Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:18 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 00:39 Lilli kirjoitti:

Oisko näistä mikään passeli?
Toi ensimmäinen mulla onkin tässä mietinnän alla yhtenä,mut jotenkin kaipaisin vielä enemmän niitä oranssin sävyjä =)
Mut kiitos,mä koitan vielä etiskellä :D
Mut sähän voit muokata sitä väriä koneella, jos sulla on esim paint shop pro-ohjelma.No, mä pidän silmät auki edelleen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:44 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:18 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 00:39 Lilli kirjoitti:

Oisko näistä mikään passeli?
Toi ensimmäinen mulla onkin tässä mietinnän alla yhtenä,mut jotenkin kaipaisin vielä enemmän niitä oranssin sävyjä =)
Mut kiitos,mä koitan vielä etiskellä :D
Mut sähän voit muokata sitä väriä koneella, jos sulla on esim paint shop pro-ohjelma.No, mä pidän silmät auki edelleen...
örp....en mä osaa..... :eek: :whistle: :whistle:

No niin... Pistin tonne kuvia miun nukkekodista sisältä päin... Tajusimpa tänään vasta :ashamed: et noi huonekalut on pirun pieniä! Mun täytyy alkaa nähtäväst tätä pakertaa kuntoon kun se isomman projekti seisoo paikallaan :kieh:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=tijeda

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:51 tuutilulla kirjoitti:
No niin... Pistin tonne kuvia miun nukkekodista sisältä päin... Tajusimpa tänään vasta :ashamed: et noi huonekalut on pirun pieniä! Mun täytyy alkaa nähtäväst tätä pakertaa kuntoon kun se isomman projekti seisoo paikallaan :kieh:

Oletko jo päättänyt, mikä on mikäkin huone? Tosi kivalta näyttää...

\

Kivan näköinen talo siellä :D =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:57 Lilli kirjoitti:
\

Oletko jo päättänyt, mikä on mikäkin huone? Tosi kivalta näyttää...
En ole! Pokemonit ja trollit on sen vallanneet :D Miä kyl taas ukkoa hoputtelin puhelimes tänään... Tuntuu tyhmältä tolle alkaa tekee mitään jos kerta se ois isommassa mittakaavassa mahdollista saada!

Mittasin tossa että eihän noi huoneet ole kun 17cm korkeita...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 10:00 Lilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:59 Saapasjalkakissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:52 Lilli kirjoitti:

Pitääkö olla vielä oranssisempi???
No mä tulostelen vaikka ton ja tihrustan miten sopii....näyttää hivenen liian tummalta....
Voin mä sitä vielä vaalentaa....
No tuo printterikin aika paljon vaalentaa :D
Mä testaan mitenkä sen kanssa käy.... :D eka tulostumassa jo.... :D
Eikä sun mua tartte auttaa... Mä en vaan oo mitenkään opiskellu näitä kaikkia toimintoja.... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 14:57 vieras kirjoitti:
Minä oon niin pihi etten ole juuri nukkiskirjoja ostanut, uusin vain kirjaston lainoja... Nukkekoti mulla on ollut neljä vuotta, vieläkin keskeneräinen, onneksi :D . Mitä sitä muuten harrastaisi!
Minäkin aattelin joku päivä kipasta kirjastoon katselemaan oisko siellä tuota opusta tai jotain muuta... :D

Keittiönoita
On se niin epistä, että mulla duunit haittaa harrastustoimintaa \|O \|O \|O Enivei, sain tutulta kuvataiteilijalta Granit-kultamaalia, josta tulee siis sellainen ikäänkuin kivinen pinta...rosoinen siis. Vetäsen kierreportaiden keskipylvään sekä porraskaiteet tuolla maalilla ja itse portaat mustalla.

Adams-talo on pähee B) Pakko kuitenkin tehdä oman suunnitelman mukainen, koska tuossa kuvassa olevassa talossa on liikaa monimutkaisuutta :D

Vitsi se huutonetin parveke olisi ihana, mutta ihan väärässä mittakaavassa :( :(

Tänään tuli ostettua se askarteluveitsikin, joten pääsen taas jatkamaan tosissani hommaa.

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 19:31 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Ootsä noita saanu tehtyy niit kierreportahii?
Luveksin vaan tossa tota sun päiväkirjaa :D
Päiväkirja on päivittämättä :ashamed: Kävin tänään hakemassa kirurginveitsen, joten pääsen rappusia kasaamaan. Tai ensin kyllä maalaan osat. Ryhdyn puuhaan, kunhan saan muksuille murkinat eteen =)

Yhteistyössä