hei nyt ne legendaarisimmat käynnistyskonstit pinoon!

huomenna ois laskettu, tää mun selkä on juilinu jo puolvälistä lähtien ilkeesti ja nyt mä oon jo siinä pisteessä, et meinaa itku tulla kun ei enää jaksas ruhoa kantaa.tiedän kyllä ettei kukaan ole kohtuun vielä pysyvästi jäänyt, mutta jos teillä on toimivia konteja joilla voisi turvallisesti tätä hommaa edistää, niin kehiin vaan! :attn:
 
voiduf
Ei sellasia olekkaan ja osa ohjeista on jopa haitallisia. Lepää sen minkä voit ja valita oikein oikein kovasti yliaika kontrollissa ni saatat päästä käynnistykseen exhaustion (väsymyksen) vuoksi, kannattaa myös itekä pirauttaa :) siis siellä lääkärillä. Mut muut "konstit kannattaa suosiolla hylätä jos on ihan väsy kunnossa jo valmiiksi.
 
jadal
hiero nännejä. netistä löysin siihen ohjeet :D
siihen oli joku tietty rytmi muistaakseni. ja jostain löysin myös sivun jossa oli akupunktio pisteitä, jotka auttaa synnytyksen käynnistymiseen.
 
minä
mulla lapsi synty kun oli ollu vähän supistuksia niin kävin kävelyllä, ripustin verhoja veljelle ja menin saunaan.. saunassa sit tulikin jo supistuksia 3min välein ni oli aika lähteä synnärille.. olin siellä edellispäivänä käyny ja ajattelin etten mene ennen kun on varma ettei laiteta kotiin enää ;) mut oikeesti, oli vauva aika tulla, tuskin noi muut sitä autto mitenkään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hiero nännejä. netistä löysin siihen ohjeet :D
siihen oli joku tietty rytmi muistaakseni. ja jostain löysin myös sivun jossa oli akupunktio pisteitä, jotka auttaa synnytyksen käynnistymiseen.
noita akuoisteitä ukko jo eilen vähän painelikin, yritän ruinata tänään taas. se ei vaan oikeen jaksa panostaa siihen touhuun...
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hiero nännejä. netistä löysin siihen ohjeet :D
siihen oli joku tietty rytmi muistaakseni. ja jostain löysin myös sivun jossa oli akupunktio pisteitä, jotka auttaa synnytyksen käynnistymiseen.
noita akuoisteitä ukko jo eilen vähän painelikin, yritän ruinata tänään taas. se ei vaan oikeen jaksa panostaa siihen touhuun...
no eikö sitä ees nänni hieronta kiinnosta :eek:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hiero nännejä. netistä löysin siihen ohjeet :D
siihen oli joku tietty rytmi muistaakseni. ja jostain löysin myös sivun jossa oli akupunktio pisteitä, jotka auttaa synnytyksen käynnistymiseen.
noita akuoisteitä ukko jo eilen vähän painelikin, yritän ruinata tänään taas. se ei vaan oikeen jaksa panostaa siihen touhuun...
no eikö sitä ees nänni hieronta kiinnosta :eek:
:D
se pelkää et sieltä alkaa tuleen maitoa....raavas mies ja tissimaitoa kammoaa :LOL:
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja voiduf:
Ei sellasia olekkaan ja osa ohjeista on jopa haitallisia. Lepää sen minkä voit ja valita oikein oikein kovasti yliaika kontrollissa ni saatat päästä käynnistykseen exhaustion (väsymyksen) vuoksi, kannattaa myös itekä pirauttaa :) siis siellä lääkärillä. Mut muut "konstit kannattaa suosiolla hylätä jos on ihan väsy kunnossa jo valmiiksi.
Täysi peesi!
 
Rupea leipomaan. Se auttoi mulla =) Oli tarkoitus tehdä pakastin täyteen leipomuksia, että on sitten tarjottavaa kun tulee vieraita vauvaa katsomaan. Mut en ehtinyt tehdä kuin mokkapaloja ja yhden kuivakakun niin vedet meni! Tosin tyttö kyllä syntyi vasta 4 päivää myöhemmin, mut se onkin jo eri tarina!
 

Yhteistyössä