Hei onko tämä oikein

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voit myös paistaa pannulla pinnan ruskeaksi, ennen kuin laitat uuniin.
Olen paistanut 150-175 ja puolen tunnin / tunnin välein leikannu miniviillon lihaan, et käkee, onko se kypsää.
 
vierailija
Ei oon kodittomien majatalossa. Sinne kiltit ihmiset tuo ruokaa aina välillä. Nyt oli vaik mitä ruokaa tuotu. Nappasin viellä jauhelihapihvit pekoni kanttarelli kastikkeessa juustoperunoilla ja sit vege taco salaatin.
Siis tekeekö siellä jokainen itse ruoan jossain yhteiskeittiössä vai miten se menee? Mä olen aina luullut, että siellä olisi jonkinlainen soppakeittiö, josta saa aterian. :oops:
 
vierailija
Siis tekeekö siellä jokainen itse ruoan jossain yhteiskeittiössä vai miten se menee? Mä olen aina luullut, että siellä olisi jonkinlainen soppakeittiö, josta saa aterian.
Nooh joo kyl mä oon itte tehnyt. Täällä on kakskeittiötä. Joo kyl yks mies kokkailee usein kaikille ruokaa. Ite tulin tänne 3 viikkoa sitten mut olin muualla pari viikkoa tää neljäs yö täällä. Joo se olisi kätevä jos täälä olisi keittäjä joka kävisi joka päivä ostaan ruuan ja tekis koko talolle :). Mut jossain toisaalla voi olla soppakeittiö en tiedä.
 

Yhteistyössä