oletko tehnyt naapuristasi valitusta, kerrostaloasuja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
ja jos niin mihin pitää ottaa yhteys, kun on jatkuvasta metelöinnistä kyse.. ja siis.. mitä sinne sitte niiku sanotaan ? :ashamed: "tere!mä oon XX ja asun XXX ja mun naapuri möykkää" :snotty:
ja vaikuttiko valituksesi mitenkään naapuriin käytökseen ?

Mä olen käynyt 2kertaa sanomassa suoraan. Ekalla kertaa koirasta toiselle naapurille (ei hauku enää) ja toisella kerralla yöremppaajalle (nyt remppaa päivällä)
mut mun käsitykseni mukaan nuo valitukset pitää tehä kirjallisena?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen käynyt 2kertaa sanomassa suoraan. Ekalla kertaa koirasta toiselle naapurille (ei hauku enää) ja toisella kerralla yöremppaajalle (nyt remppaa päivällä)
mut mun käsitykseni mukaan nuo valitukset pitää tehä kirjallisena?

no ei sinne mtn hymiöitä pitäny tulla

Rivarissa asuttiin ja valituksia tehtiin naapureiden kans jatkuvalla syötöllä. Eka tehtii yks yhteinen jonka allekirjoitti meidän lisäksi 9 muuta tästä pihapiiristä. Valitettiin isännöitsijälle ja vähän väliä soiteltiin naapureille poliiseja/ambulansseja. Saivat lopulta häädön.

tekis mieli viedä lappu kun joka aamu herää siihen että tv niin kovalla kun voi olla! jotain vanhuksia jotka ei nähtävästi kuule hyvin ja niinpä se aamutev on täysillä siinä seinän takana, ja kuuluu käytäväänkin....ja mieheni tarvii unta aamuisin kun on myöhään töissä.
ärsyttää nousta pahantuulisena joka aamu. viiituuuu

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olen soittanut poliisit.

tää meidän juttu ei oo poliisijuttu mitenkään päin.

Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja allekirjoitukset sinun lisäksesi vähintään yhdeltä naapurilta. Asukkaalle annetaan varoitus ja kolmesta joutuu lähtemään, tää on "peruskaava".

Monta vuotta sitten kun asuimme vielä kerrostalossa, yläkerrassa asui nelilapsinen hulinaperhe, joka metelöi KOKO ajan. Tein kirjallisia valituksia, muttei asialle ikinä tehty mitään....Kiva oli käydä kuuntelemassa uhkailuja isännöitsijän järjestämässä tapaamisessa, missä tämän perheen isä uhkaili lakimiehillä tms. Perhe oli vuokralla asunnossa ja me asuimme omassamme. No, pistimme kämpän myyntiin (eräs puolikuuro mummeli sen osti;) ja ostimme omakotitalon. Se hulinaperhe muutti ehkä kuukausi ennen meitä luultavasti veneen alle.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olen soittanut poliisit.

tää meidän juttu ei oo poliisijuttu mitenkään päin.

Kirjallinen valitus isännöitsijälle ja allekirjoitukset sinun lisäksesi vähintään yhdeltä naapurilta. Asukkaalle annetaan varoitus ja kolmesta joutuu lähtemään, tää on "peruskaava".

ok. käsittääkseni heillä on jo kaksi varoitusta alla.
harmittaa kyllä vähän heidän puolestaan, koska eivät ole mitään "pahoja" ihmisiä, mutta eivät vaan.. no, sovi kerrostaloon.

Me on joskus aikoinaan tehty valituksia vuokratalossa häiriköivistä asukkaista. Yhtiökokouksessa asia otettiin esiin, sillä moni muukin häiriintyi tietyistä asukkaista (ja sai pelätä myös. Yksikin ihan henkensä uhalla).
Meille asukkaille sanottiin sieltä ylemmältä taholta vaan, että "älkää niistä juopoista välittäkö"... :o
Siis ne juopot häiriköi yöaikaan, päivisin nukkui (siis oli sammuneena) pihalla ja joskus jopa meidän oven takana, ettei saanut ovea auki...
Ja yksi lähin naapurimme muutti pois, koska häntä nämä "juopot" uhkaili tervaamalla oveen sanan huora ja levittämällä tervaa oveen ja rappukäytävään. Lopuksi he vielä yrittivät polttaa sen oven (tai asunnon). Me olimme silloin itse maalla ja kotiin tullessa päätimme harkita pois muuttoa.
Paikka on sellainen, missä on sekä kerros- että rivitaloja ja ihan kivan näköistä aluetta... Eipä (ehkä ) uskoisi tuollaista tapahtuvan, jos ei itse kokisi.

jos he ovat vanhoja ihmisiä eivätkä kuule telkkaria hiljaisella niin pitäiskö heille ehdottaa jotakin apuvlinettä siihen telkkarin katseluun?he eivät varmaan itse tajua että ovat häiriöksi.niitä apuvälineitä kun on markkinoilla monenlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
jos he ovat vanhoja ihmisiä eivätkä kuule telkkaria hiljaisella niin pitäiskö heille ehdottaa jotakin apuvlinettä siihen telkkarin katseluun?he eivät varmaan itse tajua että ovat häiriöksi.niitä apuvälineitä kun on markkinoilla monenlaisia.

eivät ole vanhuksia.
ovat vammainen nuoripariskunta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
vaikka olisivat vammaisia silti varmaan tarttisivat jonkin apuvälineen siihen telkkarin katseluun.voisit kohteliaasti heille asiasta mainita.

siis ei heidän metelöintinsä ole mitään telkkarin ääntä.
toinen heistä huutaa niin kovaa kuin kurkusta lähtee ääntä, oli yö tai päivä - saa kai jotain "hepulikohtauksia" ja samalla huonekaluja myös ilmeisesti töminästä päätellen kaataa ( asutaan heidän alapuolellaan... ) .
ja heille on käyty ovella sanomassa usein ( toinen naapuri kertoi ) , mutta ei mitään muutosta .

No kerro toki, minkä tyyppistä häiriötä aiheuttavat?

Meistä on valitettu yhden kärttyisen naapurin taholta monesti. Valitukset ovat koskeneet lasten kovaäänistä tömistelyä.
En kyllä mitenkään näe, että jos kolmesti tää naapuri valituksensa esittäisi, niin joutuisimme asuntomme myymään. ;)
Metelöinnin pitää tapahtua taloyhtiön sopiman ajan (yleensä 22-06) välillä tai sen pitää olla jotain ihan käsittämätöntä möykkää.

Yhteistyössä