\
Siitä on just tulossa uusi painos, odota vielä.Mä lainasin tuon kirjastosta.Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 20:05 Keittiönoita kirjoitti:\Mä löysin askartelutarvikkeistani purkin askartelulakkaa eikä ollut edes kuivunut vielä =) Toi nappi-idea on kiva, mulla on varmaan läjä nappeja jossain ompelutarvikkeiden seassa.Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 20:03 Lilli kirjoitti:Mulla on ollut pari tuntia lautas-projekti.Eli etsitään kivan näköisen lautasen kuva netistä.Pienennetään se sopivan kokoiseksi.Liimataan kuva sopivan kokoiseen nappiin kiinni ja pinta lakataan värittömällä kynsilakalla tai vaihtoehtoisesti laitetaan kontaktimuovia kuvan päälle.Varovasti painellaan sen napin ura esiin, niin lautanen ei näytä ihan tasaiselta.Sitten kun saan jotain aikaiseksi, laitan kuvia...
Se Boultonin kirja on hyvä, siinä on älyttömästi ohjeita nukkekodin pikkusälään ja huonekaluihin!
Himputti, mä kävin tänään Akateemisessa kirjakaupassa ja unohdin ostaa ton Boultonin :headwall: :headwall: :headwall: