Hei rintojen pienennysleikkauksessa käyneet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riipputissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riipputissi

Vieras
Millaiset ne leikkauksen jälkeen käytettävät tukiliivit on? Pitääkö ne hommata itse ja mistä tietää mitä kokoa etukäteen? Kauanko olette niitä käyttäneet?
Onko leikkauksen jälkeen ollut paljon kipuja ja onko pärjännyt ihan Buranalla?
Voiko autoa ajaa heti kotiinpääsyn jälkeen? Kuinka painavia juttuja voi nostella?

Sain sairaalasta mukaan liivit joita käytin sen aikaa (yötä päivää) että sain tikit/ sidetaitokset pois. Sitten kun haavat paranivat, aloin käyttämään tukevia urheiluliivejä joita käytin melko pitkään, jotta rinnat sai rauhassa parantua. Mulla oli paljon kipuja, enkä kyllä selvinnyt buranalla, sain panacod reseptin mukaan, oli tarpeen. Ei saanut ajaa autoa, vaan piti olla hakija mukana ja olikohan niin, että ekaan viikkoon en nostanut maitotölkkiä enempää.

[QUOTE="kilppis";24317602]Sain sairaalasta mukaan liivit joita käytin sen aikaa (yötä päivää) että sain tikit/ sidetaitokset pois. Sitten kun haavat paranivat, aloin käyttämään tukevia urheiluliivejä joita käytin melko pitkään, jotta rinnat sai rauhassa parantua. Mulla oli paljon kipuja, enkä kyllä selvinnyt buranalla, sain panacod reseptin mukaan, oli tarpeen. Ei saanut ajaa autoa, vaan piti olla hakija mukana ja olikohan niin, että ekaan viikkoon en nostanut maitotölkkiä enempää.[/QUOTE]

Kiitos!

Yhteistyössä