Hei naiset, mikä teitä rassaa...?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mikä siinä on niin katastrofaalista jos siippa lähtee pikkujouluihin? Sanokaas nyt oikein selkokielellä, kun minä en tahdo ymmärtää. Jos se haluaa sihteeriään pistellä, niin se voi tehdä sen vaikka ruokatunnilla - ei kelpaa selitykseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mikä siinä on niin katastrofaalista jos siippa lähtee pikkujouluihin? Sanokaas nyt oikein selkokielellä, kun minä en tahdo ymmärtää. Jos se haluaa sihteeriään pistellä, niin se voi tehdä sen vaikka ruokatunnilla - ei kelpaa selitykseksi.

Onhan se noinkin mut kyllä se riski on suurempi humalassa entä selvinpäin. Toki ihan yhtä typerää se pettäminen on oli selvinpäin tai humalassa mut kännipäissään noita enemmän sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja HassuMamma:

Onhan se noinkin mut kyllä se riski on suurempi humalassa entä selvinpäin. Toki ihan yhtä typerää se pettäminen on oli selvinpäin tai humalassa mut kännipäissään noita enemmän sattuu.

Jaahas... Eli näillä vastustajilla on miehiä ketkä eivät osaa kontrolloida itseään, vai?

ei mua ainakaan rassaa..musta on kiva että menee..saan omaa aikaa..ja järkkään ystäville kunnon pikkujoulut..ukko sano et haluu kuokkimaa mutta eipäs pääsekkään..nää on meidän bileet :D

Mutta että jos pomoa kävis? Siitähän tässä viime viikolla uutisoitiinkin, että kannattaa pikkujouluissa möhliä pomonsa edessä, ja ehkä jopa harrastaa seksiä sen kanssa, niin voi päästä etenemään urallaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mutta että jos pomoa kävis? Siitähän tässä viime viikolla uutisoitiinkin, että kannattaa pikkujouluissa möhliä pomonsa edessä, ja ehkä jopa harrastaa seksiä sen kanssa, niin voi päästä etenemään urallaan :whistle:

Nii.. Mutta ei se sitten voi ruokiksella onnistua? :D

Jaahas... Eli näillä vastustajilla on miehiä ketkä eivät osaa kontrolloida itseään, vai?

Siis en puhu omasta miehestäni nyt, hänellä ei ole tiedossa vielä ainakaan yksiäkään pikkujouluja mut ajattelin pohtia syitä miksi joillakin näin on ettei mielellään päästä. Enkä mä tiedä voiko sanoa et ei osaa kontrolloida mut voi olla mustasukkaisuus ja kun se kuitenkin fakta on et kännissä enemmän sattuu.

Siis en puhu omasta miehestäni nyt, hänellä ei ole tiedossa vielä ainakaan yksiäkään pikkujouluja mut ajattelin pohtia syitä miksi joillakin näin on ettei mielellään päästä. Enkä mä tiedä voiko sanoa et ei osaa kontrolloida mut voi olla mustasukkaisuus ja kun se kuitenkin fakta on et kännissä enemmän sattuu.

Fakta vai yleinen luulotauti? Meinaan jos mä haluaisin lähteä vehtailemaan, niin mä mieluummin tekisin sen selvinpäin kuin humalassa. Enkä varmastikaan ole ihan ainut laatuani.

Hmmm...pitäisköhän mun pitää itselleni pikkujoulut kun olen yksityisyrittäjä:)?

Asiasta kukkaruukkuun vielä,mun mies oli juuri 4 päivää italiassa harrastuksensa parissa(moottoripyörät)eikä kauheesti edes kirpaissut B)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hmmm...pitäisköhän mun pitää itselleni pikkujoulut kun olen yksityisyrittäjä:)?

Asiasta kukkaruukkuun vielä,mun mies oli juuri 4 päivää italiassa harrastuksensa parissa(moottoripyörät)eikä kauheesti edes kirpaissut B)

Onneks olkoon, vaikutat tervepäiseltä ton perusteella :xmas:

Mut niistä pikkujouluista...jos mäkin voisin sit tulla? Järjestä ihmeessä B)

Vois toki. Uutisessa vaan puhuttiin pikkujouluista :xmas:

Vois toki. Uutisessa vaan puhuttiin pikkujouluista :xmas:

:D Melkoista miesten aliarvioimista muuten... Ajatella että jos ne pääsee lukemaan tommosen uutisen niin ei niiden aivokapasiteetti riitä harkintaan - ne menee ja toteuttaa.

Tai no, en mä tiedä onko se aliarvioimista, kai jotkut yksilöt voivat noin jopa toimia :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta :whistle:
Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:

Kyllä tämmösiä isoja juttuja pitää alkaa hyvissä ajoin vatvoa. ...meneeköhän toi mun mies muuten ens vuonna pikkujouluihin? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta :whistle:
Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:

no jos nyt aloitan sitten marinan miehen työpaikalla pidettävistä kesäkaudenpäättäjäisistä B)

Yhteistyössä