R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:Mä oon kookosöljyä käyttänyt melkein kaikkeen mahdolliseen, myös kasvovoiteena. Mulla toiminut ainakin tosi hyvin. Iho tykkää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä käytän kasvo- ja käsirasvana, aurinkorasvana, leivonnassa, laitan nokareen kahvin joukkoon jne. Dödönä mulla se ei toimi, ei vaan pidä hienhajua mulla kurissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä käytän kasvo- ja käsirasvana, aurinkorasvana, leivonnassa, laitan nokareen kahvin joukkoon jne. Dödönä mulla se ei toimi, ei vaan pidä hienhajua mulla kurissa.
Niin sen takia mä sitä tilasin, kun sä kerroit, miten sun iho oli tosi hyvä nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä käytän kasvo- ja käsirasvana, aurinkorasvana, leivonnassa, laitan nokareen kahvin joukkoon jne. Dödönä mulla se ei toimi, ei vaan pidä hienhajua mulla kurissa.
Niin sen takia mä sitä tilasin, kun sä kerroit, miten sun iho oli tosi hyvä nyt.
Jee. Kiva että musta oli apua
. Toivottavasti auttaa myös sulla.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sulla ryppyjä![]()
en usko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Mistä tuota voi tilata? Mietin, että pitäisikö kokeilla...?