Keksikää tekemistä mulle (rv 39) ja lapselle 1,5 vuotta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kerttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kerttu"

Vieras
...tälle päivälle. Nukuin itse viime yönä 3h, joten en jaksa lähteä lapsen kanssa kerhoon. Lisäksi herättiin siis viideltä, joten vaikka mentäisiinkin kerhoon, niin lapsikin väsyisi varmasti ennen kuin se olisi lopussa.

Nyt ollaan yritetty vetkuttaa koko aamua, mutta kello on vasta kahdeksan.

Ainiin ja tilannetta vaikeuttaa se, ettei meillä ole käytössä autoa päivisin (keskustaan on 4km). Tässä on kilsan päässä kyllä lähikauppa, mutta ei ole sinne asiaa. Jaksan juuri ja juuri kävellä rattaiden kanssa tuon 1km matkan edestakaisin. Kavereita ei meillä täällä uudella paikkakunnalla oikein ole, joten kellekään ei voi soittaa. Tai siis kaksi kaveriperhettä on, mutta toiset ovat Lapissa laskettelemassa ja toiset muuten vain sukuloimassa kaukana.

Lapsen kanssa on melkein ulos lähdettävä, jos ei halua nukuttaa tuota montaa tuntia päikkäreille. Menee ihan yli se touhuaminen, jos ei pääse ulos purkamaan. Niin joo, ja omaa pihaahan meillä ei ole sitten ollenkaan... :(

Ideoita kaipaisin????

Tee jotain herkkunaposteltavaa, kivoja pikkuvoikkareita, kurkku"tikkuja" jne, laita joku dvd ja retkeile sohvannnurkassa sen lapsosen kans. Toivottavasti saatte kumpikin otettua tirsat.

Leikkipuisto on aika lähellä, mutta sen valtaavat aamupäivisin viisi pph:aa lapsineen... Joskus heidän seurassaan on ihan mukava oleilla, mutta yleensä koen itseni siellä todella ulkopuoliseksi, kun kaikki muut tietysti tuntevat toisensa. Lapselle toki on seuraa, mutta itse ehkä en ole kovin sosiaalisella tuulella nyt...

[QUOTE="kerttu";28351845]Leikkipuisto on aika lähellä, mutta sen valtaavat aamupäivisin viisi pph:aa lapsineen... Joskus heidän seurassaan on ihan mukava oleilla, mutta yleensä koen itseni siellä todella ulkopuoliseksi, kun kaikki muut tietysti tuntevat toisensa. Lapselle toki on seuraa, mutta itse ehkä en ole kovin sosiaalisella tuulella nyt...[/QUOTE]

Kirja ja kahvitermari mukaan? :)

Oon todennut sen, että vaikka kuinka olisi nukuttu huonosti niin on paras sekä äidille että lapselle mennä ihmisten ilmoille. Jos jää kahdestaan kotiin pyörimään, pinna alkaa kiristyä ja päivä tuntuu pitkältä.

Me ei vielä oikein olla katsottu telkkaria kun tosiaan esikoinen vasta 1,5 vuotta. Tai siis on katsonut jotain Pingua silloin tällöin jakson tai kaksi :D

Ulkona käytiin kävelyllä äsken, mutta nyt siellä alkoi se vesisade, joten tultiin jo takaisin. Ja hyvä että tultiin, mulla tuli jo paha olo tuolla pihalla....

Yhteistyössä