Hei onko joku samaa mieltä.... kohta sataa p....kaa niskaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Että jotkut lapset ovat vain ihan oikeasti rumia! Tänään kauppakeskuksessa pyöriessäni näin sekä kauniita että ihan oikeasti rumia ja rumasti puettuja lapsukaisia. Näinhän se aikuistenkin osalta, mutta lapsissa nuo erot näkyvät myös. Enkä väitä että omani ovat kaunokaisia....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Että jotkut lapset ovat vain ihan oikeasti rumia! Tänään kauppakeskuksessa pyöriessäni näin sekä kauniita että ihan oikeasti rumia ja rumasti puettuja lapsukaisia. Näinhän se aikuistenkin osalta, mutta lapsissa nuo erot näkyvät myös. Enkä väitä että omani ovat kaunokaisia....

Onhan noita rumia...(liikaa)

Mutta joskus se "rumuus" voi olla hellyyttävääkin. En tiedä näkikö joku Johanna Rusasen vauvan kuvan Oho-lehden kannessa. Mun mielestä se vauva oli vähemmän kaunis perinteisessä mielessä, mutta jotenkin sangen suloinen ja hellyyttävä just siksi.

Sama juttu isommissa lapsissa mun mielestä. Mä en oo varmaan koskaan nähnyt silleen epämiellyttävän rumaa lasta... äh, vaikea selittää :D

Ja sitten ihmetellään miksi nykyään on niin kovat ulkonäköpaineet. :whistle: Tokihan se on elämässä tärkeintä, että lapsi puetaan joka tilanteeseen viimeisen päälle siististi, kauniisti, sointuvasti ja muodin mukaan. Jep. Rumia ihmisiähän on toki, mutta mitäs sitten. Erilaisuus on rikkaus ja tosiaan kauneus on katsojan silmässä.

ystäväni lapsi on aivan kamalan näköinen. mu´tta niin on kyllä isäkin. lapsen kasvoit ovat aivan lättänät ja vaatteet ovat kaikki poikien vaatteita vaikka kyseessä on tyttö lapsi

rumia on yhtäpaljon kuin kauniitakin. Joka laatua löytyy meitä ihmisiä. Ja jokaisella on eri makunsa. Esim jotkut tykkää luomista ja pisamista ja kiharista punapäistä. Jotkut vihaa niitä:)

Yhteistyössä