Hei pk-seutulaiset mitäsnyttiläiset! Tavataan Kaivopuistossa sunnuntaina 15. päivä klo 15:00->

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Liikaa laardia. Enkä mä kehtais imettää niin julkisesti ja pitäis kuitenkin tuo pikkuherra ottaa mukaan, joka ei juo pullosta. :D Seliseli...

Justiinsa, ei mullakaan mikään normaali kroppa ole. Onhan siellä paikkoja missä imettää. Esim. stokkalla. :p

Mä voin hoitaa pikkuisen vaipan vaihdot. :xmas: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
No okei, ehkä tällä naamalla, mutta ei kropalla. En vaan kehtaa. :ashamed: Olisi kyllä ihan kiva päästä käymään jossakin ihmisiä tapaamassa.

Mikä sun kropassa on kun et kehtaa tulla?

Liikaa laardia. Enkä mä kehtais imettää niin julkisesti ja pitäis kuitenkin tuo pikkuherra ottaa mukaan, joka ei juo pullosta. :D Seliseli...

Hei. Mä imetän mun 2-vuotiasta siellä julkisesti niin ei kukaan huomaa sun imetyksiäs.

:D Tuu, tuu, tuu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä olin ihan innoissani, että jee jee, mukana ollaan.. Tajusin, että mulla on pk-seudulle nykyään vissiin kolmisen tuhatta kilsaa, eli taisi jäädä nämä treffit väliin :o :D

Hoppis :D Juu et taida ihan noin vaa päästä pariks tunniks kaivariin?

Mä en tietenkään hetkeäkään epäile palstalaisten ihanuutta, mutta jotenkin epäilen, ettei sitten kuitenkaan maksa vaivaa matkustaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä? :)

Sopis. Me ollaan iltapäiväihmisiä, mutta aamupäivä onnistuu myös.
Laittakaa infoa tarkempaa mulle yv:nä! Että missä ja millon ja monelta.
 
Mä kyllä harkitsen asiaa! Otan monta harsoa mukaan, niin mun kalpeat, suonikkaat teevatinännitissit ei aiheuta traumoja kellekään. :whistle:

Ja tuo 14. päivä kävisi varmasti minullekin, vaikkapa iltapäivästä mieluummin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Oisko sunnuntai 14. päivä huono? Onko täällä aamupäivä vai iltapäiväihmisiä? :)

Ei sovi kun olen silloin turussa plussalaisia tapaamassa. :snotty:

ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?

:laugh: Typerä google kalenteri.

Muoks eli siis gmail kalenteri poikkasee viikon lauantaina ja mä tietty kelasin vaa, että viikon viimeinen päivä = sunnuntai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä kyllä harkitsen asiaa! Otan monta harsoa mukaan, niin mun kalpeat, suonikkaat teevatinännitissit ei aiheuta traumoja kellekään. :whistle:

Ja tuo 14. päivä kävisi varmasti minullekin, vaikkapa iltapäivästä mieluummin. :)

hei et oo ihan pikkasen itsesäälissä rypevä idiootti,ei vois vähempää kinuta itselleen huomiota!kato peiliin ja heti
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä kyllä harkitsen asiaa! Otan monta harsoa mukaan, niin mun kalpeat, suonikkaat teevatinännitissit ei aiheuta traumoja kellekään. :whistle:

Ja tuo 14. päivä kävisi varmasti minullekin, vaikkapa iltapäivästä mieluummin. :)

hei et oo ihan pikkasen itsesäälissä rypevä idiootti,ei vois vähempää kinuta itselleen huomiota!kato peiliin ja heti

Heh, enkä katso. Harva se päivä täällä palstalla kauhistellaan julki-imetystä.

Niin ja kauhistellaan, kuinka joku lihava teki sitä ja tätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?

Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.

Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?

Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.

Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva. :)

Mikä Turun tapaaminen oisko linkkiä keskusteluun, vai onko joku tietty poppoo? Olen musta mutta en jaksanut nyt kirjata sisään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?

Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.

Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva. :)

Mikä Turun tapaaminen oisko linkkiä keskusteluun, vai onko joku tietty poppoo? Olen musta mutta en jaksanut nyt kirjata sisään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaanyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ööö...Pyydän jo etukäteen anteeksi,mut eikös sunnuntai oo 15. päivä...?

Niinpäs onkin. Mutta menen turun lähistölle lauantaina. Sieltä sitten turkuun savannalle yöksi. Sunnuntaina on se tapaaminen.

Ai säkin tulet sinne Turkuun. Kiva kiva. :)

Mikä Turun tapaaminen oisko linkkiä keskusteluun, vai onko joku tietty poppoo? Olen musta mutta en jaksanut nyt kirjata sisään...

Siitä oli keskustelu, en nyt varmaan löydä tuolla Mitäs Nytin huippulaadukkaalla haulla sitä ketjua mistään..Mutta laita BootyPepille viestiä ja kysy siltä lisää. :)
 

Yhteistyössä