Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:22 -KuivAkka- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 20:58 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 20:49 -KuivAkka- kirjoitti:
Saapasjalkakisu, tuo sun nukkekoti (tai mitä siitä on jäljellä) taitaa olla ihan sama, kuin minkä ite omistin pienenä! =)
Ja mun täytyy lopettaa tää ketjun selaaminen, tai mullakin on kohta projekti :/
Siis sama??? Tarkotatko samanlainen,vai ihan sama??? :eek:
Ainakin ihan samanlainen malliltaan, en tiiä missä mun ex-nukkekoti nykysin asuu =)
Mun nukkekodista tais broidi poistaa ikkunalaudat yms, että sai autoradan kulkemaan läpi... :kieh:
No ei se sitten sentään se sun nukkekotis ollu :D Tässä oli alunperin kyllä karmitkin paikallaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 20:13 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Ihana sohva hei :D :D
Ja hieno sauna... :D :D
ja mitäs kaikkee hienoo vielä :D :D
Mulla rojekti jäässä taas siihen saakka kun lapset nukkuu... pää pursuu ideoita,mut toteutus ei toimi....
päällystin sen tikkuaskin paperilla,mut maalaamiseen saakka en oo vielä päässy... Täällä ei oo missään päin paikkoja josta vois ostaa mitään akryylimaaleja....
Eiks teijen lähellä ole mitään kirjakauppaa, tiimaria tai robin hoodia? Niistä ainakin maalia löytyy...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:54 tuutilulla kirjoitti:
\
Mulla rojekti jäässä taas siihen saakka kun lapset nukkuu... pää pursuu ideoita,mut toteutus ei toimi....
päällystin sen tikkuaskin paperilla,mut maalaamiseen saakka en oo vielä päässy... Täällä ei oo missään päin paikkoja josta vois ostaa mitään akryylimaaleja....
Eiks teijen lähellä ole mitään kirjakauppaa, tiimaria tai robin hoodia? Niistä ainakin maalia löytyy...
Lähin kirjakauppa on 20 kilsan päässä ,sisältää kirjoja ja kyniä :D
lähin tiimari on kai kaarinassa,vai turussa... hmm... matkaa 40 kilsaa... robin hoodista ei tietookaan....
Me asutaan tuppukylässä,kaks kauppaa,kapakka,pankki ja apteekki... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:56 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 21:54 tuutilulla kirjoitti:
\
Lähin kirjakauppa on 20 kilsan päässä ,sisältää kirjoja ja kyniä :D
lähin tiimari on kai kaarinassa,vai turussa... hmm... matkaa 40 kilsaa... robin hoodista ei tietookaan....
Me asutaan tuppukylässä,kaks kauppaa,kapakka,pankki ja apteekki... :D
Jaahas, no sitte tulis maalille hintaa jos sitä pitäis lähtee sielt saakka ostaa.. :D
Just etin kuitin ja katoin että noi 12 kpl väriputkiloita (a 12ml) maksoi 2.50? Pistetäänkö sulle postissa tulemaan? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:14 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:12 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:01 tuutilulla kirjoitti:
Just etin kuitin ja katoin että noi 12 kpl väriputkiloita (a 12ml) maksoi 2.50? Pistetäänkö sulle postissa tulemaan? :D
Mistä nuin halvalla ostit?
Robin Hoodista.... On samanlaisissa putkiloissa kun öljyvärit
Äh, täällä semmosia kauppoja oo....
Ja nuo siis mitä maalia?
Kun noista maaleista mitään tajua...tollo... :D
Niin siis minä oon tollo... et sinä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:18 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:14 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:12 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:01 tuutilulla kirjoitti:
Mistä nuin halvalla ostit?
Robin Hoodista.... On samanlaisissa putkiloissa kun öljyvärit
Äh, täällä semmosia kauppoja oo....
Ja nuo siis mitä maalia?
Kun noista maaleista mitään tajua...tollo... :D
:wave: Täällä toinen yhtä tollo :D Akryylimaalia, vesiliukoista ja vedellä voi myös ohentaa...Lähtee helposti pois pensseleistä ja käsistä. Robin Hoodissa oli muovailumassakin 2.30? ja 15 osainen sivellinsetti 2.70? Se on tää mun aarrearkku :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:23 tuutilulla kirjoitti:
:wave: Täällä toinen yhtä tollo :D Akryylimaalia, vesiliukoista ja vedellä voi myös ohentaa...Lähtee helposti pois pensseleistä ja käsistä. Robin Hoodissa oli muovailumassakin 2.30? ja 15 osainen sivellinsetti 2.70? Se on tää mun aarrearkku :D

AAARGH HALUU SINNE \|O
Haluun noi siveltimet ja maalin.... MURH...... :D Voi vitsi.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:24 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:23 tuutilulla kirjoitti:

AAARGH HALUU SINNE \|O
Haluun noi siveltimet ja maalin.... MURH...... :D Voi vitsi.....
Siel on muutes kaikkea "halvalla".. Ostin 4v:lle peuhun kevätpuvun 9.95? jne... Tääl on kaks, toinen karhulas ja toinen kotkan keskustas.. Kyl miä voin hakee ja postis lähettää.. Tai se ois ainakin yks mahdollisuus...

ai niin... toi muovailumassa on sitä itestään kovettuvaa. Ei tarvi paistaa niin ei räjähdä pitkin uunia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:29 tuutilulla kirjoitti:
Siel on muutes kaikkea "halvalla".. Ostin 4v:lle peuhun kevätpuvun 9.95? jne... Tääl on kaks, toinen karhulas ja toinen kotkan keskustas.. Kyl miä voin hakee ja postis lähettää.. Tai se ois ainakin yks mahdollisuus...
Voi vitsi,oisitsä tosiaan niin kiltti??
Heitä mulle y-v:nä tilinummero ja nimi niin mä maksan ne sitten sulle etukäteen,ei tartte miettii maksanko vai en... Mitä semmoset postissa mahtaa kulkee?hinnalla siis? osaatko arvioida? matkahuollolla on se rahtibussisysteemi,mut postilla ei semmosta vastaavaa taida olla..?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:32 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:29 tuutilulla kirjoitti:
Voi vitsi,oisitsä tosiaan niin kiltti??
Heitä mulle y-v:nä tilinummero ja nimi niin mä maksan ne sitten sulle etukäteen,ei tartte miettii maksanko vai en... Mitä semmoset postissa mahtaa kulkee?hinnalla siis? osaatko arvioida? matkahuollolla on se rahtibussisysteemi,mut postilla ei semmosta vastaavaa taida olla..?
Tehään sille päin et kerrot mitä haluut, miä ostan ja pistän postiin.. (ei ne paljon tilaa vie ja tokkopa painaakaan)... Maksat sitten ku tietää postikulut, jooko. Kyl miä luotan ihan sinuun :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:36 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Tilaan sitten ehdottomasti sen akryylimaalin,sivellinsetin ja kai mar se muovailumassakin pitää kokeilla... =)
Ja kyllä olen taatusti luottamuksen arvoinen.... :D
Selvä. Muovailumassaa on kahta väriä; valkoinen(melkein harmaa) ja terracotta.. Kumpaa haluut?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:40 tuutilulla kirjoitti:
\
Tilaan sitten ehdottomasti sen akryylimaalin,sivellinsetin ja kai mar se muovailumassakin pitää kokeilla... =)
Selvä. Muovailumassaa on kahta väriä; valkoinen(melkein harmaa) ja terracotta.. Kumpaa haluut?
Jos se valkonen sitte.....

Ja kiitos kovasti :D
Ihana että on noin ystävällisiä ihmisiä olemassa...... :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:45 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
\
Yritän huomenna käydä shoppailemas kuopuksen kanssa kun vien ensin ton 4v kerhoon. Eli ostoslistalla on massa (valkoinen), värit ja sivellin setti. Saisiko olla muuta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:47 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:45 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
\
Yritän huomenna käydä shoppailemas kuopuksen kanssa kun vien ensin ton 4v kerhoon. Eli ostoslistalla on massa (valkoinen), värit ja sivellin setti. Saisiko olla muuta :D
Hehe,älä yllytä,tai saat alkaa oikeen massapostittaa :D
Kun ensin saan tietooni koko kaupan tuotteet ja hinnat :D ;) :D

Yhteistyössä