hei te eronneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Erosimme avopuolisoni kanssa ja meillä on kolme yhteistä lasta.Suhteemme oli ajoittain todella rankka henkisesti,mutta myös hyviä hetkiä oli,mutta ero oli pakko toteuttaa,koska suhteemme meni ihan mahdottomaksi...
Mutta olen todella surullinen erosta ja itken iltaisin todella paljon=(
Kauanko muilla eronneilla on mennyt aikaa,että olette saaneet itsenne takaisin ja suurin suru on ohi..

Mulla meni kaks ekaa kuukautta jossain tehokkuuspuuskassa, itkeä aloin vasta kolmannen kuukauden aikana. Oikeastaan se kolmas kuukausi olikin se vaikein. Erosta nyt 5kk, eli ei vielä kovin pitkä aika, mut tuntuu jo ihan hyvältä. Tullaan hyvin toimeen exän kanssa ja nähään pari kertaa viikossa pojanhoitojärjestelyiden takia. Toisaalta taas voi tuntua aika vaikealta sit ku kuulen et sillä on joku uus. Yksilöllistähän se suruaika on ja miten sitä käsittelee. Voimia! Kannattaa hankkia jutteluapua jos tuntuu liian vaikealta, mulla se on auttanu varmaan kans tosi paljon.

itse olen ihan vasta eronnut ja kun avioero lähti vireille, olin tosi tosi surullinen ja itkin iltaisin.
nyt en jaksa enää itkeä, mutta tietenkin aina kaiho valtaa mielen silloin tällöin. ja miksei sitten
joskus voisi tirautellakkin vähän itkua. ollaan sovussa pojan takia ja ihan hyvin menee muutenkin.
muutin juuri omaan kotiini ja sitä järjestelen. syksyn pimeinä iltoina sitä tietenkin seuraa
kaipais ja koira ei sitä oikein täytä. tsemppiä kovasti! vaikeaa se on! mutta siitä noustaan vain ylöspäin!

Yhteistyössä