Hei nukkekoti immeiset.....

Lilli, nuo on tosi kauniita :)

Mun tän päiväset räpellykset näkyy tässä. Öljylamppuja. Tein ne helmestä, rautalangasta, ketjusta ja kupu on tuttipullon tutista :D

Pitäis löytää vielä maali joka tutin pinnassa kestäis. Toisesta alaosa pitää saada maalattua ja kuvuistakin haluaisin vaaleat<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 22:18 tuutilulla kirjoitti:
Tämmöset ikkunat ajattelin nukkikseen tehdä pahvista. tää on koekappale.

Ai niin ja esikoisen avustuksella (sanoi painavan sanan) talo sai nimen Tuutivilla :D
IHANIA JUTTUJA OOT TEHNY!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower:
TOSI HYVIN passais tuommoset ikkunanpielet!!!!!
IHANA nimi nukkikselle :D <br><br>

Kiitoksia :) Kyseisiä ikkunoita on tänään leikattu 42 kpl! Sormet pirun kipeät. Mies onneksi tuli illansuussa auttamaan kun huomasi että mulla alkoi usko loppua. Yhdessä sitten niitä leikkailtiin..

Äsken sain parikymmentä niistä kertaalleen maalattua. Äsken kirosin tota ikkunamäärää, oisin voinut hiukkasen vähempi niitä tehdä
:headwall:

Siis aivan ihania, uskomattomia juttuja te osaatte tehdä.

Itse olen hankkinut Suomen minimaailmasta kolmekerroksisen + ullakko nukkekodin, jota alan nyt väkertää.. Ullakosta aloitan ja sinne meinaankin tehdä lastenhuoneen. Eli laittakaa kanssasiskot kuvia ja ideoita mitä voisin sinne askarella ja miten sen voisi sisustaa!!!

Tein muutaman kukka-asetelman Tuutilullan innoittamana nukkikseen. Osa on jo aikaisemmin tehtyjä, osa on uusia...

Täällä kuvia:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Kukat%20nukkekotiin/

mm.Auringonkukkia metallisessa ämpärissä(ruoste on maalattu akryylimaalilla)

Huom! Kukat ovat ostettuja, en ole itse niitä valmistanut vain koonnut
asetelmiksi.Korit ja ruukut ovat tuunattuja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 19:06 thirtysomething kirjoitti:
Siis aivan ihania, uskomattomia juttuja te osaatte tehdä.

Itse olen hankkinut Suomen minimaailmasta kolmekerroksisen + ullakko nukkekodin, jota alan nyt väkertää.. Ullakosta aloitan ja sinne meinaankin tehdä lastenhuoneen. Eli laittakaa kanssasiskot kuvia ja ideoita mitä voisin sinne askarella ja miten sen voisi sisustaa!!!
Se riippuu ihan siitä, millaiseksi muuten aiot nukkiksen sisustuaa
(nykyaikaan vai vanhaan aikaan jne)

Siitä vaan liittymään Yahoon Nuket-palstalle.Siellä paljon vinkkejä ja ideoita nukkekodin maailmaan!

http://groups.yahoo.com/group/nuket/

ja nukkekotiblogeissa kannattaa käydä:

http://nukkekoti.pbwiki.com/blogit

Kiva on sunkin projektia alkaa seurailla!

Tiffanyvarjostin

Tässä juuri maalattuna kalvoväreillä...Jonkun nukkismööpelin rasian kannesta on se läpinäkyvä muovi, johon tein kalvovärillä kuvion

Lampun jalka on vielä suunnittelematta. Joku "metallinen" olis kiva. Ideoita otetaan vastaan!

Kuvassa kokeiltu joulukynttelikön kanssa...

HIENOJA juttuja ootta tehneet! :flower: hyvä keksintö tuo tiffany lamppu ;) pittääpä sitten itelläki koittaa joittain sellasta jos teki sen "lasityöksi" esim ikkunakoristeeksi laivan :D mut en oo nyt tehny mitää.vielä on kamppeet nätisti ikean kassissa.... :D
5v tyttö ja 3v poika alottaa tässä kevään aikana ehkä yhen juttukerhon ni jospa sitte ehtisin sillä aikaa nukkista värkätä kun ovat siellä ;) :p

Nyt on ikkunat laitettu ja listat yhtä lukuunottamatta omilla paikoillaan. Keskisiipeen tulee muutos.

Parvekkeet purettiin ja isäntä tekee toisenlaisia. Tässä kiinnittämättä ja maalaamatta

Ite yritän vääntää hyllykköä

Hieno hylly, Tuutilulla!

Mullakin oli hyllykkö ja senkki työn alla ja tein taulunkin:

Taulun kehys on tehty balsasta, itse taulu on printti, mutta lakkasin
mattalakalla siveltimellä kuvioiden suuntaisesti

Senkki oli ennen muistaakseni vaaleaa puuta ja siinä oli
sellaiset siniset salmiakkiruudut ovissa ja allas laitettu tuohon
kannen päälle. Siitä on jo niin pitkä aika, etten ihan tarkkaan
muista. Sitten se sai jossain vaiheessa pähkinän sävyn, mutta se ei
mielyttänyt. Nyt siis siitä tuli kulahtaneen valkoinen.

Hylly on tehty tänään balsasta.Olisi pitänyt laittaa hyllyille jotain
kuvatessa...Käsitelty samoin kuin senkki. Saranoina on pienet naulat.
Vielä mietin jonkun kuvan laittamista kaapin oveen, laitan varmaankin,
jos kaappi menee lastenhuoneeseen.

IHANIA tuutilulla nuo sun työt :flower: ite oon taas alkanu kerään nukkiskassiin tavaroita.kirpparilta löyty joku koiralelusetti...kaikkee pientä tilpehöörää ni aattelin laittaa ne lasten huoneeseen leluix :D mut oottelempa lisää teijän hienoja töitä ;)

Yhteistyössä