Hei onks kukkaan käyttäny kookosöljyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon käyttäny mm deorodoranttina (ulkoisesti) ja lapselle ummetuksen lievittämiseen (sisäisesti) :) Hyvin on toiminu, tosin ummetukseen ei taida enää auttaa, tyttö vissiin tottunu siihen. Onneks tilanne tuntuu olevan muista syistä hallussa.

Alkuperäinen kirjoittaja menninkäistyttö:
Mä oon kookosöljyä käyttänyt melkein kaikkeen mahdolliseen, myös kasvovoiteena. Mulla toiminut ainakin tosi hyvin. Iho tykkää. :)

Kun mulle tuli postissa eilen. Se oli hyvää teessä ja iho jäi kivan tuntuiseksi. Ja kuulin myös yhdeltä taholta, että se toimii mieskarkottena, mutta onneksi oma mies on sille kuitenkin immuuni.

Mä käytän kasvo- ja käsirasvana, aurinkorasvana, leivonnassa, laitan nokareen kahvin joukkoon jne. Dödönä mulla se ei toimi, ei vaan pidä hienhajua mulla kurissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä käytän kasvo- ja käsirasvana, aurinkorasvana, leivonnassa, laitan nokareen kahvin joukkoon jne. Dödönä mulla se ei toimi, ei vaan pidä hienhajua mulla kurissa.

Niin sen takia mä sitä tilasin, kun sä kerroit, miten sun iho oli tosi hyvä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

Niin sen takia mä sitä tilasin, kun sä kerroit, miten sun iho oli tosi hyvä nyt.

Jee :D. Kiva että musta oli apua :). Toivottavasti auttaa myös sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

Jee :D. Kiva että musta oli apua :). Toivottavasti auttaa myös sulla.

Ainakin iho jää tosi kostean tuntuiseksi, eri tuntuiseksi, mitä muilla öljyillä.

Miksei se auttais ryppyihinkin
.Ei nyt varmaan niitä pois vie,mutta pitää ihon ainakin kimmoisana ja kosteana,,mikä sitten taas johtaa siihen ettei rypyt tule niin helposti..

Enimmäkseen vaan syön sitä. Sit aurinkorasvana olen käyttäny, ja joskus iholle muuten vaan, mut en oikeen tykkää siitä kun jää iho öljyiseksi. Illalla nukkuun mennessä vaan voi laittaa. Dödönäki olen tainnu kerran kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sulla ryppyjä :laugh:
en usko :o

On mulla, katkeria juonteita. :xmas: No, mun ikäsillä yleensä on jo jonkin verran ryppyjä. Ei se sinänsä haittaa, en oo mikään botox-fani, joten tulevaisuudessa tulen olemaan ryppyisempi varmaan, kuin muut naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Mistä tuota voi tilata? Mietin, että pitäisikö kokeilla...?

Hei mäkin haluun!!! Mistä sitä voi tilata, tai saako jostain kaupoista? Luontaistuoteliikkeistä? Tavarataloista jopa?

Kertokaaaaaaa hei! Ja oliko se kallista?

Yhteistyössä