moi vain
Saitu
ah tätä raskauden ihanuutta. eilinen meni siinä syödessä hyvin ja kavereiden kanssa istuessa iltaa. ja siinä vaiheessa kun muut lähti baariin ni me miehen kanssa vällyjen alle kuorsaamaan
oli kyllä ihan mukavaa vaikka muut joivatkin alkoholia.
Tänään sitte aamulla eka kämppä tuuletukseen ja imuroin ja puunasin ihan kunnolla. tässäkin juuri harkitsen ikkunoiden pesua kun on niin hyvä ilma
mietityttää vaan että mitenhän yllän ulkoapäin pesemään. kun oon huikeat 157cm pitkä ja meillä on tosi isot ikkunat ja just ikkunoiden allla multaa (tulossa joskus kukkapenkki) ni uppoaakohan se puutarhajakkara sinne multaan
saas nähä mitähä siitäki tulee.
Käytiin tuossa puolenpä'ivän aikaan kaupungilla ihmettelemässä ja täällä on ainakin niin tukalan kuuma että huh. oli tosi paljon porukkaa liikkeellä. Jouduttiin autokin jättämään aika kauas torilta ja sitten kun oltiin parisen tuntia siellä kierrelty torilla ja lähettiin autolle tarpomaan niin tuntu etten jaksa. mahasta viilsi ja hiki valu kun ylämäkeä tarpoin
oon miettiny kun mulla menee vatsa sillai ihan kivikovaksi jos just kävelen paljon tai muuten urheilen, niin onkohan se ihan normaalia...
mietin vaan että jos
nyt jo näin tuskaa tuo lyllerrys ni mitenhä sitte heinä- elokuussa. huh huh. mulle pitää varmaan laittaa joku amme tuohon pihalle missä makaan mahan kanssa :ashamed: hullua toivoa jo viileämpiä kelejä kun nyt ensimmäinen näin lämmin päivä..
ja sekin ahistaa tässä kuumudessa kun tuntuu ettei ole mitään vaatteita mitä voisi pitää. kaikki kiristää ja puristaa masusta sitte hiki valuu. ja ah. pitäs vissiin lähteä ens viikolla shoppaileen uusia vaatteita niin jaksais ehkä joskus tuonne ihmisten ilmoille lähteäkkin. on vaan aika surkeat valikoimat mun mielestä. hm:llä on jotakin mutta esim lindexillä onko siellä enää edes mammavaatteita? kun oon omasta mielestäni ennen nähnyt mutta nyt kun kävin pari viikkoa sitten niin en kyllä löytänyt ollenkaan
plääh. ja kaupoissa sitä' varsinki tulee hiki
ahdistaa jo valmiiksi.
kauhee valitus. noh on mulla kuitenki hyvääkin elämässä, miehen kanssa menny nyt tosi hyvin. alkuraskaudessahan olin ku perseelle ammuttu karhu. :saint: koko ajan hermostuin ja itkin ihan mistä vaan. nyt alkanu varmaan joku seesteisempi vaihe. :heart:
niin ja vielä siitä kertomisesta. ajateltiin viikonpäästä perjantaina kertoa, kun mulla on silloin neuvola ja siellä varmaan taas ultrataan (meillä neuvolassa ultra ni joka kerta on nyt ultrattu
) jos sitä sitten uskaltais kertoa. tää maha on kyllä jo niin iso omasta mielestäni, että ei tätä voi olla huomaamatta eli pakko kai se on kertoa tuleville isovanhemmille. toivottvasti ne on onnellisia. jännittää....
mites te muut olette voineet?
ja miten meni selvä vappu?