Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:44 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:44 tuutilulla kirjoitti:
Hah haa... Mullapas on vanna, mullapas on vanna :D Pitää siihen vielä jalat muotoilla jne. Muotti yllättäin taas pikkusen suli mutta vanna on :LOL:

Patongitkin onnistu ja omenakaan ei räjähtänyt! Miä edistyn :D
Onneksi olkoon :flower: :flower: :flower: =) =) =)
Kiitos! :D Mitäköhän sit tekis? On muutes taikinaa pirusti jäljellä!

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:45 tuutilulla kirjoitti:
Kattelin tuolt et se on kyllä aika tyyristä levyy... Vai vaikuttaako siihen levyn koko? Isompi suhteessa halvemmalla?
Mä katsoin sen linkin, mutta A3 on mulle liian pieni. Temperassa A3:a isompi levy...tais olla A2.. oli 7,90 ja siitä seuraava koko oli 10,90 euroa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:46 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:45 tuutilulla kirjoitti:
Kattelin tuolt et se on kyllä aika tyyristä levyy... Vai vaikuttaako siihen levyn koko? Isompi suhteessa halvemmalla?
Mä katsoin sen linkin, mutta A3 on mulle liian pieni. Temperassa A3:a isompi levy...tais olla A2.. oli 7,90 ja siitä seuraava koko oli 10,90 euroa
Taitaa vaneri tulla halvemmaksi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:49 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 21:48 tuutilulla kirjoitti:
Taitaa vaneri tulla halvemmaksi...
Todennäköisesti tulee. Mä vaan olen onneton sahaaja, joten teen mieluummin kapalevystä.
Miä laitankin ukon sahaamaan... Muuten tulee tooosi kalliiks jos ite yritän :D
Tilasin tänään sen nukkekotikirjan, 14? +4? postikuluja... Ja perjantaina tilataan toinen. Tääl k.kaupas 39?, netis 30+4?

Tehän olette pistäneet oikein urakalla tuulemaan!
Teidän kommelluksianne oli hauska lukea!!! =)
Ja onnittelut onnistumisesta!!!
Minä olen tehnyt itse tänään sohvan kaavat, huomenna olisi tarkoitus kokeilla, tuleeko siitä mitään.Kirjastosta sain tekstarin, että se Boultonin kirja ois haettavissa.Täytyy aamupäivällä hakea...

Mitä mieltä muuten olette, että yritän fiksailla noi vanhat 1970-luvun mööpelit vähän paremmaksi vaiko ostan uudet ja tietty yritän itse myös rakentaa? Tohon lasten nukkekotiin ei viitsisi pistää ihan tolkuttomasti rahaa. Ja se taitaa olla typerää pistää sinne posliinisia ammeita yms, koska kyseessä kuitenkin lasten lelu.Täytyy kai kokeilla sitä taikinaa
=) Siihen äidin nukkekotiin kuitenkin uppoaa paljon euroja :( :ashamed: :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 22:41 Lilli kirjoitti:
Minä olen tehnyt itse tänään sohvan kaavat, huomenna olisi tarkoitus kokeilla, tuleeko siitä mitään.Kirjastosta sain tekstarin, että se Boultonin kirja ois haettavissa.Täytyy aamupäivällä hakea...

Mitä mieltä muuten olette, että yritän fiksailla noi vanhat 1970-luvun mööpelit vähän paremmaksi vaiko ostan uudet ja tietty yritän itse myös rakentaa? Tohon lasten nukkekotiin ei viitsisi pistää ihan tolkuttomasti rahaa. Ja se taitaa olla typerää pistää sinne posliinisia ammeita yms, koska kyseessä kuitenkin lasten lelu.Täytyy kai kokeilla sitä taikinaa
=) Siihen äidin nukkekotiin kuitenkin uppoaa paljon euroja :( :ashamed: :whistle:
Tee amme taikataikinasta :LOL:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 22:43 tuutilulla kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: Ja räjähtäneitä omenoita :LOL: :LOL: No, paree olla nauramatta, mun kierreportaat meni ihan v.ituiksi :'( :'( Siis tosi älykästä maalata kapalevyä vesiliukoisella mustalla värillä .. arvatkaa miltä näyttää mun sormet ja ne levyt? \|O \|O Persananmoista tuhraamista :headwall: :headwall: :headwall: Ei muuta kuin uusi yritys ja nyt kunnon maaleilla. Keskipylväästä tulee metallinhohtovioletti, samoin portainen alapinnasta. Päällipinta kullanvärisellä. Katsotaan, tuleeko tästäkään muuta kuin sanomista \|O

\
\

Taidan maalata sen 70-luvun keltaisen vaan valkoiseksi ja taiteilla kylkeen vaikka jotain kukkakuvioita...Missä te teette noita askartelujanne? Tosi tylsää koko ajan siivota systeemit pois, kun kohta kumminkin jatkaa hommaa.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 22:55 Lilli kirjoitti:
Missä te teette noita askartelujanne? Tosi tylsää koko ajan siivota systeemit pois, kun kohta kumminkin jatkaa hommaa.
Mulla on olohuoneessa 2 m x 1,2 m pöytä, jonkä ääressä teen. Tarvikkeet nostan yöksi pahvilatikossa kaapin päälle, ettei kissa pelaa tarvikkeilla jalkapalloa.

\
\
\
Taidan maalata sen 70-luvun keltaisen vaan valkoiseksi ja taiteilla kylkeen vaikka jotain kukkakuvioita...Missä te teette noita askartelujanne? Tosi tylsää koko ajan siivota systeemit pois, kun kohta kumminkin jatkaa hommaa.
Keittiön pöydän ääressä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 22:56 Keittiönoita kirjoitti:
\
Missä te teette noita askartelujanne? Tosi tylsää koko ajan siivota systeemit pois, kun kohta kumminkin jatkaa hommaa.
Mulla on olohuoneessa 2 m x 1,2 m pöytä, jonkä ääressä teen. Tarvikkeet nostan yöksi pahvilatikossa kaapin päälle, ettei kissa pelaa tarvikkeilla jalkapalloa.
Voi kun meilläkin olisi vielä kisu :'( No on meillä iso 70-kiloinen koiruli ja se saa kivaa aikaan pelkällä hännän huiskutuksella...

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:00 Lilli kirjoitti:
Voi kun meilläkin olisi vielä kisu :'( No on meillä iso 70-kiloinen koiruli ja se saa kivaa aikaan pelkällä hännän huiskutuksella...
Mä voisin antaa sulle tuon kisun ja 50 kiloisen koiran, ainakin siksi aikaa, kun yritän maalata :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 22:49 Keittiönoita kirjoitti:
\
:LOL: :LOL: :LOL: Ja räjähtäneitä omenoita :LOL: :LOL: No, paree olla nauramatta, mun kierreportaat meni ihan v.ituiksi :'( :'( Siis tosi älykästä maalata kapalevyä vesiliukoisella mustalla värillä .. arvatkaa miltä näyttää mun sormet ja ne levyt? \|O \|O Persananmoista tuhraamista :headwall: :headwall: :headwall: Ei muuta kuin uusi yritys ja nyt kunnon maaleilla. Keskipylväästä tulee metallinhohtovioletti, samoin portainen alapinnasta. Päällipinta kullanvärisellä. Katsotaan, tuleeko tästäkään muuta kuin sanomista \|O
Eipä menny sullakaan ihan putkeen tänään.. No arvaappas kellä ei ole enää vannaa... :'( Mut taitaa olla kohta mustakirjavakokolattiamatto nukkekodissa... vähän sellanen turkismainen... Toi s.aatanan kissa vei mun vannan! Suolataikinaa mahto olla hyvää... Pureskeli siitä reunat pas...! Miä lahtaan sen kyl kohta. On se kumma jos tenavat ei tee tuhoja niin sitte toi yks :headwall: :headwall: Ei ole enää muotteja kun ne suli :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:01 Keittiönoita kirjoitti:
\
Mä voisin antaa sulle tuon kisun ja 50 kiloisen koiran, ainakin siksi aikaa, kun yritän maalata :/
Ja meilt saa kokonaan. Ilman palautusoikeutta ton katin \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:01 Keittiönoita kirjoitti:
\
No on tossa isossa nallekarhussa ihan riittävästi, ihmeen puhdasta meillä oli pari viikkoa, kun koiruli oli mummolassa.Nyt tuntuu, että kaikki askartelukamatkin ovat ihan karvoissa :(
Mutta on se vaan niin ihana mussukka! :heart:

Mä olen pari päivää yrittänyt tehdä siitä siideritölkistä sitä kaakeliuunia, ei onnistu sitten millään, taidan tilata sen täältä valmiina:
http://www.pienenpieni.com/anna-marin/tilaus.html

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:04 tuutilulla kirjoitti:
\
\
Eipä menny sullakaan ihan putkeen tänään.. No arvaappas kellä ei ole enää vannaa... :'( Mut taitaa olla kohta mustakirjavakokolattiamatto nukkekodissa... vähän sellanen turkismainen... Toi s.aatanan kissa vei mun vannan! Suolataikinaa mahto olla hyvää... Pureskeli siitä reunat pas...! Miä lahtaan sen kyl kohta. On se kumma jos tenavat ei tee tuhoja niin sitte toi yks :headwall: :headwall: Ei ole enää muotteja kun ne suli :D
No voihan ***** ! Sä kun jo tuuletit siitä onnistumisesta niin paljon!
:hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:11 Lilli kirjoitti:
\
\
\
No voihan ***** ! Sä kun jo tuuletit siitä onnistumisesta niin paljon!
:hug: :hug: :hug:
Niimpä, itku pitkästä ilosta... :D Taidan lähtee maate ja antaa "potkun" ton katin persuksiin. Huomenna se saa ruokana vaan sitä taikinaa :kieh:

Keittiönoita
\
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Anteeksi, mutta tuo kissantalja" kuullostaa aika hauskalta ajatukselta :LOL: :LOL: Mulla on tuossa maalissa koko ajan niin koiran kuin kissankarvojakin :/ Ärsyttää nyppiä niitä pois, kun tökkään sit aina kynnellä maaliin ja pitää maalata uusiksi . Jos noiden rappusten teko on jo noin vaivalloista, mitenköhän onnistuu se varsinainen talo? :ashamed: Mulla on varmaan kissa pikaliimalla nukkekodin katossa :whistle:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:19 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Hehe.... voi teitä :D

Mä täällä oon vuollu testikappaleita... :D koitin vuolla jakkaraa,saa nähä mitä siitä ikinä tulee,vai tuleeko mitään... edelleen korostan että hauskaa on :D :D
Hauskaa tämä kyllä on, mutta hautasin ajatukset taikataikinan käytöstä. Meidän koira nimittäin söisi ne nassuunsa ja päälle koko nukkekodin.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:24 Lilli kirjoitti:
Hei sitten kun me edistytään näissä askarteluissa, niin voitais tehdä varmaan toisillemme erilaisia juttua tyyliin:sulle pöytä, mulle tuoli.Miltä kuulostais???
Sopii, kunhan mun ei tarvitse tehdä kierreportaita :whistle: Paitsi jos noi nyt onnistuu.

\
Hei sitten kun me edistytään näissä askarteluissa, niin voitais tehdä varmaan toisillemme erilaisia juttua tyyliin:sulle pöytä, mulle tuoli.Miltä kuulostais???
Muuten hyvä,mut epäilen ettei kukaan huoli oikeesti mitään mitä mä saan aikaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 23:27 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Muuten hyvä,mut epäilen ettei kukaan huoli oikeesti mitään mitä mä saan aikaan :D
Älä nyt noin sano,harjoitus tekee (toivottavasti) mestarin! :hug:

Yhteistyössä