Alkuperäinen kirjoittaja onneksi mä oon köyhä:Sehän niitä rikkahia vituttaa, kun köyhän lapsi on kaunis.
Tuossa voi piillä totuus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi mä oon köyhä:Sehän niitä rikkahia vituttaa, kun köyhän lapsi on kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä on! Ja varsinkin kaikki vastasyntyneet vasta rumia onkin! Niin omat kuin vieraatkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä on! Ja varsinkin kaikki vastasyntyneet vasta rumia onkin! Niin omat kuin vieraatkin!
Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
ööh. jos se tyttö tykkää poikatukasta? tai jos se kehitysvammainen tykkää tuulitakista?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No entä sitten? jos joku on ruma, mitä pitäisi tehdä? soittaa Kehään?
Niinpä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä on! Ja varsinkin kaikki vastasyntyneet vasta rumia onkin! Niin omat kuin vieraatkin!
totta.![]()
http://www.aijaa.com/img/t/00177/3290037.t.jpg[/IMG][/URL]
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
Oon muuten huomannu ton saman, monesti jos lapsessa on jokin "vika" sitä tavallaan korostetaan vielä jollain rumalla kampauksella tai vaatteilla..
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
Oon muuten huomannu ton saman, monesti jos lapsessa on jokin "vika" sitä tavallaan korostetaan vielä jollain rumalla kampauksella tai vaatteilla..
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
|O mun lapsella ainakin on esimerkiksi helkkarin rumat silmälasit ihan siksi että tasan yhdessä mallissa oli taipuvat sangat.. ja tietyt muut asiat rajoittaa jonkun verran vaatteiden valintaa myös
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mä oon monesti miettiny, että miksi lapsi, joka on esim. pullukka tai jotkut kehitysvammaiset lapset puetaan rumasti tai leikataan hiukset rumasti? Usein esim. näkee että pullealla tytöllä on ruma poikatukka. Usen se vieläpä korostaa sitä pulleutta. Ja eilenkin näin ehkä kymmenvuotiaan kehitysvammaisen pojan joka istui pyörätuolissa. Ympärillä pyöri siskoja ihanissa muotihaalareissa ja tällä pojalla 90-luvun tuulitakki.. Eihan hän varmaan tarvitse reimateccejä, mutta voisihan sitä kuitenkin samalla vaivalla pukea kehitysvammainenkin lapsi kivasti..
Ai että se pyörätuolissa oleva lapsi ei etana ellin mukaan tarvitse reimatecia? Eikös just hän sitä (tai jotain muuta säänkestävää ja lämmintä) tarvitse!
huh huh mikä ajatuskukkanen!