Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

Miulla on Rainbow mansikka- lime siideriä, yllättävän hyvää. :D
Lautasella ei oo viel mittään mutta pöydällä on juustoja lämpiämässä. :p

Hei Lilii :wave: Mikäs vaatii pelastamista? Yksinoloko painaa vai kaipaatko säpinää?

Mä tulin juuri elokuvista ja kävelin kaupungin läpi katsellen ravintoloiden ikkunoista sisään. Ihmiset istuivat kynttilän valossa ystävien kanssa ja iski kova kaipaus johonkin. Tykkään kyllä yksinolosta, mutta rajansa kaikella. Olisi kiva kokea jotain muutakin välillä. Jotain normaalia, kuten iltaa kaupungilla.

Cava kuulostaa ihan hyvältä, porkkanat vaihtaisin johonkin muuhun. Mä otin pakkasesta patongin ja taidan avata jonkun pullon itsekin. Harmi vain ettei viiniä ole ollenkaan. Kävisiköhän sen sijasta kesältä jääneet Sangria tai Fresita :whistle:

Hei Lilii :wave: Mikäs vaatii pelastamista? Yksinoloko painaa vai kaipaatko säpinää?

Mä tulin juuri elokuvista ja kävelin kaupungin läpi katsellen ravintoloiden ikkunoista sisään. Ihmiset istuivat kynttilän valossa ystävien kanssa ja iski kova kaipaus johonkin. Tykkään kyllä yksinolosta, mutta rajansa kaikella. Olisi kiva kokea jotain muutakin välillä. Jotain normaalia, kuten iltaa kaupungilla.

Cava kuulostaa ihan hyvältä, porkkanat vaihtaisin johonkin muuhun. Mä otin pakkasesta patongin ja taidan avata jonkun pullon itsekin. Harmi vain ettei viiniä ole ollenkaan. Kävisiköhän sen sijasta kesältä jääneet Sangria tai Fresita :whistle:
Sangria JA Fresita käy hyvin kumpikin. Vartin päästä? :p :D
No ei, sepä olisikin.

Ja pelastamista vaatii koko (yksinäinen) ilta, kaipaan huvitusta > palsta, toimi!

Vaihdan toki porkkanat. Niitä sattui jäämään päivältä.

[QUOTE="Sirkkeli";24831306]Justiisa syötiin itsetehtyä hernekeittoa, ikinä ei ole ollut noin herkullista :) Mokkapaloja tuossa vetäsin, ja kohta keitän kafeet.[/QUOTE]

Täälläkin mokkapaloja mut makeen kiintiö täynnä.
mä haluan AURAA :p ja keksejä khiitos :D

Yhteistyössä