Hei nukkekoti immeiset.....

nyt sain itekki tehtyä minijuttuja B) *taputtaa itelle käsiä* :D
tein hajuvesipulloja,kukkia,2 "lasi"pöytää....ja mitäshän muuta. :saint: sain ostettua kuumaliimapistoolin ja tännään sitte kävin ostaan 2 pakettia lissää liimapuikkoja :ashamed: :whistle: mieshän tuo katto ihmeissään kun oli 4 liimapuikkopakettia pöyällä :ashamed: kyseli että mihinnuin paljo tarvii :ashamed: oon tehny lapsille pahvilaatikosta "muumi"talua.ei tuu kulmikas mutta seinät sinisellä.sen verta muumia ;) ja ite asukkaat on muumin varaväkeä :D lapset tehneet ite sinne joitaki kalusteita ja ite teen sitä mukaa kun kerkeen.nyt keittiön yx työtaso TÄYNNÄ nukkiskamoja :ashamed: pikkuhiljaa oon niitä siihen aina roudannu :snotty: nyt mennään la ikeasta ostaan työhuoneeseen työpöytä niin saan sen vallottaa nukkisjuttuille ettei vieraat ihan kato kieroon kun keittiöntyötaso täynnä epämäärästä kampetta :whistle: :LOL: vielä ainaki mies ymmärtäny nukkisjuttua.ainaki kun oon sille vakuuttanu ettei kotihommat kärsi sen takia :saint: :D pittää aina aamusta tehä pakolliset kotihommat ni sitte saa rauhassa tehä nukkista ;) mut nyt lähen nukkuun ennen ku tähän keikkaan :D
 
hulivili: meillä on keittiön pöytä kanssa aika usein täynnä kaikenmaailman askartelu rompetta :D

LILLI: aivan ihana sänky.

meillä on kohta se sänky minkä tein niin oikeassa mittakaavassa valmis :D
meis on sen jo tehnyt mutta kankaita en ole vielä saanut verhoiksi väsättyä :snotty:

nukkis juttuja ei olla nyt keretty tekemään kun ollaan prinsessan huonetta tehty tytölle B)
 
käytiin pe iltana miehen kans hesburgerissa syömässä.ja "erehyksissäni" kävelin sinooperin ohi.arvatka mitä oli heti näyteikkuna pullollaan ja 1.hyllykkö.n.150cmx200cm :snotty: :whistle: \|O NUKKISJUTTUJA :headwall: :headwall: :headwall: arvatkaa vaa meinasko lähtä jalay alta :ashamed: en tienny hyppiäkkö ilmaan vai pyörtyäkkö vai rynnätäkkö ikkunasta läpi :ashamed: oli NIIN paljon kampetta.oon jo monta vuotta aikonu siellä käyä mut nyt tuli vaikeus et osaankohan sitte valitakkaa sieltä vaan ne mitä "tarvin!" :whistle: sinooperi ku ei oo niitä halvimpia kauppoja :headwall: :/
ei sitte päästykkää la ikeaan kun kaveripariskunnan lasta piti käyttää oys:ssa enne lähtyä mut siellähän meni aikaa 2 asti ni ei sitte ennää hyövyttäny lähtä.mut näilä näkymin mennää 2 vko päästä B)
mulla nuo nukkias kamat aina tuossa keittiössä kun ehin tehä niitä vaan sillon tällön.tännään pittää pestä talvikamppeita pois kun naulakko notkuu ja pyykkejä pinkata yms...mut ehkä jo huomenna pääsen jatkaan ;)
LILLILLE:IHANA tuo sänky.joku se ossaa tehä :whistle:
CABILLE:hyvä jos muillaki niitä romppeita pyörii :D on nuo ukot pitkäjänteisiä ;)
 
tässä kuvia mun tekosista.kuvat ei kaikki ni tarkkoja ku kännykkäkameralla oon räpsiny.

tässä patalappuja,mitä usiamman teki sitä paremmi onnistu :D

tuossa tyo mun nykyne "työpöytä"

tuossa 2 kukkapuskaa ja enempi lankakeriä kipossa

tuossa hajuvesipulloja

tuossa yhen värisiä lankakeriä läheltä
<br><br>
 
täällä :wave:

roomboxin pikaista kasausta tässä suunnittelen huomista kerhoa varten mutta ei siitä tule mtn... :ashamed:

mulla pyörii ajatukset aivan muualla ja tytön sänkyyn tartteis miettiä lopulliset verhot mutta kun ei pää toimi :headwall:

koti pitäis saada kuntoon ja nukkiskamat hetkeksi piiloon kun kuopus täyttää tässä kuussa 5v. että voisi pitää synttärit...
 
tässä oon napottanu tovin konnee ääressä ja tulostellu barbien vaatteitten kaavoja :D pittää kattoo millon ehin ompeleen niitä B) lainasin kirjastosta kirjan sy kläder till barbie.minusta tosi hyviä kaavoja ja helppoja.
 
nyt hoksasin miten saa ne tiivisteet korkeista pois :LOL: ja otinki niitä sitte heti melkosen pinon :ashamed: mies katto ja tuumas et kai niitä jää sitte vielä käyttöönki,korkkeja :saint: kyllä niitä onnex jäi ;)
 
vieras
Aloittelen minäkin nukkeotiharrastelua. Talon kuvan piirsin itse ja vein teetätykselle. Innolla odottelen nukkiksen tuloa. Ja odotellessa värkkään sinne kaikkea kivaa. Perustakaa oma blogi, jossa voidaan ihastella toistemme tuotoksia. vuodatus.nettiin on helppo perustaa sivut ja tällainen taviskin voi sivuja käyttää. Sinne pitäisi vaan saada oma kategoria nukkekodeille.. en vaan vielä ole onnistunut löytämään... aika paljon vuodatusta nukkeoti ihmiset käyttää. Mikavia hetkiä miniatyyrienne kanssa!
 
Mulla on kadonnu kaikki aika yhtään minkään tekemiseen... Tuo kuopus vie nekin vähäset mitä oli ja kun meillä ei tosiaan ollu mitään paikkaa niille tavaroille, niin laitoin kaiken odottamaan hamaa tulevaisuutta jolloin ehdin perehtymään taas kaikkeen kivaan...
Oottekos te kokoontuneet jonnekkin muualle kun ei oo enää tässä ketjussa juttuja? =)

Saapis*haaveissa nukkekoti vain*
 
Mistä siä tän kaivoit ylös :LOL: Lilli pyörii ainakin blogilistalla ja nuket-listalla. Ja soitellaankin aika ajoin :D

Mun oma tekeminen on tauolla kun tuntuu ettei aika riitä tai sitte on vaan tyhmää aloittaa mitään kun hetken päästä joutuu lopettamaan :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mistä siä tän kaivoit ylös :LOL: Lilli pyörii ainakin blogilistalla ja nuket-listalla. Ja soitellaankin aika ajoin :D

Mun oma tekeminen on tauolla kun tuntuu ettei aika riitä tai sitte on vaan tyhmää aloittaa mitään kun hetken päästä joutuu lopettamaan :headwall:

Heh, mä löydän mitä vaan ku sille päälle passaan ;) :D

Tohon mullaki tyssäs... tyssäs kokonaan just siihen että kun ei jaksa alottaakaan ku ei ehi ku hetken tekemään ja pitää jo siivota pois ne... :D
 
No onneks miä en voi taloa korjata pois näkyvistä kokonaan kun se ei mahdu mihinkään piiloon :LOL: Tuossa muistuttaa olemassa olosta koko ajan. Jospa taas joku päivä löytyis aikaa ja intoa... Ja ideoita, etenkin niitä. Sitte ehkä innostuis uudelleen. Mulla on muutenkin toi tekeminen kausiluontoista. Välillä närpään hulluna ja välillä taas piiiiiitkä tauko :D
 

Yhteistyössä