitään kolmatta vaiko eikö kolmatta... Esikoinen nyt 2v10kk ja kuopus 1v6kk. Olen kotona, mies paljon töissä. Jaksan hyvin hyvinä päivinä mutta mutta... Sitten kun on niitä päiviä ettei esikoinen tee muuta ku itisee niin iltasin oon tosi väsy ja huomaan että tiuskin lapsillekin
Kuopuksen kanssa mulla ei mene hermot samanlailla vaikka hänelläkin on jo omaa tahtoa vaikka muille jakaa. Jotenkin ne jutut jo "tietää" ennalta ja tietää että on oltava johdonmukainen ja ajan kanssa uskoo sen ja sen jutun. Mut esikon kans oon välillä ihan ihmeissäni ja annan ehä arjessa liian paljon periksikin(?) ihan vaan jotta raivareilta vältyttäis....
Haluaisimme kolmannen lapsen emme ehkä ihan vielä mutta emme sitten haluis mitään 10v ikäerojakaan lapsille.
Kertokaas meneekö se kolmonen siinä samassa vai muuttuuko elämä tosi paljon? Mulla on se tällähetkellä päälimmäisenä mielessä, että millä sitte kuljetaan jos lapsia 3, nyt käydään hirveesti kaupungissa, avoimessa pk:ssa ja kauppakeskuksessa ja kavereilla ja esikko kävelee vaan n 1km kunnes tahtoo vaunuihin, matkaa meiltä on n 4km ja tykkään ite kävellä ja työntää vaunuja mutta mites sitte kuljettais jos lapsia 3, toki esikko kasvaa mutta ei ihan hetkeen varmaan 4km jaksa kävellä varsnkin un on tosissaan temperamenttinen tapaus eli jos heittäytyy makkaraks ni sit ei liiku siitä mihinään
Kokemuksia, miten muilla menny? Millaset ikäerot?
Haluaisimme kolmannen lapsen emme ehkä ihan vielä mutta emme sitten haluis mitään 10v ikäerojakaan lapsille.
Kertokaas meneekö se kolmonen siinä samassa vai muuttuuko elämä tosi paljon? Mulla on se tällähetkellä päälimmäisenä mielessä, että millä sitte kuljetaan jos lapsia 3, nyt käydään hirveesti kaupungissa, avoimessa pk:ssa ja kauppakeskuksessa ja kavereilla ja esikko kävelee vaan n 1km kunnes tahtoo vaunuihin, matkaa meiltä on n 4km ja tykkään ite kävellä ja työntää vaunuja mutta mites sitte kuljettais jos lapsia 3, toki esikko kasvaa mutta ei ihan hetkeen varmaan 4km jaksa kävellä varsnkin un on tosissaan temperamenttinen tapaus eli jos heittäytyy makkaraks ni sit ei liiku siitä mihinään
Kokemuksia, miten muilla menny? Millaset ikäerot?