Hei nukkekoti immeiset.....

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 22:47 Saapasjalkakissa kirjoitti:
http://www.iconbazaar.com/backgrounds/botanical/btbk005.html
Voiko tommosta laattaa panna lattiaan???? Näyttääkö höpöltä?
Vessan lattiaan ainakin. Miksei muuallekin, mutta näyttää siis kaakelilta.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:02 tuutilulla kirjoitti:
Jos työ tulostatte paperille (tavalliselle ?) niin sen valmiin päälle. Oli se sitte tapetti tai lattia.. Kontaktimuovin vai sitä jotaa ihmeen lakkaa...?
Mä varmaan lakkaan, koska kontaktimuovin ja paperin väliin änkeää aina vähintään kissa \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:04 Keittiönoita kirjoitti:
\
Jos työ tulostatte paperille (tavalliselle ?) niin sen valmiin päälle. Oli se sitte tapetti tai lattia.. Kontaktimuovin vai sitä jotaa ihmeen lakkaa...?
Mä varmaan lakkaan, koska kontaktimuovin ja paperin väliin änkeää aina vähintään kissa \|O
Ei kai :LOL:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:11 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:04 Keittiönoita kirjoitti:
\
Ei kai :LOL:
Kyllä. Ihan mahdotonta saada sitä muovia siistiksi.

Haa,nyt mä löysin sen mitä oon ettiny koko ajan...
Mun kylppäriin tulee sitten joko mangonvärinen laatta tai merenvihree,en oo viel päättäny... mut niis ei oo kuvioi tai muuta...
Ja tästä kiittäminen keittiönoitaa.... :D :D kiitos kiitos tosta vinkistä,millä sai sen yhen kuvan moneksi :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:39 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Mun kylppäriin tulee sitten joko mangonvärinen laatta tai merenvihree,en oo viel päättäny... mut niis ei oo kuvioi tai muuta...
Ja tästä kiittäminen keittiönoitaa.... :D :D kiitos kiitos tosta vinkistä,millä sai sen yhen kuvan moneksi :D
Niin ja siis lattiaan toki... :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 22:43 Lilli kirjoitti:
Just joo, mun vika.Eihän sitä kaikkia höyrypäitä kannata lähteä matkimaan :ashamed: :LOL: =) ;)
Nimenomaan sun vika B) Koko ilta mennyt lasimaalauksia ja pylväiden malleja netistä etsiessä \|O \|O

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:39 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Ollos hyvä vaan B) Lauantaina viinimessuilla maisteltiin liköörejä sellaisista pienistä, kertakäyttöisistä jalallisista muovimukeista ja kun likka ja mun siskon poppoo meinas heittää mukit roskikseen, meikä parkui kauhuissaan, että EI EI EI. Niistä tulee kukkaruukkuja kattoterassille B)

Jopa miä tumpelo onnistuin noilla ohjeilla tekemään tapettia :D ....
Löytyiskö muita ohjeita? Juuri siinä muodossa et meikäläinen tajuaa..

Täytyy ojentaa iso kimppu :flower: Jo sait tänään tajuamaan mittasuhteet ja viel tapetin teon...

Oot siä Keittiönoita pirun hyvä ope :LOL:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:58 tuutilulla kirjoitti:

Täytyy ojentaa iso kimppu :flower: Jo sait tänään tajuamaan mittasuhteet ja viel tapetin teon...

Osaamistaan pitää jakaa =) Just tänään keksin tuon tapetin, kun löysin nukkekotiini sopivan ulkoseinän päällyskuvan ja ajattelin, että perhana mikä liimaaminen, jos noita postimerkin kokoisia pläniköitä pitää liimata metrin kokoisen talon seinät täyteen. Kunnes muistin, että html-sivun taustakuvana saan siitä pikkukuvasta arkkeja =)

Täyty surffailla netissä ja katsoa, mitä kivaa vielä keksisi. Niin, siis lasimaalauksiahan löytyy tosi kivoja netistä ja kun kuvan printtaa tulostimeensa sopivalle piirtoheitinkalvolle, niin siinäpä ikkunalasi B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:03 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 23:58 tuutilulla kirjoitti:

Osaamistaan pitää jakaa =) Just tänään keksin tuon tapetin, kun löysin nukkekotiini sopivan ulkoseinän päällyskuvan ja ajattelin, että perhana mikä liimaaminen, jos noita postimerkin kokoisia pläniköitä pitää liimata metrin kokoisen talon seinät täyteen. Kunnes muistin, että html-sivun taustakuvana saan siitä pikkukuvasta arkkeja =)

Täyty surffailla netissä ja katsoa, mitä kivaa vielä keksisi. Niin, siis lasimaalauksiahan löytyy tosi kivoja netistä ja kun kuvan printtaa tulostimeensa sopivalle piirtoheitinkalvolle, niin siinäpä ikkunalasi B)
Voi kun tietäis,voiko tolla meidän masiinalla printata kalvolle...

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:21 Lilli kirjoitti:
ihania "oikeita" tapetteja:

http://www.wallpaperstore.com/WhatsHot.htm
Ja suosikeihin, kiitos B) Kuvankäsittelyohjelmalla noita voi halutessaan pienentää, jos kuvio tuntuu liian suurelta nukkekotiin.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:39 Lilli kirjoitti:

aika raju lattia tulis tosta.
Juu, ei ainakaan isoon pintaan. Mutta jos nukkekodissa on vaikkapa pieni kylpyhuone, sellanen missä on vaan lavuaari ja vessanpönttö ja korkeintaan suihkuallas, niin tuokin kävisi.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:42 tuutilulla kirjoitti:
Annoin just katille viel kuivamuonaa ja tuli ahaa elämys jälleen kerran. Latz paketis on kivoi pienii kaloja :D Pitää huomenna kokeilla pystyykö niitä maalata... Tai siis tänään... :eek:
No nyssä sen sanoit :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Likalta jäi yhdestä tietokoneen osasta aika vekkuli laatikko, josta tuleekin kunnon akvaario. Ja kissanruuan merkki oli?

Öhh...siis Latz, mutta mikä niistä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:44 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:42 tuutilulla kirjoitti:
Annoin just katille viel kuivamuonaa ja tuli ahaa elämys jälleen kerran. Latz paketis on kivoi pienii kaloja :D Pitää huomenna kokeilla pystyykö niitä maalata... Tai siis tänään... :eek:
No nyssä sen sanoit :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Likalta jäi yhdestä tietokoneen osasta aika vekkuli laatikko, josta tuleekin kunnon akvaario. Ja kissanruuan merkki oli?

Öhh...siis Latz, mutta mikä niistä?
Se kala-ateria. Siis kuivaruoka... Oli siin sellasii renkuloita ja kukkasiakin.. Nyt lähti katitkin dieetille :D

Yhteistyössä