Hei, TAMPERELAISET, Hervannassa kenenkä lapsi päivähoidossa?

pisti kysymyksesi silmään. En ole tampereelta(huomatt.pienemmältä paikkakunn), mutta oletpa fiksu kun etukäteen kyselet hoitopaikoista minkälaisia kommentteja. Haluan kertoa varoittavan esimerkin; minä laitoin lapseni perhepvhoitajalle joka tekee työtään sivukylällä(enkä kysellyt mielipiteitä muilta vanhemmilta etukäteen). Hän ei niin piittaa lasten turvallisuudesta, pahinta ehkä se että puhelee lankapuhelimessa pitkiäkin aikoja ja lapset ovat keskenään pihalla(kk sitten sain tietää että hän juoruaa siellä toisen perhepäivähoitajan kanssa HOITOLAPSIEN VANHEMPIEN ASIOISTA enimmäkseen) . Toinen juttu on että jos kunta järjestää jotakin tapahtumaa perhepvlapsille tai kirjastossa on vaikka 20min käsinukketeat.esitys hän aina raahaa lapset sinne ja HARVOIN kysyy edes lupaa vanhemm. Todella järkyttävää , KUSKAA SIIS lapsiani autossa useita kilometrejä. Tämä hoitaja on niin hyvä kyllä puhumaan että hänen pomonsa ei meitä vanhempia usko, vaan vähättelee aina turvallisuusjutut joista huomautamme.

Nyt olen asiaan kyllästynyt ja aion vaihtaa paikkaa, tekisi mieli myös paikkakuntaa, koska tuo perhepäivähoidon ohjaaja on aivan liian lepsu tuohon työhön... Ärsyttää et tälläisena aikana sellaiselle maksetaan kovaa palkkaa vielä!!
 
En ap:lle, vaan seuraavalle kirjoittajalle:

Kirjoitat, että teidän pph:lle maksetaan kovaa palkkaa. Et varmaan oikeasti tiedä millainen on pph:n palkkaus ja työehtosopimus. Minulle ei ainakaan makseta kovaa palkkaa vs. työn laatu.

Autossa kuljettaminenhan sovitaan jo hoitosopimusta tehtäessä. Yleensä vanhemmille sopii. Nykyisin täytyy olla turvaistuimet jokaiselle alle 135 senttiselle ja tietysti omat vyöt jokaiselle.

Osa vanhemmista varmaan toivoo lastensa pääsevän nukketeatteriin. Olisiko asiallisen keskustelun paikka?
 
sama taas
Perhepvhoidonohjaaja saa mielestäni TÄSSÄ tapauksessa liikaa palkaa, KOSKA EI hoida hommiaan vastuullisesti. Eli
ei usko vaaratilannetta tapahtuneen moottoriajoneuvolla VAIKKA minä omin silmin olen nähnyt.Uskoo hoitajaa joka kiistää koko tapahtuman. Minusta 1krt viikossa teatteria tmv. ON liikaa minun lapsilleni jotka ovat 2,5ja 4,5 vuotiaat. Ja juuri viimeisin tapahtuma, muiden last.vanhemmat saivat tietää tapahtumasta 2vkoa ennen ,me ihan viime tipassa tekstiviestillä!!! Minä en napise yleensä IHAN PIENISTÄ, mutta uskon että mulla on tuossa turvallisuudessa selkeää maalaisjärkeä 10krt enemmän kuin tällä meidän "pätevällä"hoitajalla.

Anyway, mun pointti oli että fiksut vanhemmat kyselevät kokemuksia tulevasta hoitopaikasta muilta vanhemmilta. Siinä voi säästyä monet yöunet kun tietää että omat kullanmurut on hyvässä hoidossa.
 
Meidän poika on kisapuiston päiväkodissa.Ja olen ollut ihan tyytyväinen hoitoon.Tekevät kivoja retkiä yms.
Nyt poikamme siirtyy Kanjonin päiväkotiin joka vaikuttaa todella ihanalta paikalta =)
Lähellä Hervantaa on myös Lukonmäen päiväkoti...se on aivan mahtava.Ikävä kyllä muutimme pois ja ei pystytty kuljettamaan sinne asti.Tarhan tädit olivat siellä todella ystävällisiä ja ottivat asioita puheeksi.Tiedon kulku kulki.Kaikesta pystyttiin keskustelemaan. (oltiin pienien puolella silloin.)
Pallopuistoa on kehuttu mutta itse en siitä tykännyt.Poika itki koko 7 tuntia tarhassa ja tädit sanoivat joka päivä "taas se on rääkynyt koko päivän".Onneksi siellä oltiin vain tilapäisesti 2 vko:a.
 

Yhteistyössä