Hei, te joilla KIERUKKA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Kuinka pitkäksi teillä on jätetty ne langat..
Mulla laitettiin eilen hormoonikierukka ja langat on jätetty n. 2cm pitkäksi. Mierin vain et kuuluukohan olla noin pitkät, kun luulin et ne leikataan jotain puolen sentin mittaan.. Pelottaa kun mullakin tuo kohtu tulee aika "hyvin" tuohon alemmas, niin et kierukkaa lähtee veks joskus vahingossa.

Sit toinen juttu et mulla oli eilen todella kipeä maha ja alaselkä ja sit eilisestä saakka tuntunut et jotain tuolla tosiaan on ja et niin kuin jotain ois tulossa ulos...Tuntuko teillä muilla?

Mulla oli aika pahastikkin kipeä 3viikkoa, jonka jälkeen unohdin koko kierukan ja nytkin muistui mieleen että niin onhan sellanen mulla. Älä pelkää, kipu kyllä häviää :)
Ei se sieltä ulos tule. Langanpituuskin vaihtelee jostain syytsä. Välillä en tunne niitä juuri ollenkaan ja välillä 3cm...

Mulla oli kipuja enemmän ja vähemmän kuukauden ajan kierukan laiton jälkeen.3-4 päivää oli tosi kipeitä supistuksia,joista soitin lääkärille ja sanoi et on normaalia,kohtu koittaa "ulostaa" vierasesinettä. :)
Mullakin langanpäät on ehkä pari senttiä pitkät,en ole niistä huolissaan et kierukka pääsis tulemaan ulos.Mut mut...Vastapuoli on valittanut et ne langanpäät pistelee ikävästi hepin kärkeä. :stick: Täytynee sen takia ottaa yhteyttä gyneen josko niitä pystyis lyhentämään..

Yhteistyössä