Hei taas!Tiedäkö joku jos töissä on pikkujoulu,onko totta että vaimo ei voi tulla mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks toi milannan mies ollu johtaja, ei kai sen tartte enää kysellä keltään saaks vaimo tulla pikkujouluihin vai ei..??
hän oli työnjohtaja nyt päälikkö,mutta sielä on vielä tärkeämpi henkilö eli pomo
vitsi kun olen tyhmä,ei hän kysynyt sen pomolta :headwall: kun se on hallituksen päätös kai...hän sanoi,se oli heidän päätös että mä voin tulla johtajan kanssa :ashamed: :headwall:

eiks toi milannan mies ollu johtaja, ei kai sen tartte enää kysellä keltään saaks vaimo tulla pikkujouluihin vai ei..??
hän oli työnjohtaja nyt päälikkö,mutta sielä on vielä tärkeämpi henkilö eli pomo
vitsi kun olen tyhmä,ei hän kysynyt sen pomolta :headwall: kun se on hallituksen päätös kai...hän sanoi,se oli heidän päätös että mä voin tulla johtajan kanssa :ashamed: :headwall:
mun pitäis oikeasti ensiksi oppia Suomen kieli ja säännöt ja sitten kirjoitta :ashamed:

mun pitäis oikeasti ensiksi oppia Suomen kieli ja säännöt ja sitten kirjoitta :ashamed:
häää?

vieras
no tokihan sä sitten menet sinne jos on ihan hallituksen päätös että antavat sulle luvan mennä sinne, jos nyt ymmärsin oikein? kirjoittamallahan sitä parhaiten kieltä oppii =)

no tokihan sä sitten menet sinne jos on ihan hallituksen päätös että antavat sulle luvan mennä sinne, jos nyt ymmärsin oikein? kirjoittamallahan sitä parhaiten kieltä oppii =)
toivotetavasti ymmärsin kaikki oikein mitä hä puhelimessa sanoi,:(heilla on vaan niin paljon työntekiöitä että aika kallista tulisi jos jokaisen puoliso olisi tullut,mutta mä voin ymmärtäkseni :/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
B) olis mielinkontoista mitä jos vaan minä miehn kanssa tulen sinne ja muut ovat ilman puoliso :snotty:
No kyllä mulla tulis heti mieleen että luottamus ukkoos on aika minimissä kun piti mukaan ängetä. Siis nimenomaan kun ei muillakaan ole ja kun se on tapana ollut. Huvittavaa se lähinnä olis.
Miks mun pitäis luotta joka kerta :whistle: vaikka kuinka vaimo luotta siltti mies voi pettä,siinä tapauksessa parempi tarkista,vaikka tiedän 99%posentisesti ettei hän ikinä tee sen

ja tän kirjoitettuas, sä kirjoitat toisaalla tuosta strippaamisesta.

Tuhvelo
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhvelo:
Töttakai miehesi voi johtana sinne stripparin maksaa.
:LOL: hän on päälikkö,pitäis olla johton yhteinen omamielipite
Eiköhän sekin löydy, kun yhdessä päättivät, että sinä saat sinne tulla. Jospa miehesi on jo markkinoinut sun strippausta ja sen takia pääset mukaan.

ja avec
Olen meillä päättämässä pikkujouluista ja sinne kutsuttavista henkilöistä. Työntekijöitä firmassamme on 18. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään kutsua puolisoita.

Jaa miksi. Ihan siitä syystä, ettei kaikilla ihmisillä ole mitään puolisoa, taikka kumppania. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi työpaikan pikkujouluihin pitää "kotiasiatkin" vetää mukaan.

No mulle ei kyllä tulis mieleenkään mennä miehen pikkujouluihin mukaan. eikä kyllä tulis mieleenkään ottaa miestä meidän pikkujouluihin. tosin meijän pikkujouluissa ei muutenkaan oo kun oman duunin väkee. Tietty jos muillakin olis puolisot mukana, niin ehkä sit.

Aamukatse
Mun pitää mennä miehen firman toisiin pikkujouluihin tänä vuonna...
Onneksi omat on ilman aveceja, musta se on hauskempaa kun kaikki tuntee kaikki, eikä tarvitse huolehtia että miehellä on kivaa kun ei tunne ketään ym...

Yhteistyössä