\
Voihan se olla että pysyy,jossain tässä ketjussa oli juttuakin tosta paperin lakkaamisesta tai jostain vastaavasta,voi vitsi kun en tarkemmin muista... jotain lakkaa siihen kuitenkin suositeltiin toivon mukaan keksit jotain...
Mulla tavallinen vaan tuo tulostin....Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 18:54 Xena79 kirjoitti:\Millasella tulostimella oot sitten printtaillu niit tapetteja? Eikös lasertulostimella pysyis paremmi ne kuviot? Tuosta muovituksesta en niin tiiä... Mietin et näyttääks se sit ihan hassulta ku tiilet kiiltää ulkoseinissäAlkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 18:14 Saapasjalkakissa kirjoitti:\Minä täällä pitkästä aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:35 Xena79 kirjoitti:Nostan, jos vaikka jollain olis vastauksia mun aiempiin kysymyksiin...
Minä ihan muovitin koko paperin.... ei kaikkein siistein vaihtoehto,mut toimii paremmin ku ei mitään...
Paperit ei juurikaan siedä sormeilua....
Ite en oo tehny mitään,kärsin syysmasennuksesta ja odotuksessa on vaan joulu
Välillä oon katellu tuota taloa tuolla ja voivotellu sille että voi sinuakkii ku mittää oo sulle tehnynnä... se kattoo minuu surullisesti....
Voihan se olla että pysyy,jossain tässä ketjussa oli juttuakin tosta paperin lakkaamisesta tai jostain vastaavasta,voi vitsi kun en tarkemmin muista... jotain lakkaa siihen kuitenkin suositeltiin toivon mukaan keksit jotain...