Hei taas!Tiedäkö joku jos töissä on pikkujoulu,onko totta että vaimo ei voi tulla mukaan?

hahhahhaa!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja super mix:
mä menen miehen kanssa pikkujouluihin vaikka sinne ei saisi puolisoa ottaa mukaan..pakkohan sitä on mukaan änkeä :whistle:
siinä toinen joka ei anna tilaa puolisolleen!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
mut arvaappa mitä :whistle: me ollaan samassa työpaikassa töissä :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
B) olis mielinkontoista mitä jos vaan minä miehn kanssa tulen sinne ja muut ovat ilman puoliso :snotty:
No kyllä mulla tulis heti mieleen että luottamus ukkoos on aika minimissä kun piti mukaan ängetä. Siis nimenomaan kun ei muillakaan ole ja kun se on tapana ollut. Huvittavaa se lähinnä olis.
Miks mun pitäis luotta joka kerta :whistle: vaikka kuinka vaimo luotta siltti mies voi pettä,siinä tapauksessa parempi tarkista,vaikka tiedän 99%posentisesti ettei hän ikinä tee sen
No mulle on ihan sama vaikket luota koskaan. Mutta sekin on vaan aika hanurista, jossei petä mutta silti aina vaan epäillään. Tiedän kokemuksesta.

Mutta en mä teitä tunne, enkä mä tiedä pettääkö sun ukkos.
Mutta kun ne firman juhlat EI ole avecilla, niin miks hemmetissä sinne täytyy väkisin tunkea? Sitä en ymmärrä.
:LOL: kuka sanoi että mä sinne väkisen tunkean?
No vähän siltä kuulosti että tosissas mietit menetkö. Ja sillonhan sä väkisin tunget, kun ei sua ole kutsuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä naisia jotka luulee itsestään liikaa.. :
Alkuperäinen kirjoittaja ei osa kirjoittaa edellien:
No nii sain häneltä viesti :D että mäkin voin tulla hän kysyi pomolta:x,se on vain heidän sääntö että ketään ei saa otta mukaan,ja että hän rakasta mua :whistle: :|
se on vain heidän sääntö että ketään ei saa otta mukaan!!!

silloin sinä et mene. Olisiko kiva olla ainoa nainen siellä.. kaikki miehet ajattelis että toi mies on tossunalla ja pahasti edes pikkujouluissa ei saa olla ilman ämmää ja vielä VENÄLJÄISTÄ :D HAHHAH!!!

p.s. tiedän että miehesi on tossunalla. et anna sinäkään miehesi liikkua.
voita teitä naisia.
Eikö on vaan kiva kun mies on VENJÄLJÄISTEN naisen tossun alla?
:whistle:
miehestä ei ole. toivon että hän jättää sinut ja lapsesi! masennu enemmän ja älä anna miehesi liikkua kaikki tapahtuu sinulle kohta käänteisesti! :/ :):):):)

Hyvää loppuelämää Turkkuseen!
:LOL: toivo vaan!Siltti sun toivo ei tapahtu,koska hän rakasta mua yli kaiken :D

meillä on miehellä vaan työporukalle. vaikka mies kyllä ottais mut mukaan jos sais. itse kyllä en menis jos ei muidenkin naisia tulis. Mutta on pikkufirma että hyvä jos on varaa maksaa noide työtekijöiden juhlat

Mies ollu monessa firmassa ja ainoastaan yhdessä oli tapana pitää avec-pikkujoulut (tosin olin silloin itsekkin samassa paikassa töissä).
En edes tiedä, onko miehen nykyisessä työpaikassa pikkujouluja,mutta perheille on siellä tapana järjestää keväisin joku lounas tms...

Alkuperäinen kirjoittaja hahhahhaa! :
Alkuperäinen kirjoittaja super mix:
mä menen miehen kanssa pikkujouluihin vaikka sinne ei saisi puolisoa ottaa mukaan..pakkohan sitä on mukaan änkeä :whistle:
siinä toinen joka ei anna tilaa puolisolleen!!! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
mut arvaappa mitä :whistle: me ollaan samassa työpaikassa töissä :LOL: :LOL: :LOL:
eikö olekkin hauskaa =)

vieras
B) olis mielinkontoista mitä jos vaan minä miehn kanssa tulen sinne ja muut ovat ilman puoliso :snotty:
No kyllä mulla tulis heti mieleen että luottamus ukkoos on aika minimissä kun piti mukaan ängetä. Siis nimenomaan kun ei muillakaan ole ja kun se on tapana ollut. Huvittavaa se lähinnä olis.
Joo miehes varmaan joutuis pienoisen pilkan kohteeksi ja sä lähinnä naurunalaiseksi jos mukaan tunkisit, joten kannattaa varmaan jättää menemättä. Mä voin kuvitella miten noloa olis mennä sellasiin puolison pikkujouluihin joissa ei muita puolisoita olis

No meillä toistepäin eli miestä ei oo kutsuttu.
Siis nämä firman sisäiset pippalot, ilman kumppaneita.
Tosin voishan tuo halutessaan omakustanteisesti lähteä samaan paikkaan, hankia majoituksen jne :D

Äitee
en mäkään sinne halua mennä,kun en tunne ketään :| vaan ajatelin mitä jos hän valehtelee,kun hän sen sanoi kun meillä oli riita
no en minä kyllä yhtään ihmettele, vaikka miehesi ei sua työpaikkansa pikkujouluihin haluais viedäkkään!
Tuommoinen kävelevä aikapommi!
Toisaalta, voisihan se poikia sulle uusia asiakkaita!

Mimosan äippä
Miehen firmassa tänä vuonna on taas avecilliset pikkujoulut (hyvä juttu koska olen kotona lapsen kanssa eikä minulla ole omia), heillä vaihtelee vuosittain onko vai eikö avecilliset.

Yhteistyössä