siul ol ihanat häät.... :heart: oot symppis vaikka välillä esität mielipitees vähä liian kärkkäästikkin...Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Musta ei kukkaa muista muuta ko pahaa ni anti tulla
JeiAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:siul ol ihanat häät.... :heart: oot symppis vaikka välillä esität mielipitees vähä liian kärkkäästikkin...Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Musta ei kukkaa muista muuta ko pahaa ni anti tulla
Mitäs mie siusta sanosin. Oekei ihana ystävä ja hyvä kuuntelija. Hitusen pätemisen tarvetta joskus ja vahvat mielipitteet. Mitäs muuta.. no tuossahaa sitä tuli jo palijoAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti::wave: kukaa ei ikinä muista mitään niin hyvä koklata...
tää olkii helppoo...Alkuperäinen kirjoittaja miracle:JeiAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:siul ol ihanat häät.... :heart: oot symppis vaikka välillä esität mielipitees vähä liian kärkkäästikkin...Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Musta ei kukkaa muista muuta ko pahaa ni anti tulla
Kenelläkään ei näköjään oo minkäänlaisii mielipiteitä/eikä kukaan muista musta mitään. Tosin en mäkään pahemmin muista.. Tääl on monta kivan olosta tyyppii... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87::wave:
Sie olet se, joka tykkää makeista kakuista ja kireistä pinkeistä pöksyistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta::wave:
Eih... mä arvasin tän. :kieh: Mä muuten olen unohtanut ne housut tyystin. En oo käyttänyt niitä viä kertaakaan. Makeesta kyllä tykkään, mutta en kakuista juurikaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sie olet se, joka tykkää makeista kakuista ja kireistä pinkeistä pöksyistä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta::wave:
Sä asut Kajjjaanissa ja sun nimimerkki oli iltalehdessä.Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:wazaa!!! B)
No en viitsi laittaa mielipiteitäni sitten, jos tota mieltä olette. Hmph.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Juu meide vihamiehet o menneet unelle
Sullon muistaakseni Joonas, Juulia ja Olivia nimiset lapset. Kyselit monesti mielipiteitä eri nimistä. Oisit halunnu Oliviasta Lilian..Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta::wave: