Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 13:55 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 13:49 tuutilulla kirjoitti:
Pönttö uuni tekovaiheessa. Märkä vielä ja vähän tuppaa halkeilemaan kuivuessa... Täytyy kattoa peittääkö maali sitä vai pitääkö paikkailla.

Massalla päällystetty siideritölkki
Siitä tulee muuten hieno :D
Katotaan nyt mitä tulee kun maalilla päässen sotkemaan....Hienoonhan taas pyritään. On muuten samalla massalla tehty mitä sulle postissa tulee. Kaulin sen levyks ja pyöritin purkin ympärille. "Nauhaa" on helppo leikata saksilla kun antaa pikku pikku hetken kuivahtaa..

Siis tää on vaihteeks ihan sekasin tää palsta... Nytkin se törkkää mun y-viestien lähetettyä viestiä tähän kun koitan lainata sun viestii :eek:
Mut siis että niin..
Saa nähdä siis mitä minä saan siitä aikaan,vai saanko mitään :D
Munsta kun ei koskaan tiiä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:27 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Siis tää on vaihteeks ihan sekasin tää palsta... Nytkin se törkkää mun y-viestien lähetettyä viestiä tähän kun koitan lainata sun viestii :eek:
Mut siis että niin..
Tota massaa on kymmenen kertaa helpompi käsitellä kun vertaa taikataikinaan... Voipi kastella vedellä jos meinaa kuivua liikaa jne.

Hitto. Mun pitää kiitää hakee 4v pois kerhost. Hupsis! Kuinkahan nopeest soittaisvat jos minuu ei kuuluis?

Ai niin, sun yv tuli kahteen kertaa :D Nää sivut on tökkiny koko pirun päivän :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:31 tuutilulla kirjoitti:
\
Mut siis että niin..
Tota massaa on kymmenen kertaa helpompi käsitellä kun vertaa taikataikinaan... Voipi kastella vedellä jos meinaa kuivua liikaa jne.

Hitto. Mun pitää kiitää hakee 4v pois kerhost. Hupsis! Kuinkahan nopeest soittaisvat jos minuu ei kuuluis?
:D Saattais ne sieltä aika hätäseen ottaa ja pirauttaa...
Äiti kertoo syyksi,että kun nukkekotia piti sisustaa.... :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
\
Mut siis että niin..

Varmaan soittaisvat jo minuuttia vaille 15.00: Kerho loppuu ihan kohta missäs olet! :LOL: Tai sitte poika on ojennuksessa vaatteet päällä oviaukossa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:35 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:33 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Mitä nukkekotia, eihän mulla viel ees sitä isoa ole :LOL:

\
Ai niin, sun yv tuli kahteen kertaa :D Nää sivut on tökkiny koko pirun päivän :headwall:
No niin tietenkin .... :headwall: :headwall:
Ei se mulle kertonu että sen kaks kertaa pani tulien..... :eek: Että nää kyllä välillä raivostuttaa nää sivut....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:36 tuutilulla kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä ne siellä saisivat pohtimisen aihetta :D
Mä just kerroin tuolla omassa päiväkirjassa,että meni sänky uusiks :D
Tein sen meinaan mallia 1:12... Eikä se ees mahu tonne nukkekotiin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Oli pakko tehä semmonen pienempi versio ja sitte mulla loppu pahvit, pirskatti.... Jätin sen nyt ilman katosta ja päätyseinää,kunnes saan pahvia lisää :D Nyt se on vaan tavallinen sänky.. ja tyynyissäkään ei oo pitsiä,sekin meinaan loppu :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 19:03 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Oli pakko tehä semmonen pienempi versio ja sitte mulla loppu pahvit, pirskatti.... Jätin sen nyt ilman katosta ja päätyseinää,kunnes saan pahvia lisää :D Nyt se on vaan tavallinen sänky.. ja tyynyissäkään ei oo pitsiä,sekin meinaan loppu :D :D
Eiks löydy muropakettia? Siinä saa ihan hyvää pahvii ja miä oon viennyt yhdestä värityskirjasta kannet :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:41 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 14:36 tuutilulla kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä ne siellä saisivat pohtimisen aihetta :D
Mä just kerroin tuolla omassa päiväkirjassa,että meni sänky uusiks :D
Tein sen meinaan mallia 1:12... Eikä se ees mahu tonne nukkekotiin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tekevälle sattuu :LOL:
Meil saakin ukko rakentaa talon mun mööpelien koon mukaan, ainakin mahtuu :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 20:37 tuutilulla kirjoitti:
Tässä pönttöuuni valmiina

Hieno =) =) =)

Muropaketista tulee liian ohut pahvi tohon päätyyn... Muuten ihan ok idis...
Mä tartten tujut kamat :D
Ja tottatosiaan,miten sitä voi olla niin tollo että unohtaa mitä kokoa tekee :D :D
Oishan se sänky ollu muuten ihan ok,mutkun otti kattoon kiinni :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: voi jummi,mies meinas revetä nauruun... sanoi vaan,että aletaanko suurempaa rakentamaan :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 20:46 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 20:37 tuutilulla kirjoitti:
Tässä pönttöuuni valmiina

Hieno =) =) =)

Muropaketista tulee liian ohut pahvi tohon päätyyn... Muuten ihan ok idis...
Mä tartten tujut kamat :D
Ja tottatosiaan,miten sitä voi olla niin tollo että unohtaa mitä kokoa tekee :D :D
Oishan se sänky ollu muuten ihan ok,mutkun otti kattoon kiinni :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: voi jummi,mies meinas revetä nauruun... sanoi vaan,että aletaanko suurempaa rakentamaan :LOL:
Entäs kaksinkertaisena se pahvi, kestäiskö sitten? Sano ukolles että isompi se olla pitää ettei tarvi pientä pipertää... Oikea kartano! :D Täytyyhän sun käyttää tilaisuus hyväksi kun kerran ukkos erehtyi ääneen tommosta kysymään :LOL:

Tehän olette olleet taas tuotteliaina tänään.Hieno pönttöuuni!!! Itse kävin ostoksille.Ostin kaikenlaisia tekotarpeita nukkekotiin.Balsa oli valitettavasti loppu :(

Kun puhuin anopille näistä mun huonekaluista, se taas ei arvostanut niitä lainkaan.Tuli tosi nolla-olo.Ajattelin, että näitä se varmaan arvostaa, kun se itsekkin on käsityöihminen, mutta p****nmarjat! Mä en puhu sille kohta enää mitään, kun kaikki mitä teen, on typerää.Ainut asia kai, mitä olen tehnyt oikein, on noi lapset...

Muutes se oli tosi lähellä, etten ostanut Sinooperin nukkekotia tänään, mieli ois tehnyt...

Heheheee....
TÄSSÄPÄ näette, mun sänkykaksoseni... :D Eihän ne nyt niin kovin erikokosia ollu heei... :D :D
Mut nyt pitäs mahtuman,tosin en oo kokeillu,enkä kokeile :D Sillä jos ei mahu,niin sitte tehään se isompi....hemputti... :D

Lilli: Semmosia ne anopit on...älä välitä... jos mun anoppi kuulis mun harrastuksesta,niin mies raukka sais siitä kuulla korvat ja suut täyteen,miten huono äiti mä olen kun semmosiin tuhlaan aikaani.... :ashamed:
Joten ei välitetä eihän...

Mitenkä,jokos joku on kuullu noidasta jotain? Onko noituus ihan siellä nyt flunssan kourissa makaillen... ????

Mä olen päättänyt ostaa sen äidin nukkekodin valmiina, mies tosin lupasi sellaisen tehdä, mutta sitten mulla ei varmaan olisi sitä vielä vuosikausiin... :(

Elikkä galluppia, mikä näistä olisi kiva?

Noi on kaikki kivoja, enkä osaa päättää...

tuutilulla pikaisest
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 08:52 Lilli kirjoitti:
Mä olen päättänyt ostaa sen äidin nukkekodin valmiina, mies tosin lupasi sellaisen tehdä, mutta sitten mulla ei varmaan olisi sitä vielä vuosikausiin... :(

Minust toi oli kiva. Miä kyl aina tykkäänkin noist pylväist ja parvekkeista :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 08:52 Lilli kirjoitti:

Noi on kaikki kivoja, enkä osaa päättää...
Mun mieleen noista ei oo kyllä mikään,mut kivoin on munkin mielestä toi keskimmäinen....

Mä pääsen tänään kangaskauppaan hei,mennään tohon parinkymmenen kilsan päähän kangaskauppaan ihan vaan siks että mä pyysin... :eek: :D :D
Nyt mun pitäis vähän kyllä kirjottaa ylös että minkätyyppistä sieltä oon hakemassa,kun muuten mä en saa ostetuks sieltä mitään :D
Ainakin pitäis varmaan ettii jos siellä ois jotain pitsipaloja,koristenauhaa/koristeita,pitsinauhaa,ja ties mitä muuta :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 13:09 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 12:59 Saapasjalkakissa kirjoitti:
PAH! \|O
Mies sitte just soitti ja peruutti senkin matkan.... PRKL!!!!
Joku vaihdelaatikko pitää nyt repii... HEVONPEPPA!
:hug:
Kiitos.... =)
Ärsyttää toi,että sovitaan joku juttu,ja sit soitetaan,että jos mentäiskin vasta huomenna(ja huomenna sovitaan,että jos huomenna,ja ylihuomenna sovitaan,että jos ensviikolla) kun aina tulee jotain tärkeempää MIEHELLE....

Hei Tuutilulla.... Tänään tuli jo paketti :D kiitos kiitos...
Eikä ollu mikään runtussa :D ilmaa olit sitte vaan runtannu kasaan :D :D :D
Iso kiitos vielä... saas nähä millon julkeen kokeilla noista jotain... :kieh: :kieh: :whistle: :D

Perhana,meni kakkosen pensseli heti rikki,oli niin jäykkä,eikä auttanu vaikka liotin vaikka miten päin,harjakset poikki.... höh.. No muista jäykkyys poistui kyllä pesemällä,liekö jotain liimaa tms,mitä niihin oli menny...

Yhteistyössä