Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Liikaa laardia. Enkä mä kehtais imettää niin julkisesti ja pitäis kuitenkin tuo pikkuherra ottaa mukaan, joka ei juo pullosta.Seliseli...
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No okei, ehkä tällä naamalla, mutta ei kropalla. En vaan kehtaa. :ashamed: Olisi kyllä ihan kiva päästä käymään jossakin ihmisiä tapaamassa.
Mikä sun kropassa on kun et kehtaa tulla?
Liikaa laardia. Enkä mä kehtais imettää niin julkisesti ja pitäis kuitenkin tuo pikkuherra ottaa mukaan, joka ei juo pullosta.Seliseli...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mä olin ihan innoissani, että jee jee, mukana ollaan.. Tajusin, että mulla on pk-seudulle nykyään vissiin kolmisen tuhatta kilsaa, eli taisi jäädä nämä treffit väliin![]()
![]()
HoppisJuu et taida ihan noin vaa päästä pariks tunniks kaivariin?
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:Saako tulla harmaana?Kukaan ei kyllä tiedä mua, mutta ois kiva tutustua uusiin äiteihin. Ikää viikon päästä 27 ja tyttö 2v ja poika 1v...
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:Saako tulla harmaana?Kukaan ei kyllä tiedä mua, mutta ois kiva tutustua uusiin äiteihin. Ikää viikon päästä 27 ja tyttö 2v ja poika 1v...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä?![]()
Ei sovi kun olen silloin turussa plussalaisia tapaamassa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä?![]()
Ei sovi kun olen silloin turussa plussalaisia tapaamassa. :snotty:
ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä kyllä harkitsen asiaa! Otan monta harsoa mukaan, niin mun kalpeat, suonikkaat teevatinännitissit ei aiheuta traumoja kellekään.![]()
Ja tuo 14. päivä kävisi varmasti minullekin, vaikkapa iltapäivästä mieluummin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä kyllä harkitsen asiaa! Otan monta harsoa mukaan, niin mun kalpeat, suonikkaat teevatinännitissit ei aiheuta traumoja kellekään.![]()
Ja tuo 14. päivä kävisi varmasti minullekin, vaikkapa iltapäivästä mieluummin.![]()
hei et oo ihan pikkasen itsesäälissä rypevä idiootti,ei vois vähempää kinuta itselleen huomiota!kato peiliin ja heti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.
Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.
Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanyt:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?
Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.
Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva.![]()
Mikä Turun tapaaminen oisko linkkiä keskusteluun, vai onko joku tietty poppoo? Olen musta mutta en jaksanut nyt kirjata sisään...