Hei te jotka pidätte hoikkuudesta enemmän kuin lihavuudesta tai kurvikkuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienet ihmiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienet ihmiset

Vieras
käsi ylös. Oletteko itse hoikkia vai haluaisitteko vain olla?
Bmi?
Mitä muuttaisit vartalossasi?

Onko laiha ja hoikka mielestäsi eri asia? Minusta on hyvin eri asia.

Minä olen hoikka, pieni ja silti kurvikas. Mutta minun vartaloani on sanottu laudaksi, pojan näköiseksi ja vinkuheinäksi, koska minulla ei ole isoa mahaa.

Minusta lihavat eivät ole kurvikkaita ollenkaan.

Laiha ja hoikka on eriasia. Laiha on minusta sellainen "luuviulu", joka on jo melkein nälkää näkevän näköinen.

Itse olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, mutta haluaisi pudottaa 10 kg ja nyt itseasiassa tämän pääsiäisen jälkeen alan asialle taas jotain tekemäänkin. Hoikka on mielestäni terveennäköinen hoikka ihminen. Haluaisin itsekin olla hoikka, olen 168 cm pitkä niin noin 55 kg olisi sopiva paino. Tai edes 58 kg.

:wave:
Olen hoikka ja pitkä, mutta voisin ottaa muutaman sentin lisääkin ja hieman kiinteytyä, mutta teen asialle nyt päivittäin jotain. Pari senttiä pois ja kiinteämmät reidet ah! Olen nytkin oikein tyytyväinen, mutta miksipäs en itseäni muokkaisi vielä paremmaksi. :)
Laiha ei ole mittapuullani enää tervettä hoikkuutta vaan laihuutta, hoikka on terve kroppa.

Oma Bmi vaihtelee 19-20 riippuen päivästä. :)

Ei kurvikas ole mielestäni ruma, mutta en ihaile sitä samalla tavalla kuin hoikkuutta. En esim kauheasti pidä isorintaisuudesta ja paksuista reisistä. Silmääni miellyttää sirot ja kroppaan sopisuhtaiset rinnat sekä kapeat reidet jotka treenattu hiukan ja kuitenkin naisellisiksi.
En siis toivoisi itselleni kauhean lihaksikasta kroppaa, mutta vähän. :)

Viimeksi muokattu:
Itse olen hoikka,painoa tällä hetkellä 47-48kg,mutta en todellakaan ole laiha! Minulla on kurvikas lantio sekä peppu,joten muotoja löytyy,vaikka rintamusosastoa ei paljon olekaan :) Joten kyllä,laiha ja hoikka ovat todellakin eri asia. Liian laiha ihminen ei ole kaunis,niin kuin ei liian lihavakaan (tarkoitan tässä nyt lähinnä sairaalloista laihuutta/lihavuutta) Mielestäni naisella täytyy olla muotoja. BMI minulla taitaa olla tällä hetkellä tasan 20.

Olen hoikka, mutta silti kurvikas (= peppu on kiinteä ja treenattu ja tissit kokoa 65DD). Pituussa 168cm ja painoa 55kg. Laiha on sitten luiseva, hoikka lähinnä hoikka =D

Lihava on eri asia kuin kurvikas tai "muodokas". Kaverini on omasta mielestään "muodokas", vaikkei ole takamusta liikkumattomuuden vuoksi, vyötäröä vatsamakkaroiden vuoksi ja tissit (ennen varmasti kiinteät ja isot) roikkuvat littanina mahan päällä. Minusta hän ei ole ainakaan kurvikas.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
[QUOTE="Minä";26025984]Olen hoikka, mutta silti kurvikas (= peppu on kiinteä ja treenattu ja tissit kokoa 65DD). Pituussa 168cm ja painoa 55kg. Laiha on sitten luiseva, hoikka lähinnä hoikka =D

Lihava on eri asia kuin kurvikas tai "muodokas". Kaverini on omasta mielestään "muodokas", vaikkei ole takamusta liikkumattomuuden vuoksi, vyötäröä vatsamakkaroiden vuoksi ja tissit (ennen varmasti kiinteät ja isot) roikkuvat littanina mahan päällä. Minusta hän ei ole ainakaan kurvikas.[/QUOTE]

Lihavuus usein sekotetaan kurvikkuuteen ja laihuus hoikkuuteen. Hölmöä, mun mielestä ihan eri asioita...

Aiemmin olin hoikempi, tavoite sinne päin on edelleen. Nyt bmi on n. 25, muokkaisin lantiolta huomattavasti pois, käsiin ja jalkoihin enemmän laihuutta ja lihasta. Mahasta hieman pois, sillä alueella ei paljon ole enää.

Hoikkana ajattelen urheilullisempaa, hyväkuntoista vartaloa, laihuudella vain laihuutta.

Lihavuus ja kurvikkuus ei ole sama asia, tosin kummastakaan en yleensä pidä. Ei näytä omaan silmään kauniilta.

Minulla pituutta 169 ja n. 55 kg painoisena olin pelkkää luuta ja nahkaa. Näytän parhaimmalta n. 65 kiloisena ja siihen on vielä matkaa 8 kg, mutta laihiksella ollaan...

Pidän enemmän hoikista kuin lihavista ihmisistä, siis ulkonäöllisesti. Luonteet on ihan eri juttu! ;) Laihoista en tykkää..... :( Ihan eniten pidän kunnolla treenatuista vartaloista, joita onnekseni pääsenkin näkemään usean kerran viikossa!
Olen hoikka, BMI noin 20,5, kurvejakin löytyy, mutta vielä vähän liikaa löysääkin!

Itse olen hoikka, 167 cm ja 55 kg. Pidän vartalostani ja minusta se on nuorekas ja vaatteita on helppo löytää. Kurvikas vartalokin on toki kaunis, mutta kurvikas on eri juttu kun lihava. Kurvikas vartalo taitaa olla kaikista harvinaisin. Myös laiha ja hoikka on eri juttu.

Pidän hoikkuudesta. Olen ollut hoikka aiemmin, nyt olen vielä vähän pullea mutta treeni muokannut mukavasti. Ja tulen vielä olemaan hoikka, ja toivon sellaisena lopun elämääni pysyvänkin :)

Vastaan nyt vähän ohi ap:n alkuperäisen kysymyksen. Mutta itse oon aina ollut laiha tai hoikka enkä tosiaankaan ihannoi hoikkuutta. Musta monenmuotoiset voi olla kauniita. Siis saa olla siro ja hoikka, mutta saa mielellään olla runsaamminkin muotoja, musta molemmat kauniita! Miehissä tykkäsin nuorempana laihoista, nykyään menee mikä vaan. Nykyinen mies on lihaksikas ja ihanan pehmeä, vähän ylipainoa on, mutta musta todella ihanan muotoinen. :D

Olen normaalipainoinen ennemmin laiha kuin lihava, mutta haluaisin olla vielä laihempi.

Mä oon ajatellut, että laiha tarkoittaa normaalipainoista laihaa. Hoikka taas on rakenteellisesti hoikka eli raamikas laiha nainen tai mies ei mielestäni ole hoikka.

[QUOTE="Minä";26025984]Olen hoikka, mutta silti kurvikas (= peppu on kiinteä ja treenattu ja tissit kokoa 65DD). Pituussa 168cm ja painoa 55kg. Laiha on sitten luiseva, hoikka lähinnä hoikka =D

Lihava on eri asia kuin kurvikas tai "muodokas". Kaverini on omasta mielestään "muodokas", vaikkei ole takamusta liikkumattomuuden vuoksi, vyötäröä vatsamakkaroiden vuoksi ja tissit (ennen varmasti kiinteät ja isot) roikkuvat littanina mahan päällä. Minusta hän ei ole ainakaan kurvikas.[/QUOTE]Nam, oletko sinkku?

Tykkään hoikista, hoikillahan on yleensä enemmän kurvejakin kuin pulleammilla.
Itse olen mielestäni hoikahko, 176/60, muutaman kilon voisin puristaa pois, niin vyötärö tulisi vielä paremmin esiin. :)

Yhteistyössä